Een fout van 10 jaar geleden speelt weer op...
woensdag 14 maart 2018 om 16:08
Inmiddels ruim 10 jaar geleden, iets waar ik me nog steeds voor schaam.
Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.
Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.
Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
woensdag 14 maart 2018 om 16:43
Nee niet gedwongen maar amper 17 of 18?
Die vent had toch beter moeten weten? Kom zeg.
woensdag 14 maart 2018 om 16:45
Want jij zou vertellen aan je vriendin dat je vader neukt met haar beste vriendin?
woensdag 14 maart 2018 om 16:49
Je vriendin weet van je seks leven?
even geloept, waar ben je bang voor? Dat papa jou zo geil en geweldig vond dat hij je direct weer de bosjes intrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat jij niet je grenzen aan kan geven en kan staan voor wat je gedaan hebt,
even geloept, waar ben je bang voor? Dat papa jou zo geil en geweldig vond dat hij je direct weer de bosjes intrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat jij niet je grenzen aan kan geven en kan staan voor wat je gedaan hebt,
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 14 maart 2018 om 16:50
Thanks! Je hebt me behoed voor een "iedereen maakt weleens een fout en hij was een viezen vullak" post!
woensdag 14 maart 2018 om 16:52
Hoe je er mee om moet gaan ? Als iets dat niet is gebeurd. Dus geen gezellige herinneringen er over op gaan halen, geen steelse lachjes of broeierige blikken uitwisselen met pa, geen een op eentjes op stille plekjes.
Hoogstwaarschijnlijk vind je hem nu gewoon een ouwe lul.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 14 maart 2018 om 16:54
Ja dit. Zo zou ik het ook doen. Vermijd hem maar gewoon zo veel mogelijk.blijfgewoonbianca schreef: ↑14-03-2018 16:52Hoe je er mee om moet gaan ? Als iets dat niet is gebeurd. Dus geen gezellige herinneringen er over op gaan halen, geen steelse lachjes of broeierige blikken uitwisselen met pa, geen een op eentjes op stille plekjes.
woensdag 14 maart 2018 om 16:58
Huh echt? Vinden jullie dat? Het is toch echt wel een grote fout om met de vader van een vriendinnetje te sexen, terwijl die man gewoon getrouwd is en vrouwlief ook mee op vakantie was? Mennn....TO, jij was toen 18 of zo? En die vader 45? Of hoe moet ik dit voor me zien?
Als ik om wat voor reden dan ook sekste met de getrouwde vader van mijn vriendin, dan zou die vriendschap daarna voor mij onmogelijk zijn. Ik zou me kapotschamen...
woensdag 14 maart 2018 om 17:04
Ja maar zij heeft de vriendschap voortgezet en om die nu nadat je bent gevraagd als CM te verbreken is ook een beetje typisch. Dus je gaat je daar gewoon volwassen gedragen en doet alsof je neus bloed. Dat moet vast lukken voor een dagje.Digisuus schreef: ↑14-03-2018 16:58Huh echt? Vinden jullie dat? Het is toch echt wel een grote fout om met de vader van een vriendinnetje te sexen, terwijl die man gewoon getrouwd is en vrouwlief ook mee op vakantie was? Mennn....TO, jij was toen 18 of zo? En die vader 45? Of hoe moet ik dit voor me zien?
Als ik om wat voor reden dan ook sekste met de getrouwde vader van mijn vriendin, dan zou die vriendschap daarna voor mij onmogelijk zijn. Ik zou me kapotschamen...
En wat voor contact moet je hebben met die ouders vooraf? Goh willen jullie nog speechen/woordje doen? Nou dat zet ik in de planning. Klaar ben je.
woensdag 14 maart 2018 om 17:09
Misschien heeft ze ook nog een gewoon account lopen, kan ook nog he.dropfruitje schreef: ↑14-03-2018 17:05Wahahahahaha TO. Beter richt jij je even op jezelf en je obsessie met seks.
Ik heb je even geloept. Het enige waar je over praat is seks en je tepelpiercings.
woensdag 14 maart 2018 om 17:11
dropfruitje schreef: ↑14-03-2018 17:05Wahahahahaha TO. Beter richt jij je even op jezelf en je obsessie met seks.
Ik heb je even geloept. Het enige waar je over praat is seks en je tepelpiercings.
woensdag 14 maart 2018 om 17:16
Waarom doe jij hier zo moeilijk over.
Zie het in een ander perspectief.
zo'n 10 jaar geleden, toen je nog een tienermeisje was, heb je lekkere spannende seks gehad met een ervaren oudere man. Dat die man fout bezig was door vreemd te gaan is zijn verantwoording.
Dat het de vader van jouw vriendin is maakt alleen maar dat het van jou uit inderdaad een domme zet was, maar eentje welke je makkelijk achter je zou kunnen laten.
Door er echter een probleem van te maken nu en het uit te spreken verpest jij alleen maar het leven van jouw vriendin. Dat wil je niet.
Mocht je die vader tegenkomen dan zal die man zich heus wel gedragen. Doet hij dat niet, is het aan jou om hem er kort en bondig aan te herinneren dat het verleden het verleden is en blijft en nooit meer herhaalt zal worden.
Zie het in een ander perspectief.
zo'n 10 jaar geleden, toen je nog een tienermeisje was, heb je lekkere spannende seks gehad met een ervaren oudere man. Dat die man fout bezig was door vreemd te gaan is zijn verantwoording.
Dat het de vader van jouw vriendin is maakt alleen maar dat het van jou uit inderdaad een domme zet was, maar eentje welke je makkelijk achter je zou kunnen laten.
Door er echter een probleem van te maken nu en het uit te spreken verpest jij alleen maar het leven van jouw vriendin. Dat wil je niet.
Mocht je die vader tegenkomen dan zal die man zich heus wel gedragen. Doet hij dat niet, is het aan jou om hem er kort en bondig aan te herinneren dat het verleden het verleden is en blijft en nooit meer herhaalt zal worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 14 maart 2018 om 17:24
woensdag 14 maart 2018 om 17:25
Help me ff...?Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑14-03-2018 17:05Ik denk dat TO recent een 2e seizoen van een serie op Netflix heeft gezien![]()
Winter is coming...
woensdag 14 maart 2018 om 17:25
.
TO was vast nog erg jong en naïef. De vader heeft dat excuus niet, hij had verdorie een jong meisje onder zijn hoede. Heel erg fout. Van hem dus.
En “honesty is the best policy” gaat niet op als je daarmee de bruiloft van je beste vriendin verpest. Wat een nare instelling heb jij.