dronken en toen?

30-08-2010 20:07 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wil ook hier wat plaatsen.

Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.

Mijn vrouw ging winkelen met kennis

Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe

Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover

Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.

Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.

Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.

Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.

Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.

Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.

Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst

hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.

Ze waren ook nat van de regen.

Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.

Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.

Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!

Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.

Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.

Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Mensen, lees even. Ze hebben pas gesext toen zij weer bijgekomen was.
Ook al waar. Wat spaarvarken zegt. Ze kan wel de telefoon opnemen maar gelijktijdig is ze te ver van de wereld om nee te zeggen tegen een kerel die haar wil neuken? Tuurlijk.

Enne, met alcoholische gaten in het geheugen komt er weinig terug hoor, dan is gat gat. Dus dat er door te bellen spontaaaaan dingen terugkomen lijkt me ook al sterk.
668, the neighbour of the Beast
Sorry hoor, maar wat een onzin:

'een zwart gat'.

Ik kan geen slechtere smoes verzinnen.

Sterkte ermee, want ze is dus echt vreemd gegaan en vind hem zielig omdat hij verliefd op haar is?!?
quote:dangeensuus schreef op 30 augustus 2010 @ 20:31:

[...]

ja, datwas ze dus wel, hij heeft haar opgehaald en zij 15 keer gekotst de hele dag.........

Ik had haar daar gelaten tot het over was, neuken is toch al gebeurdO, nou lekker dan! Dat is niet zo slim he, ben je van gisteren? @TO
Raar verhaal. Blijkbaar kent je vrouw die kennis goed genoeg om er mee te gaan lunchen en jij kent hem ook?

En dan opeens is ze dronken en toen werd ze geneukt en dat weet ze nog wel, maar ze was te lam om "nee" te zeggen.

Het GHB-scenario vind ik ook ongeloofwaardig. GHB smaakt als een slok zeewater en proef je overal doorheen. Net als pillen. Het enige wat ik ken dat smaak- en reukloos is en dat je door drankjes zou kunnen mikken zijn Opiaten. Maar dat is wel heel duur. Zou ik persoonlijk zonde van mijn geld vinden, om dure spullen te gebruiken om anderen te laten kotsen en ze vervolgens te misbruiken. Tenzij je necrofiel bent ofzo.

Ik denk dat je in het ootje word genomen.
Ze is hartstikke vreemdgegaan en Gister is de lul.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
waarom gaat jou vriendin winkelen een hapje eten en daarna nog wat drinken met een 'kennis' die ook nog eens een keer verliefd op haar is?

I
Ze is gewoon dronken geworden en heeft zich in de ochtend lekker laten neuken door die vent.

Schuld gevoel doet haar een k*t smoes vertellen.

Schuldgevoel? dat heeft ze geloof ik niet eens tenminste dat lees ik nergens.

Nee jongen ze is vreemdgegaan take it or leave it!
Ze heeft toch haar best gedaan om samen met jou te achterhalen wat er is gebeurd? Ik denk dat ze de waarheid spreekt, want de waarheid is echt niet fraai te noemen.

In een ander topic schrijven een aantal dames over hun alcohol gebruik en daar staan een aantal post in van dames die een zwart gat hebben na te veel alcohol, dus dat geloof ik ook nog wel.

Verder zou ik haar een SOA test aanraden.

Iemand hiervoor schreef het ook al, seks hebben met iemand die niet wilsbekwaam is, is verkrachting. Niet dat ze daar zoveel mee kan, maar voor jullie wel goed om in het achterhoofd te houden. Voor je vrouw een wijze les om zich niet meer zo te laten gaan.

Sterkte samen.
quote:Star schreef op 30 augustus 2010 @ 20:16:

Opeens dronken? Ha, da's een nieuwe, die kende ik nog niet.

Ik zat net te denken

Je loopt rustig door de Kalverstraat en ineens HUP...ladderzat

Verder TO, eens met Suus (en dat wordt een beetje eentonig) maar eigenlijk is ze dus gewoon vreemdgegaan...

Enne....ZIJ is in de war omdat HIJ verliefd is???

Als hij haar niets doet hoeft zij daar toch niet van van de leg te zijn toch?

U wordt gepiepelt mijn beste...gepiepelt zeg ik je!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, ik zou het komende weekend maar zelf een stap-avondje plannen. Je weet nu met wat voor type smoes je weg komt.........

Want ik vind het een énorme zeiksmoes; stel dat ze amper bij bewustzijn was, 's nachts, dat ze geen idee had dat ze bloot naast die kennis kwam te liggen .... dan nog had ze de strelingen de ochtend erna natuurlijk gewoon moeten afkappen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:liselore schreef op 30 augustus 2010 @ 20:40:

waarom gaat jou vriendin winkelen een hapje eten en daarna nog wat drinken met een 'kennis' die ook nog eens een keer verliefd op haar is?

IZe dacht dat ie homo was.
Zo'n dom wief kwam dr bie mie nait meer in ;)
Pooky ze zegt dat ze in de war is omdat hij verliefd is, maar wil hem ook niet kwijt ( hem is Gister)

En dat ze iets gedaan heeft wat ze anders nooit zou doen want "strelen en aandacht is fijn"....

