Drugs gebruik.

31-05-2020 09:32 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve leden,

Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst! Ik heb advies nodig! Van internet wordt ik niet wijzer, en van mijn vriend al helemaal niet! Ik ga bij het begin beginnen.

Ik vond een 1 jaar geleden een briefje, heel vreemd opgevouwen. Zat niks in, alleen een soort vlek, dus weggegooid. Ik had het er daarna met mijn vriendin over en ze zei; ik vraag mijn vriendin eens, wat volgens mij is dat drugs hoor! ( die vriendin is verslaafd geweest). Ze zei dat het waarschijnlijk speed was geweest. Ik wist niet zo goed wat mij overkwam, en ging ook met een vreemd gevoel naar huis.

Paar dagen later vond ik weer die briefjes en vroeg aan mijn vriend wat het was (natuurlijk geen idee) dus weer weggegooid. Maar toen vond ik het elke week en had symtomen opgezocht, en heb mijn vriend in de gaten gehouden.

Ik heb het nu meerdere malen ‘ gevonddn’ Niet met echt poeder ofzo, maar wel heel apart. Ik weet het eigenlijk wel zeker maar ik kan hem niet betrappen, want hij is zo sneaky!
Heeft iemand misschien ervaring? Of weet hoe ik dit kan doen?
Als ik het hem vraag wordt hij woest! Als ik nu boos ben of heel rustig.

Bedankt! Ben jullie nu al zeer dankbaar.
OOk in de vorige topcs over hem, bleek het een lul
dus ik denk, dat reageren geen zin heeft?? je blijft toch wel, wat hij ook flikt??
Ik ga proberen iets duidelijker te zijn.
Ik vind de papieren niet op de keukentafel, zijn verstopt bij andere papieren.
Hij werkt in ploegen, en 1x in de 3 weken nacht, alleen kan hij 1 nacht overslaan, zonder te slapen. Dat is al vreemd. Ik heb meerdere keren zijn pupillen in de gaten gehouden, alleen wordt ik daar niet veel wijzer van. Mijn vermoedens zijn groot, alleen ik wil het zeker weten voor ik een besluit neem. Drugs is namelijk bij mij ook een no go! Hij weet dit ook, en als ik de kans soms wel heb, zegt hij dat hij niet gebruikt, omdat hij weet dat hij me dan kwijt raakt.

Laatst zag ik een bakje in zijn jaszak, met een wit bolletje erin. Ik vroeg wat erin zat en deed vreemd, en deed zijn jas gauw dicht. Ik kan hem er wel naar vragen, maar altijd heeft hij zijn antwoord klaar.

Hij slaapt trouwens wel veel, kan soms heel erg onredelijk zijn, en zit vol zelfvertrouwen.

Als jullie nog wel vragen hebben, stel ze gerust!
Benthe2018 schreef:
31-05-2020 13:40
Hij werkt in ploegen, en 1x in de 3 weken nacht, alleen kan hij 1 nacht overslaan, zonder te slapen. Dat is al vreemd. Ik heb meerdere keren zijn pupillen in de gaten gehouden, alleen wordt ik daar niet veel wijzer van. Mijn vermoedens zijn groot, alleen ik wil het zeker weten voor ik een besluit neem. Drugs is namelijk bij mij ook een no go! Hij weet dit ook, en als ik de kans soms wel heb, zegt hij dat hij niet gebruikt, omdat hij weet dat hij me dan kwijt raakt.

Laatst zag ik een bakje in zijn jaszak, met een wit bolletje erin. Ik vroeg wat erin zat en deed vreemd, en deed zijn jas gauw dicht. Ik kan hem er wel naar vragen, maar altijd heeft hij zijn antwoord klaar.

Hij slaapt trouwens wel veel, kan soms heel erg onredelijk zijn, en zit vol zelfvertrouwen.

Ik werk in de verslavingszorg en crack wordt in de scene vaak beschreven als een “bolletje wit”. Heeft hij altijd veel zelfvertrouwen gehad? Merk je gedragsveranderingen ten opzichte van het begin van jullie relatie?
Lijkt me dat je het nu wel kunt invullen TO. Misschien word ie daarom ook wel steeds boos, want ontkennen kan toch niet. Een nachtje doortrekken met ploegendiensten, knappe vent.
Rosebloom schreef:
31-05-2020 14:15
Ik werk in de verslavingszorg en crack wordt in de scene vaak beschreven als een “bolletje wit”.
Wat in de bakkersscene vaak voor verwarring zorgt
Murrmurr schreef:
31-05-2020 14:25
:rofl:
Murrmurr schreef:

Jij vind jezelf wel heel tof hè?!
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 14:41
Jij vind jezelf wel heel tof hè?!
Dit is off topic
Bulbul schreef:
31-05-2020 10:45
Dat maakt toch niet uit? Die papiertjes zijn het afval van de drugs, niet de drugs zelf.

On topic: Als jij denkt dat je vriend a) liegt en b) drugs gebruikt en je beide dingen niet okee vindt in een relatie, mag je het gewoon uitmaken. Dan is hij niet de juiste persoon voor jou. Of het nu allemaal waar is of niet, je vertrouwt hem niet.
Geen idee hahahaha sorry! Ik weet echt niets van drugs
Steek je tong eens in zo'n kabouter envelopje. Denk dat je het dan wel weet of er drugs in zat. En nee, daar krijg je niks van en je komt ook niet strak te staan oid.
justagirly wijzigde dit bericht op 31-05-2020 17:17
2.10% gewijzigd
Ja, wat wil je nou? Wij kunnen vanaf hier toch niet zien waar je mee te maken hebt?

Beoordeel ‘m op zijn gedrag. Als dat je niet bevalt, drugs of geen drugs, dan spreek je ‘m daar op aan.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 31-05-2020 17:53
0.78% gewijzigd
Murrmurr schreef:
:rofl:
Pindakaasjes schreef:
31-05-2020 11:05
Hoezo sorry en hoezo belachelijk?

Er zijn ouders die hun kind wegens een eetstoornis laten opnemen terwijl het kind in kwestie met haar 35 kilo als 18 jarige nog steeds roept dat ze niks mankeert!!!

Soms wil je iemand helpen/redden, en moeten trots en ego even aan de kant gezet worden.
Sorry omdat ik het niet vriendelijker kan omschrijven dan "belachelijk".

En ik vind de verhouding tussen ouders en een 18-jarig kind niet te vergelijken met die tussen twee gelijkwaardige partners. Maar goed, jij misschien wel.
Het begint met een C en eindigt op een e.

Communicatie.
Benthe2018 schreef:
31-05-2020 13:40

Waarom blijf je bij hem?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Als je zoveel papiertjes vindt en hij geen hele nachten doortrekt lijkt het me coke, en geen speed, want met die hoeveelheden slaap je, zeker als beginnend gebruiker geen minuut. Daarnaast zou je dat soort hoeveelheden speed echt wel ruiken, het zweet van een speedgebruiker stinkt heel specifiek. Dat gezegd hebbende, waarom wil je een relatie met iemand waarmee er over zoiets belangrijks niet te praten valt? Ik zou hoogst verbaasd zijn als mijn partner zou vermoeden dat ik drugs gebruik, maar ik zou hem wel serieus nemen en het gesprek aangaan. Je wil toch niet dat degene die je liefhebt daarover inzit?
ManInVrouwenWereld schreef:
31-05-2020 11:22
Dat noemen ze nou liefde, houden van.
Ja van drama...

En zeker geen zelfliefde.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 31-05-2020 17:13
1.82% gewijzigd
31-05-2020 16:30

Communicatie.
Oh ik dacht ook coke
justagirly schreef:
31-05-2020 11:51
Nee als iemand drugs gebruikt meteen dumpen, niet vragen of omkijken meer, meteen kappen met gevoelens en bezorgdheid.
Yup. Ik heb echt wel wat beters te doen met mijn liefde/tijd en gevoelens.
31-05-2020 16:30

Communicatie.
🤣
Luci_Morgenster schreef:
31-05-2020 17:12
Ik zou het nogmaals wel eerst echt zeker willen weten.
'Als ik er met hem over praat, kan hij niet serieus zijn, of hij word boos.'

Quote van jou uit een ander topic, waar je ook al vastliep als je iets wilde bespreken. Volgens mij is de drugs te niet je grootste probleem. Er zijn ook mannen die gewoon met interesse en zorg luisteren als hun vriendin ergens mee zit, en zo hoort het ook.
Klingklokje schreef:
31-05-2020 17:26
'Als ik er met hem over praat, kan hij niet serieus zijn, of hij word boos.'

Quote van jou uit een ander topic, waar je ook al vastliep als je iets wilde bespreken. Volgens mij is de drugs te niet je grootste probleem. Er zijn ook mannen die gewoon met interesse en zorg luisteren als hun vriendin ergens mee zit, en zo hoort het ook.
Bingo!
Je legt je grenzen verkeerd, als het drugs is dan is het klaar hoor :nut:
Maar nooit je problemen kunnen bespreken is wel prima?? Koekoek.
Daar zit ook echt wel wat in ja. Hij klinkt sowieso niet leuk.
Luci_Morgenster schreef:
31-05-2020 17:11
Ja van drama...

En zeker geen zelfliefde.

Ik heb met je te doen.

Luci_Morgenster schreef:
31-05-2020 17:12

Stel je voor, je kind raakt aan lager wal.

Ach nee, laat maar. Jij wil enkel negatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven