Drugs gebruik.
zondag 31 mei 2020 om 09:32
Lieve leden,
Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst! Ik heb advies nodig! Van internet wordt ik niet wijzer, en van mijn vriend al helemaal niet! Ik ga bij het begin beginnen.
Ik vond een 1 jaar geleden een briefje, heel vreemd opgevouwen. Zat niks in, alleen een soort vlek, dus weggegooid. Ik had het er daarna met mijn vriendin over en ze zei; ik vraag mijn vriendin eens, wat volgens mij is dat drugs hoor! ( die vriendin is verslaafd geweest). Ze zei dat het waarschijnlijk speed was geweest. Ik wist niet zo goed wat mij overkwam, en ging ook met een vreemd gevoel naar huis.
Paar dagen later vond ik weer die briefjes en vroeg aan mijn vriend wat het was (natuurlijk geen idee) dus weer weggegooid. Maar toen vond ik het elke week en had symtomen opgezocht, en heb mijn vriend in de gaten gehouden.
Ik heb het nu meerdere malen ‘ gevonddn’ Niet met echt poeder ofzo, maar wel heel apart. Ik weet het eigenlijk wel zeker maar ik kan hem niet betrappen, want hij is zo sneaky!
Heeft iemand misschien ervaring? Of weet hoe ik dit kan doen?
Als ik het hem vraag wordt hij woest! Als ik nu boos ben of heel rustig.
Bedankt! Ben jullie nu al zeer dankbaar.
Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst! Ik heb advies nodig! Van internet wordt ik niet wijzer, en van mijn vriend al helemaal niet! Ik ga bij het begin beginnen.
Ik vond een 1 jaar geleden een briefje, heel vreemd opgevouwen. Zat niks in, alleen een soort vlek, dus weggegooid. Ik had het er daarna met mijn vriendin over en ze zei; ik vraag mijn vriendin eens, wat volgens mij is dat drugs hoor! ( die vriendin is verslaafd geweest). Ze zei dat het waarschijnlijk speed was geweest. Ik wist niet zo goed wat mij overkwam, en ging ook met een vreemd gevoel naar huis.
Paar dagen later vond ik weer die briefjes en vroeg aan mijn vriend wat het was (natuurlijk geen idee) dus weer weggegooid. Maar toen vond ik het elke week en had symtomen opgezocht, en heb mijn vriend in de gaten gehouden.
Ik heb het nu meerdere malen ‘ gevonddn’ Niet met echt poeder ofzo, maar wel heel apart. Ik weet het eigenlijk wel zeker maar ik kan hem niet betrappen, want hij is zo sneaky!
Heeft iemand misschien ervaring? Of weet hoe ik dit kan doen?
Als ik het hem vraag wordt hij woest! Als ik nu boos ben of heel rustig.
Bedankt! Ben jullie nu al zeer dankbaar.
zondag 31 mei 2020 om 11:05
Hoezo sorry en hoezo belachelijk?
Er zijn ouders die hun kind wegens een eetstoornis laten opnemen terwijl het kind in kwestie met haar 35 kilo als 18 jarige nog steeds roept dat ze niks mankeert!!!
Soms wil je iemand helpen/redden, en moeten trots en ego even aan de kant gezet worden.
zondag 31 mei 2020 om 11:07
En als je wel wat te verbergen had? To is er immers van overtuigd dat hij liegt. Misschien wel, misschien niet, dat weten we niet.
Eerlijk, als mijn man zijn redenen zou opnoemen waarom hij vermoedt wat hij vermoedt, en daar zit enige redelijkheid in, dan zou ik daar aan meewerken. Om de verdenking weg te nemen. De dingen die to noemt zijn natuurlijk ook best vreemd. En gewoon blijven zeggen dat je geen idee hebt... Is wat magertjes.
zondag 31 mei 2020 om 11:10
Familielid of je partner? In beide gevallen heel raar maar bij je partner zou ik echt niks van snappen. Hoe graag wil je dan per se een relatie? Kom op zeg.Pindakaasjes schreef: ↑31-05-2020 09:53Ik wist dat hier weerstand op zou komen maar,.. Ja, ik heb dit dus bij een dierbaar familielid gedaan.
We zagen deze persoon veranderen en aftakelen maar 'er was niks aan de hand' natuurlijk.
De test liet iets heel anders zien.
zondag 31 mei 2020 om 11:17
Luci_Morgenster schreef: ↑31-05-2020 11:10Familielid of je partner? In beide gevallen heel raar maar bij je partner zou ik echt niks van snappen. Hoe graag wil je dan per se een relatie? Kom op zeg.
Ik begrijp niks van deze opmerking! Echt niet.
zondag 31 mei 2020 om 11:22
Dat noemen ze nou liefde, houden van.Luci_Morgenster schreef: ↑31-05-2020 11:10Familielid of je partner? In beide gevallen heel raar maar bij je partner zou ik echt niks van snappen. Hoe graag wil je dan per se een relatie? Kom op zeg.
zondag 31 mei 2020 om 11:57
De hoeksteen van elke gezonde relatie: verplichte drugstestenPindakaasjes schreef: ↑31-05-2020 09:47Je kunt online drugstesten bestellen.
Niet duur en zeer gemakkelijk in gebruik.
Als al jouw vermoedens en zorgen volgens hem complete onzin zijn, wil hij dit vast wel bewijzen wanneer jij onverwacht een plasje in een bekertje van hem vraagt.
zondag 31 mei 2020 om 12:00
ik ben zeker niet van het team 'meteen bij iemand weggaan als hij problemen heeft' maar ik vind jullie gebrek aan communicatie wel verontrustend. Hoezo leef je met iemand samen, heb je niks in de gaten van raar gedrag maar hij slingert overal papiertjes rond en dan kom je er middels Google achter dat hij verslaafd is en nu wil je hem betrappen?
zondag 31 mei 2020 om 12:03
justagirly schreef: ↑31-05-2020 11:51Nee als iemand drugs gebruikt meteen dumpen, niet vragen of omkijken meer, meteen kappen met gevoelens en bezorgdheid.
Ja. Zou ik wel doen. Hij liegt en is niet betrouwbaar. Het klinkt niet alsof TO kinderen heeft met deze man. Waarom zou je in een relatie blijven en je nog jaren zorgen maken hierover?
zondag 31 mei 2020 om 12:06
Dus jij weet dat hij drugs gebruikt op regelmatige basis. Maar hij is sneaky, niet eerlijk, want hij verbergt het, en wordt boos als je er over begint. Duidelijk toch?
Of je accepteert zijn drugsgebruik, zijn geniepige en oneerlijke gedrag, of je trekt je conclusies en beslist dat je met zo'n vent geen gelijkwaardige en respectvolle relatie gaat krijgen.
Of je accepteert zijn drugsgebruik, zijn geniepige en oneerlijke gedrag, of je trekt je conclusies en beslist dat je met zo'n vent geen gelijkwaardige en respectvolle relatie gaat krijgen.
zondag 31 mei 2020 om 12:20
Ik vind het wel bijzonder dat iedereen hier roept dat ze moet wegwezen. Ze weet niet eens of hij wel drugs gebruikt. Voor hetzelfde geld zijn het de papiertjes die om een Italiano zitten. We weten niet hoe die papiertjes eruit zien, we weten niet waar ze de papiertjes "vindt", lijkt me namelijk niet dat je dat op de keukentafel laat liggen. En ze zegt dat er vlekken in de papiertjes zitten. Nu is mijn kennis van drugs niet heel groot, maar na een google rondje lijkt mij niet dat speed en coke, de 2 soorten drugs die in papiertjes bewaard worden, vlekken achterlaten.
Het is vooralsnog dat zij papiertjes vindt, hij zegt dat hij niet weet waar die papiertjes van zijn, zij via via vraagt of het drugs gerelateerde papiertjes zijn, en dan op internet symptomen opzoekt en dan concludeert dat hij drugs gebruikt.
Misschien moet je even eerlijk zijn tegen je vriend en je verhaal aan hem vertellen. Dat je die papiertjes blijft vinden en je bang bent dat hij drugs gebruikt. Meer kan je niet doen.
Het is vooralsnog dat zij papiertjes vindt, hij zegt dat hij niet weet waar die papiertjes van zijn, zij via via vraagt of het drugs gerelateerde papiertjes zijn, en dan op internet symptomen opzoekt en dan concludeert dat hij drugs gebruikt.
Misschien moet je even eerlijk zijn tegen je vriend en je verhaal aan hem vertellen. Dat je die papiertjes blijft vinden en je bang bent dat hij drugs gebruikt. Meer kan je niet doen.
zondag 31 mei 2020 om 12:21
Dat hoeft nou ook weer niet.
Maar zou het wel echt willen weten van hem.
Hup, voor de draad ermee.
zondag 31 mei 2020 om 12:23
Speed en dus het residu op het papier wordt bruin als het te lang in aanraking is met buitenlucht, dus zuurstof. Kan de bruine vlekken in het papier verklaren. Als er ook een nog een wat zeepig of zurige geur aan zit dan weet je wat het is (geweest).
Maar goed, dan zou je vriend ook in de periode dat je die papiertjes vindt een bizar slaappatroon moeten hebben.
Maar goed, dan zou je vriend ook in de periode dat je die papiertjes vindt een bizar slaappatroon moeten hebben.
zondag 31 mei 2020 om 12:42
Italiano's zitten niet meer in papiertjesHecamel schreef: ↑31-05-2020 12:20Ik vind het wel bijzonder dat iedereen hier roept dat ze moet wegwezen. Ze weet niet eens of hij wel drugs gebruikt. Voor hetzelfde geld zijn het de papiertjes die om een Italiano zitten. We weten niet hoe die papiertjes eruit zien, we weten niet waar ze de papiertjes "vindt", lijkt me namelijk niet dat je dat op de keukentafel laat liggen.
zondag 31 mei 2020 om 13:07
Vraag eens door als hij zo woest wordt. Je kan hem ook overvallen met die vraag waardoor hij boos wordt terwijl hij misschien niet eens gebruikt. Probeer door die woede heen te kijken en te praten. Als iemand mij vals zou beschuldigen zou ik ook pissig worden. Je hebt het over symptomen.. welke symptomen? Hoe is zijn ritme? Slaapt hij goed? Hoe zien zijn pupillen eruit? Eetlust? Gaat het goed op zijn werk? Allemaal factoren die beïnvloed kunnen worden door drugsgebruik. Ik mis teveel informatie in dit verhaal.
zondag 31 mei 2020 om 13:30
TO zou ook zelf in de war kunnen zijn, dingen zien die er niet zijn of verkeerd interpreterenrumforviva schreef: ↑31-05-2020 13:12Waarom gooi je die papiertjes dan steeds weg? Bewaar er een en vraag het eens ergens na.