Is dat niet gewoon vreemdgaan en het "opbiechten?".
quote:Nastik schreef op 30 augustus 2010 @ 20:37:

Het GHB-scenario vind ik ook ongeloofwaardig. GHB smaakt als een slok zeewater en proef je overal doorheen. .

Hoe zoeter het drankje, hoe minder je daarvan schijnt te merken. En

als je al redelijk aangeschoten of beschonken bent zul je ook die link niet liggen tussen " zeewatersmaak " en " O, o.... foute boel " .
quote:Summerdance schreef op 30 augustus 2010 @ 20:41:

[...]

Dat zou een berg geld schelen, zeg!
Wat naar zeg! Zij dumopt dit verhaal bij je en jij 'moet' er nu iets mee. Ik heb in mijn leven ook best wel eens ontzettend veel gedronken. En als je erg dronken bent maar een paar uurtjes slaapt dan kan het niet zo zijn dat je er dan niet meer bij bent. Dat je dat kwijt bent... Sorry; maar is gewoon niet zo.

Ik denk ook dat je goed bedondert wordt. Als iemand trouwens zo dronken is dan krijg je deze ook niet 'gezellig' onder de douche hoor...

En strelen en aandacht is altijd fij en dus kwam de rest ook.... Jaja; is ook een logische verklaring. Ze kon er eigenlijk niks aan doen...

Is deze OP wel echt? Ik kan me namelijk eigenlijk niet voorstellen dat iemand dit verzint als verklaring voor vreemdgaan. En als gister dit misschien gelooft dan moet dat de angst zijn om haar kwijt te raken; want een weldenkend mens gelooft hie geen snars van.

Of ze moet gedrogeerd zijn.... Maar waarmee dan?... Ik kan niks bedenken wat je niet merkt. Ghb dan...als ze dronken was en het daarom niet merkte. Maar hoelang werkt Ghb ongeveer? Tot en met de volgende ochtend?
Gister waar ben je ?
Ik kwam rond 0700 bij hun en ze was helemaal in de war.

haar bril kwijt fietssleutel kwijt jas kwijt.

Pas laat in de avond is er gebeld over hoe en wat.

In het cafe en om 0600 pas kwam ze weer bij. Ertussen is helemaal niks.

Maar dat kwam zegt ze ik was koud rilde en zag toen hem over mij heen.

Ze liet hem z,en gang gaan want ze had gewoon geen kracht.

Wel zegt ze het strelen was niet onaangenaam maar ze viel steeds weer wat weg. Ze was dus niet goed bij kennis

En om 0700 uur nam ik haar mee waar ze zeker 15 keer overgaf en er zeer slecht aan toe was.
quote:pooky schreef op 30 augustus 2010 @ 20:41:

Ze heeft toch haar best gedaan om samen met jou te achterhalen wat er is gebeurd? Ik denk dat ze de waarheid spreekt, want de waarheid is echt niet fraai te noemen.

Je schrijft een lieve reactie.

Maar met bovenstaande bent ik het niet eens. Deze versie van het verhaal is natuurlijk altijd nog fraaier dan de versie dat ze met haar volle bewustzijn is vreemdgegaan. Er zijn dus gradaties in fraaiheid, deze versie is niet fraai, maar misschien toch een betere variant ten opzichte van de waarheid.
Dan is het verkrachting...
quote:Star schreef op 30 augustus 2010 @ 20:42:

[...]

Ze dacht dat ie homo was.Dat is lekker dom dan om dat te denken terwijl hij verliefd op haar is..... ja dan verbaasd het mij nog hoor.... ik ga liever winkelen uit eten en wat drinken met vrienden, niet met kennissen en al helemaal niet met kennissen die verliefd om mij zouden zijn..
Ze viel steeds weer weg? Dan is ze dus verkracht... En wat gaan jullie daar mee doen?
quote:Summerdance schreef op 30 augustus 2010 @ 20:41:

[...]

Ik zat net te denken

handig
quote:Lilith75 schreef op 30 augustus 2010 @ 20:44:

Pooky ze zegt dat ze in de war is omdat hij verliefd is, maar wil hem ook niet kwijt ( hem is Gister)

En dat ze iets gedaan heeft wat ze anders nooit zou doen want "strelen en aandacht is fijn"....

Is dat niet gewoon vreemdgaan en het "opbiechten?".

Ik lees het inderdaad, ze had 's ochtends inderdaad gewoon kunnen opstappen, ze heeft dus bewust de keuze gemaakt om met haar vriend te vrijen. Nou snap ik dat mensen met een kater niet op hun scherpst zijn, maar dit is inderdaad bewust vreemdgaan.

Ook rot voor TO om erbij te moeten horen dat het fijn was en dat er verwarring is ontstaan. Ik geloof niet per se dat er opzet in het spel is, wel dat er andere keuzes gemaakt moet hadden worden.

TO ik wens jullie nog steeds veel sterkte met deze situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven