Drugs gebruik.

31-05-2020 09:32 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve leden,

Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst! Ik heb advies nodig! Van internet wordt ik niet wijzer, en van mijn vriend al helemaal niet! Ik ga bij het begin beginnen.

Ik vond een 1 jaar geleden een briefje, heel vreemd opgevouwen. Zat niks in, alleen een soort vlek, dus weggegooid. Ik had het er daarna met mijn vriendin over en ze zei; ik vraag mijn vriendin eens, wat volgens mij is dat drugs hoor! ( die vriendin is verslaafd geweest). Ze zei dat het waarschijnlijk speed was geweest. Ik wist niet zo goed wat mij overkwam, en ging ook met een vreemd gevoel naar huis.

Paar dagen later vond ik weer die briefjes en vroeg aan mijn vriend wat het was (natuurlijk geen idee) dus weer weggegooid. Maar toen vond ik het elke week en had symtomen opgezocht, en heb mijn vriend in de gaten gehouden.

Ik heb het nu meerdere malen ‘ gevonddn’ Niet met echt poeder ofzo, maar wel heel apart. Ik weet het eigenlijk wel zeker maar ik kan hem niet betrappen, want hij is zo sneaky!
Heeft iemand misschien ervaring? Of weet hoe ik dit kan doen?
Als ik het hem vraag wordt hij woest! Als ik nu boos ben of heel rustig.

Bedankt! Ben jullie nu al zeer dankbaar.
Hij wordt woest. En je wil hem betrappen maar hij is sneaky. Wat denk jezelluf wat je zou moeten doen?
Hij kan niet verklaren wat die papiertjes zijn terwijl je ze wekelijks vindt. Dat is nogal bijzonder.
jij vertrouwt hem niet
is meestal de basis van een relatie he ?
Alle reacties Link kopieren
Gevonden of gericht naar gezocht?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
31-05-2020 09:36
Hij kan niet verklaren wat die papiertjes zijn terwijl je ze wekelijks vindt. Dat is nogal bijzonder.

En hij is niet zo sneaky dat hij ze onopvallend weggooit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
31-05-2020 09:40
Gevonden of gericht naar gezocht?
Ik heb het gevonden, en vindt het nu nog steeds, zonder te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
31-05-2020 09:38
jij vertrouwt hem niet
is meestal de basis van een relatie he ?
Klopt! Alleen het vertrouwen gaat nu wel weg. Hij heeft de symtonen..
Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste mensen die geen drugs gebruiken, liggen geen lege sealtjes in huis..,
Dus trek je conclusie.
Of hij heeft af en toe een maatje op bezoek die zijn troep niet in de prullenbak gooit.
Alle reacties Link kopieren
Benthe2018 schreef:
31-05-2020 09:44
Klopt! Alleen het vertrouwen gaat nu wel weg. Hij heeft de symtonen..
Welke symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Het is wel gek natuurlijk dat hij die briefjes niet weggooit terwijl jij denkt dat het drugs is. Weet hij dat je dat denkt? Want dan zou hij ze natuurlijk gewoon verstoppen lijkt mij als hij niet wil dat jij erachter komt.
Benthe2018 schreef:
31-05-2020 09:44
Klopt! Alleen het vertrouwen gaat nu wel weg. Hij heeft de symtonen..
Zijn er niet meer jongens in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Benthe2018 schreef:
31-05-2020 09:43
Ik heb het gevonden, en vindt het nu nog steeds, zonder te zoeken.
Nou dan doet ie dus geen moeite om het te verbergen ofzo, heb je er problemen mee als hij recreatief gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt online drugstesten bestellen.
Niet duur en zeer gemakkelijk in gebruik.
Als al jouw vermoedens en zorgen volgens hem complete onzin zijn, wil hij dit vast wel bewijzen wanneer jij onverwacht een plasje in een bekertje van hem vraagt.
Of hij is zo van het padje af dat hij dat steeds vergeet. Of hij denkt dat TO makkelijk voor de gek te houden is.
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 09:47
Je kunt online drugstesten bestellen.
Niet duur en zeer gemakkelijk in gebruik.
Als al jouw vermoedens en zorgen volgens hem complete onzin zijn, wil hij dit vast wel bewijzen wanneer jij onverwacht een plasje in een bekertje van hem vraagt.
Je zou dit echt doen? Serieus?

Ik zou de relatie daarvoor al verbroken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 09:47
Je kunt online drugstesten bestellen.
Niet duur en zeer gemakkelijk in gebruik.
Als al jouw vermoedens en zorgen volgens hem complete onzin zijn, wil hij dit vast wel bewijzen wanneer jij onverwacht een plasje in een bekertje van hem vraagt.
Ik gebruik geen drugs, maar als mijn man zou vragen of ik in een potje wil plassen om het uit te sluiten dan lach ik hem recht in zn gezicht uit.
Gatekeeper* schreef:
31-05-2020 09:36
Hij kan niet verklaren wat die papiertjes zijn terwijl je ze wekelijks vindt. Dat is nogal bijzonder.

Misschien schaamt hij zich voor zijn stiekeme origami-hobby?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-05-2020 09:48
Je zou dit echt doen? Serieus?

Ik zou de relatie daarvoor al verbroken hebben.

Ik wist dat hier weerstand op zou komen maar,.. Ja, ik heb dit dus bij een dierbaar familielid gedaan.
We zagen deze persoon veranderen en aftakelen maar 'er was niks aan de hand' natuurlijk.
De test liet iets heel anders zien.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 09:53
Ik wist dat hier weerstand op zou komen maar,.. Ja, ik heb dit dus bij een dierbaar familielid gedaan.
We zagen deze persoon veranderen en aftakelen maar 'er was niks aan de hand' natuurlijk.
De test liet iets heel anders zien.
En toen ging die direct door naar de kliniek en leefde nog lang en gelukkig?
Alle reacties Link kopieren
Loveforfortnite schreef:
31-05-2020 10:02
En toen ging die direct door naar de kliniek en leefde nog lang en gelukkig?

Zoiets ja.
Je kunt nu wel heel sarcastisch gaan doen, maar ik deed dit natuurlijk niet om diegene te pesten of belachelijk te maken.
Alle reacties Link kopieren
Tja ik zou de relatie al hebben verbroken, maar het lijkt me ook wel grappig als je de papiertjes blijft weggooien maar dan echt in de container of kwark erover gooien ofzo. Dan kan hij ze niet meer pakken :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
hallohoihey567 schreef:
31-05-2020 10:35
Tja ik zou de relatie al hebben verbroken, maar het lijkt me ook wel grappig als je de papiertjes blijft weggooien maar dan echt in de container of kwark erover gooien ofzo. Dan kan hij ze niet meer pakken :popcorn:
Dat maakt toch niet uit? Die papiertjes zijn het afval van de drugs, niet de drugs zelf.

On topic: Als jij denkt dat je vriend a) liegt en b) drugs gebruikt en je beide dingen niet okee vindt in een relatie, mag je het gewoon uitmaken. Dan is hij niet de juiste persoon voor jou. Of het nu allemaal waar is of niet, je vertrouwt hem niet.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 09:47
Je kunt online drugstesten bestellen.
Niet duur en zeer gemakkelijk in gebruik.
Als al jouw vermoedens en zorgen volgens hem complete onzin zijn, wil hij dit vast wel bewijzen wanneer jij onverwacht een plasje in een bekertje van hem vraagt.
Sorry, maar wat belachelijk. Ik zou mijn vriend echt keihard uitlachen en ook heel pissig zijn, terwijl ik niets te verbergen heb.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 09:53
Ik wist dat hier weerstand op zou komen maar,.. Ja, ik heb dit dus bij een dierbaar familielid gedaan.
We zagen deze persoon veranderen en aftakelen maar 'er was niks aan de hand' natuurlijk.
De test liet iets heel anders zien.
Ik begrijp de weerstand ook, maar eigenlijk vind ik het toch wel een optie. Het kan voor een doorbraak zorgen. Het kan ook voor het einde van de relatie zorgen, maar dat is dan ook zo. Dit is ook niets, je hebt een relatie met iemand die je niet gelooft en niet vertrouwt. Je moet toch iets. Als jij er echt van overtuigd bent dat hij drugs gebruikt en hij blijft ontkennen...daar kun je ook niet mee verder zo.
Aan jou de keuze to, en ik weet ook niet of ik dit zou doen, maar ik sluit het zeker niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven