Dubbele signalen

20-02-2012 21:28 68 berichten
Haii lezers/schrijvers,

Naar aanleiding van een post in een ander topic dacht ik: kom, ik maak zelf een topic.

Ben ik nou gek of zijn dit dubbele signalen?

Man ontmoet (in het kader: open relatie is of was dit een seksueel conact) 1e date was best te doen, niet superleuk uiteindelijk gekust. Via email naar elkaar aangegeven dat er geen seksuele aantrekkingskracht was tussen ons. Wel steeds contact gehad. Hij wilde in eerste instantie niet nog ns afspreken. Ik wel.

Uiteindelijk een 2e date gepland, daags tevoren vertelde hij me dat hij die eerste keer zeker wel zin in me had en veel fantasietjes over me had gehad. Hij zei dat hij zich de 2e date vast niet in zou kunnen houden. We wilden zelfs afspreken in een hotel, maar uiteindelijk is het toch een restaurant geworden.

De date was ERG gezellig, maar... wederom geen seksuele klik! Er is wel gezoend en gevoeld, waarbij hij letterlijk en figuurlijk liet voelen er zin in te hebben, de week erna nog een mail met daarin vermeld dat hij het wel zag zitten en nu.........

is het contact weer minimaal, hij geeft me het gevoel het IRL contact toch niks te vinden enzovoorts.

Toch blijft er wel emailcontact.

Ik kan de signalen van deze man echt niet lezen hoor...
quote:_lupine_ schreef op 20 februari 2012 @ 21:39:

Komt misschien ook omdat je per email een beeld gaat vormen over diegene, terwijl hij in het echt heel anders is.

Volgens mij gebeurt dit ook heel vaak met mensen die elkaar op een datingsite ontmoeten en heen en weer gaan mailen.

Ja juist!! Dit. Ik denk steeds: goh wel een lekkere kerel, hij babbelt lekker, we kunnen lachen dus kom maar op!!

En als we dan aan een colaatje zitten is het gezellig en leuk... maar geen behoefte hem te verleiden dus seks komt er niet van volgt iemand dit nog? Ik snap het zelf niet namelijk haha
Alle reacties Link kopieren
Dus je zoekt een man voor seks of evt. Een open relatie.

Als je mailt klikt het, irl niet.

Wat is nou je pobleem.

Je bent een vrouw die alleen seks wil.

Als je je been uit het raam hangt heb je er tien aanhangen om uit te kiezen. Waarom doe je zo moeilijk????

Dit komt echt heel wanhopig over allemaal.
quote:ster89 schreef op 20 februari 2012 @ 21:41:

Wat hij wint? Een geil verhaaltje voor het slapengaan....Neuh, we babbelen voornamelijk over wat ons verde rbezighoudt... het is meer een vriendinnetje zeg maar.. alleen dagen we elkaar af en toe wat uit..geen geile verhaaltjes maar meer opmerkingen over en weer (bijvoorbeeld: we gaan uit en de 1e die de ander gaat kussen moet betalen, hij antwoordt dan met: dat kost me een diner voor 2)
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:42:

[...]

Ja juist!! Dit. Ik denk steeds: goh wel een lekkere kerel, hij babbelt lekker, we kunnen lachen dus kom maar op!!

En als we dan aan een colaatje zitten is het gezellig en leuk... maar geen behoefte hem te verleiden dus seks komt er niet van volgt iemand dit nog? Ik snap het zelf niet namelijk hahaNou duidelijk toch. Geen seksmateriaal. Vam BEIDE kanten dus.
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:40:

... Wat wint hij aan deze situatie?

Zoals ik al zei, een online hulpje voor het slapengaan

Maar zelf ben je ook geen haar beter, want jij vindt hem ook niet seksueel aantrekkelijk...

Dus voor jou gaat dezelfde vraag op:

Waarom blijf jij contact zoeken?

Vind je dat zelf ook niet een beetje hopeloos staan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:42:

[...]

En als we dan aan een colaatje zitten is het gezellig en leuk... maar geen behoefte hem te verleiden dus seks komt er niet van volgt iemand dit nog? Ik snap het zelf niet namelijk hahaNou, om de reden die ik net schreef: je vindt het beeld dat je van hem hebt aantrekkelijk, niet de man zelf.
Of misschien moeten jullie eens iets sterkers nemen dan een colaatje
quote:cheerlesscard schreef op 20 februari 2012 @ 21:43:

Dus je zoekt een man voor seks of evt. Een open relatie.

Als je mailt klikt het, irl niet.

Wat is nou je pobleem.

Je bent een vrouw die alleen seks wil.

Als je je been uit het raam hangt heb je er tien aanhangen om uit te kiezen. Waarom doe je zo moeilijk????

Dit komt echt heel wanhopig over allemaal.

Het is niet wanhopig bedoeld hoor, ik heb een open relatie sinds kort, nog geen ervaring opgedaan en ik wil niet gewoon seks voor de seks... moet ook een leuke man zijn.

Ben nog "maagd" op dit gebied en omdat het met deze man leuk klikt, vraag ik me af of het een kans heeft..
Klinkt nogal sneu en desperate. Ik heb je andere topics ook gelezen, en het komt op me over dat je man graag een open relatie wilde, jij daar dan maar in mee gaat, en nu dus naarstig op zoek bent naar sexmateriaal.

Klopt dat?
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:46:

[...]

Het is niet wanhopig bedoeld hoor, ik heb een open relatie sinds kort, nog geen ervaring opgedaan en ik wil niet gewoon seks voor de seks... moet ook een leuke man zijn.

Ben nog "maagd" op dit gebied en omdat het met deze man leuk klikt, vraag ik me af of het een kans heeft..

Okè, het is de eerste.. Verklaart een boel.

Accepteer dat de eerste keer niet is geworden wat je ervan had gehoopt. Next.
quote:ster89 schreef op 20 februari 2012 @ 21:46:

Of misschien moeten jullie eens iets sterkers nemen dan een colaatje

Haha ja da's een idee :P

Of gewoon laten gaan en op zoek naar een andere leuke man
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:46:

Niet dus!

Oprechte vraag:

Wat heb jij nodig om een wereldwip neer te zetten?

Een geile kerel topch?

Een geile bui?

Vinders in je buik?

Zin?

Wilde plannen als je aan tafel zit?

Alle vier die zaken ontbreken, dus waarom denk jij dan voor 1 seconde dat het een kans van slagen heeft?
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 21:47:

Klinkt nogal sneu en desperate. Ik heb je andere topics ook gelezen, en het komt op me over dat je man graag een open relatie wilde, jij daar dan maar in mee gaat, en nu dus naarstig op zoek bent naar sexmateriaal.

Klopt dat?

Ik denk zelf dat het een aandachtsiets van mij is...

Ik ben miss een beetje verslaafd aan de aandacht die ik krijg van deze man.. voor mij hoefde die open relatie idd niet per se, maar vind het wel spannend allemaal
Sta je wel helemaal achter die open relatie?
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 21:48:

[...]

Niet dus!

Oprechte vraag:

Wat heb jij nodig om een wereldwip neer te zetten?

Een geile kerel topch?

Een geile bui?

Vinders in je buik?

Zin?

Wilde plannen als je aan tafel zit?

Alle vier die zaken ontbreken, dus waarom denk jij dan voor 1 seconde dat het een kans van slagen heeft?Jep je hebt helemaal gelijk.. toch blijft hij in mn gedachten.. snap het zelf ook niet hoor
quote:ster89 schreef op 20 februari 2012 @ 21:50:

Sta je wel helemaal achter die open relatie?Ja ik sta daarachter, maar miss wil ik zelf te graag OOK een speciaal iemand in mn leventje naast manlief en bijt ik me daarom zo vast in deze man
Je zoekt dus een SV.

Er zijn toch genoeg mannen op de wereld die leuk,grappig, aantrekkelijk e.d zijn.

Waarom fixeer je je zo op deze man?

Je weet toch al dat het tegen gaat vallen.

Dat jij zegt dat een open relatie niet per se hoeft van jou vind ik wel zorgwekkend.

Waarom zou je eraan beginnen terwijl jij niet direct behoefte eraan heb?
Maar dan nog...

Wat zijn nou die signale die hij geeft, ik snap hem niet...

Misschien heeft hij ook "last" van hetzelfde fenomeen

Ik denk dat ik het maar laat... leuk contact geweest, helaas niks geworden.
quote:cheerlesscard schreef op 20 februari 2012 @ 21:54:

Je zoekt dus een SV.

Er zijn toch genoeg mannen op de wereld die leuk,grappig, aantrekkelijk e.d zijn.

Waarom fixeer je je zo op deze man?

Je weet toch al dat het tegen gaat vallen.

Dat jij zegt dat een open relatie niet per se hoeft van jou vind ik wel zorgwekkend.

Waarom zou je eraan beginnen terwijl jij niet direct behoefte eraan heb?Omdat mijn man er wel behoefte aan had... en ik het idee spannend vind en hem zijn vriendinnetje gun
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:54:

Maar dan nog...

Wat zijn nou die signale die hij geeft, ik snap hem niet...

Misschien heeft hij ook "last" van hetzelfde fenomeen

Ik denk dat ik het maar laat... leuk contact geweest, helaas niks geworden.

Haal even die plaat voor je hoofd weg en zet je oren open want ik ga even schreeuwen:

HIJ HEEFT NERGENS LAST VAN, en hij geeft ook GEEN dubbele signalen!

Les 1 in scharrelen, doe niet zo moeilijk!

En klamp je niet zo vast.

Het staat ontzettend hopeloos (en dus vreselijk onaantrekkelijk)

*sorry voor het schreeuwen*
Hij heeft een vast vriendinnetje begrijp ik?????

Hebben jullie wel afspraken gemaakt met betrekking tot jullie open relatie??

In heel veel open relaties is een VAST neukertje not done.
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 21:58:

Hij heeft een vast vriendinnetje begrijp ik?????

Hebben jullie wel afspraken gemaakt met betrekking tot jullie open relatie??

In heel veel open relaties is een VAST neukertje not done.Ja we hebben afspraken, zo open mogelijk, sommige personen zijn not done, maar een vast neukertje is prima.
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 21:57:

[...]

Haal even die plaat voor je hoofd weg en zet je oren open want ik ga even schreeuwen:

HIJ HEEFT NERGENS LAST VAN, en hij geeft ook GEEN dubbele signalen!

Les 1 in scharrelen, doe niet zo moeilijk!

En klamp je niet zo vast.

Het staat ontzettend hopeloos (en dus vreselijk onaantrekkelijk)

*sorry voor het schreeuwen*Dank je wel voor dit geschreeuw :):) Ik weet zelf de boodschap ook al vind ik dat hij wel dubbel is in zn uitspraken (hij wil me heel erg graag.. en dan weer niet... en dan weer wel ... en dan weer niet)
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 21:59:

[...]

Ja we hebben afspraken, zo open mogelijk, sommige personen zijn not done, maar een vast neukertje is prima.Ik weet niet of je 't weet, maar dat is best gevaarlijk. Daar kun je verliefd op worden.
Ik geef het op!

Je blijft HEM de schuld maar geven van alles, maar voor het gemak ontwijk je werkelijk elke spiegel die we je voorhouden

Ik wens je ontzettend veel kletsplezier met je neukertje

Want gek genoeg zie ik er niet meer van komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven