Dubbele signalen

20-02-2012 21:28 68 berichten
Haii lezers/schrijvers,

Naar aanleiding van een post in een ander topic dacht ik: kom, ik maak zelf een topic.

Ben ik nou gek of zijn dit dubbele signalen?

Man ontmoet (in het kader: open relatie is of was dit een seksueel conact) 1e date was best te doen, niet superleuk uiteindelijk gekust. Via email naar elkaar aangegeven dat er geen seksuele aantrekkingskracht was tussen ons. Wel steeds contact gehad. Hij wilde in eerste instantie niet nog ns afspreken. Ik wel.

Uiteindelijk een 2e date gepland, daags tevoren vertelde hij me dat hij die eerste keer zeker wel zin in me had en veel fantasietjes over me had gehad. Hij zei dat hij zich de 2e date vast niet in zou kunnen houden. We wilden zelfs afspreken in een hotel, maar uiteindelijk is het toch een restaurant geworden.

De date was ERG gezellig, maar... wederom geen seksuele klik! Er is wel gezoend en gevoeld, waarbij hij letterlijk en figuurlijk liet voelen er zin in te hebben, de week erna nog een mail met daarin vermeld dat hij het wel zag zitten en nu.........

is het contact weer minimaal, hij geeft me het gevoel het IRL contact toch niks te vinden enzovoorts.

Toch blijft er wel emailcontact.

Ik kan de signalen van deze man echt niet lezen hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 22:05:

[...]

Ik weet niet of je 't weet, maar dat is best gevaarlijk. Daar kun je verliefd op worden.

Zammm, ik denk dat TO werkelijk geen idee heeft waar ze mee bezig is,....

En dat kan wel eens voor HEEL veel tranen gaan zorgen in de toekomst
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 22:05:

[...]

Ik weet niet of je 't weet, maar dat is best gevaarlijk. Daar kun je verliefd op worden.

Ik heb het vermoeden dat MIJ dat is overkomen met bovenstaande meneer

Ik ben niet zo bang voor verliefd worden eigenlijk... dat kan overal gebeuren... de basis is goed bij ons, het houden van is er., het besef dat je van meerdere mensen kunt houden ook..
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 22:06:

[...]

Ik heb het vermoeden dat MIJ dat is overkomen met bovenstaande meneer

Ik ben niet zo bang voor verliefd worden eigenlijk... dat kan overal gebeuren... de basis is goed bij ons, het houden van is er., het besef dat je van meerdere mensen kunt houden ook..Jaja, dat dachten er meer.
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 22:05:

Ik geef het op!

Je blijft HEM de schuld maar geven van alles, maar voor het gemak ontwijk je werkelijk elke spiegel die we je voorhouden

Ik wens je ontzettend veel kletsplezier met je neukertje

Want gek genoeg zie ik er niet meer van komen

Neeee ik geef niemand ergens de schuld van, zoals ik in mn OT al zei: ik heb een bord voor mn hoofd.. kan nu, na lange tijd, eindelijk een beetje over het randje heenkijken.

Ik ontwijk niks bewust, maar als ik bijvoorbeeld tegen jou zeg: ik wil je.. toch niet... toch wel... toch niet... dan weet jij ook niet meer wat je moet denken toch?

Als hij me wilde, dan was dat allang gebeurd dat besef ik best wel ;)En het komt er niet meer van omdat die magische klik er gewoon niet is, de 1e 2 dates niet, dus de volgende ook niet..
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 22:09:

[...]

Jaja, dat dachten er meer.oei gevoelig punt?
Nog 1x dan

Jij kan 3000 keer tegen me zeggen Sum, ik wil je, ik heb zin om.. (vul zelf de rest maar in)

Maar op het moment dat ik 2x met jou heb afgesproken en ik tot 2x toe niet zit te soppen in mijn broekje dan houdt het op hoor

Dan kan jij 1000 dubbele, enkele of gemixed dubbel signalen geven, mijn broekje blijft dan aan

En als ik op zoek ben naar een SEKS relatie stop ik daar dan ook mee met jou...
quote:Summerdance schreef op 20 februari 2012 @ 22:12:

Nog 1x dan

Jij kan 3000 keer tegen me zeggen Sum, ik wil je, ik heb zin om.. (vul zelf de rest maar in)

Maar op het moment dat ik 2x met jou heb afgesproken en ik tot 2x toe niet zit te soppen in mijn broekje dan houdt het op hoor

Dan kan jij 1000 dubbele, enkele of gemixed dubbel signalen geven, mijn broekje blijft dan aan

En als ik op zoek ben naar een SEKS relatie stop ik daar dan ook mee met jou...Hahaha wat zeg je dat recht voor zn raap Ik zat idd niet te soppen in mn broekje haha ondanks wat halfslachtige pogingen van hem me te versieren (wat OOK niet echt kwam omdat hij zoveel zin had.. hij ziet me niet zitten gewoon) misschien is mn ego gedeukt door dat feit en blijf ik er daarom zo op hameren
Je man heeft er een vriendinnetje bij. Jij hoeft geen open relatie.

Maar nu je man iemand anders erbij heeft wil jij ook iemand.

Zou je die aandacht niet stiekem toch liever van je man krijgen?
quote:dame30 schreef op 20 februari 2012 @ 22:10:

[...]

oei gevoelig punt?

Nee, toevallig niet, hier (gelukkig) geen open relatie. Moet er niet aan denken, maar dat terzijde. Ik heb genoeg gelezen op dit forum.

Een vast neukertje naast je huwelijk is spelen met vuur; bij regelmatige sex met steeds dezelfde andere kweek je gewoon gevoelens, of je wilt of niet.

Maar ik denk dat Summerdance gelijk heeft; je hebt geen idee waar je mee bezig bent.
quote:isabon schreef op 20 februari 2012 @ 22:20:

Je man heeft er een vriendinnetje bij. Jij hoeft geen open relatie.

Maar nu je man iemand anders erbij heeft wil jij ook iemand.

Zou je die aandacht niet stiekem toch liever van je man krijgen?*mompelt iets met vingers en zere plekken, gok ik zomaar*
Heb alleen de Openingspost gelezen sorry..maar wat is het probleem? Je vindt m toch niet seksueel aantrekkelijk? Gebeurt zo vaak. Who cares about gemixte signalen van iemand die je zelf toch niet ziet zitten? NEXT!
quote:_lupine_ schreef op 20 februari 2012 @ 21:34:

Een seksuele klik per email? Bijzonder.Ik dacht precies hetzelfde.
Nieuw voorbeeldje: hij heeft me vandaag 10 mails gestuurd, beetje gebabbeld over vanalles.. ik maak een grapje over dat hij me wel geweldig moet vinden, antwoordt hij met: "je moest ns weten :P"

Waarop ik antwoord met "helemaal niet". Die mail bantwoordt hij met een kus.

Wat moet ik er van denken? Het maakt me niet heel veel meer uit, maar toch blijf ik het dubbel vinden.

Hij is niet geinteresseerd genoeg in ieder geval..
What about..... Stoppen met mailen?
Dump die gast! Voor hem 10 anderen die een wippie willen maken met een gebonden vrouw.
Dat is het plan.

Ik denk dat ik alle mannen maar ff laat voor wat ze zijn haha, mij te onduidelijk allemaal!
Jullie zijn verslaafd aan mailen, smsen etc met een sexuele ondertoon om elkaar lekker op te winden.

Elke keer als je hem ziet denk je, nee lamazitte en dat denkt hij ook.

Stop er dan lekker mee, zonde van je tijd.
sorry, maar ik weet niet of ik het goed begrijp, dus je zocht een sexvriend en hebt nu een praatmaat?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven