Een date!

16-06-2012 20:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist op date gevraagd door een knul waarmee ik vorig jaar wat heb gescharreld (is toen dus niks geworden). Ik heb ingestemd en het lijkt me ook heel leuk.

Ondanks dat we al iets meer "vertrouwd" met elkaar zijn, wil ik het wel buiten mijn en zijn deur houden.

Nu vraagt hij mij wat ik wil gaan doen. Ik heb nog nooit een echte date gehad. Gewoon maar ergens wat gaan drinken dan?
Hij vraagt jou op date dus laat hem maar met een voorstel komen. Hoef jij er niet over in te zitten.
Sja.. Je wil niet binnen de deur!! Dus dan zal dat wel handig zijn!!
Concertje pikken ergens in de buurt?
quote:jukebox schreef op 16 juni 2012 @ 20:20:

Hij vraagt jou op date dus laat hem maar met een voorstel komen. Hoef jij er niet over in te zitten.En inderdaad, hij vraagt jou mee. Moet ie zelf ook maar met een idee komen.
Och wat leuk! Idd wat de anderen zeggen, laat hem iets uitzoeken, en denk na over een plan B mocht zijn locatie tegenvallen.
Poolen, wat drinken, iets actiefs, elektrische step, of ga naar dierentuin ofzo?
het werd de vorige keer niks, waarom weer proberen?
Een leuke kroeg, met live muziek opzoeken?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Laat die man een beetje moeite doen, laat hem de date regelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven