dronken en toen?
maandag 30 augustus 2010 om 20:07
Hoi wil ook hier wat plaatsen.
Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.
Mijn vrouw ging winkelen met kennis
Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe
Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover
Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.
Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.
Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.
Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.
Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.
Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.
Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst
hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.
Ze waren ook nat van de regen.
Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.
Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!
Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.
Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.
Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.
Mijn vrouw ging winkelen met kennis
Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe
Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover
Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.
Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.
Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.
Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.
Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.
Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.
Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst
hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.
Ze waren ook nat van de regen.
Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.
Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!
Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.
Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.
Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
maandag 30 augustus 2010 om 20:16
maandag 30 augustus 2010 om 20:16
Is 1 van de dames hier ooit zo dronken geweest dat zij zichzelf ontoerekeningsvatbaar achtte?
Ik niet. Al had ik gedronken, ik heb altijd haarfijn geweten met wie ik al dan geen sex heb gehad en zowel tot het besluit 'ja lekker' als tot het besluit 'bedankt maar nee' ben ik onder invloed in staat geweest.
Ik niet. Al had ik gedronken, ik heb altijd haarfijn geweten met wie ik al dan geen sex heb gehad en zowel tot het besluit 'ja lekker' als tot het besluit 'bedankt maar nee' ben ik onder invloed in staat geweest.
maandag 30 augustus 2010 om 20:19
Ze weet vanaf middernacht niks meer.
Tot ik haar belde om 0700 uur
Maar laatste half uur komt weer in beeld.
Toen streelde hij haar zei wist eerst niet waar ze was.
Maar daarna kwam het weer terug en toen gebeurde het dat hij haar streelde en het met haar deed maar ze was te moe om af te weren maar vond het ook niet erg op het moment
Thuis was ze helemaal van de kaart en moest hele dag overgeven.
Tot ik haar belde om 0700 uur
Maar laatste half uur komt weer in beeld.
Toen streelde hij haar zei wist eerst niet waar ze was.
Maar daarna kwam het weer terug en toen gebeurde het dat hij haar streelde en het met haar deed maar ze was te moe om af te weren maar vond het ook niet erg op het moment
Thuis was ze helemaal van de kaart en moest hele dag overgeven.
maandag 30 augustus 2010 om 20:19
maandag 30 augustus 2010 om 20:20
maandag 30 augustus 2010 om 20:20
Die kennis was dus een man en hij heeft je vrouw het hele verhaal verteld over de bewuste nacht? Hij zei dus ook doodleuk dat hij er lekker bij kwam staan en dat hij haar 's ochtends streelde omdat hij verliefd op haar is. Daarna hebben ze sex gehad. Klopt dat?
Je vrouw was savonds dronken, maar ik neem aan dat je sochtends toch wel weer een beetje terug bent op de wereld. Laten we er dus van uit gaan dat je vrouw voor een groot deel gewoon toerekeningsvatbaar is geweest toen ze sex hadden.
Je vrouw is behoorlijk over de schreef gegaan in haar zuipgedrag, want de hele dag kotsen is wel heel erg. Die kennis heeft misbruik van haar gemaakt in de zin van dat ie er van geprofiteerd heeft dat ze dronken was en naakt (?) en aan het einde van het liedje heeft ze jou dus zwaar belazerd.
Mijn vriend had me linea recta de deur uitgezet.
Je vrouw was savonds dronken, maar ik neem aan dat je sochtends toch wel weer een beetje terug bent op de wereld. Laten we er dus van uit gaan dat je vrouw voor een groot deel gewoon toerekeningsvatbaar is geweest toen ze sex hadden.
Je vrouw is behoorlijk over de schreef gegaan in haar zuipgedrag, want de hele dag kotsen is wel heel erg. Die kennis heeft misbruik van haar gemaakt in de zin van dat ie er van geprofiteerd heeft dat ze dronken was en naakt (?) en aan het einde van het liedje heeft ze jou dus zwaar belazerd.
Mijn vriend had me linea recta de deur uitgezet.
maandag 30 augustus 2010 om 20:21
quote:Peronne schreef op 30 augustus 2010 @ 20:20:
Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.heeft geen enkele zin, GHB is enkele uren na gebruik uit je bloedbeeld verdwenen
Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.heeft geen enkele zin, GHB is enkele uren na gebruik uit je bloedbeeld verdwenen