Een fout van 10 jaar geleden speelt weer op...
woensdag 14 maart 2018 om 16:08
Inmiddels ruim 10 jaar geleden, iets waar ik me nog steeds voor schaam.
Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.
Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.
Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
woensdag 14 maart 2018 om 17:26
Is TO niet meer naïef?Erizon schreef: ↑14-03-2018 17:25.
TO was vast nog erg jong en naïef. De vader heeft dat excuus niet, hij had verdorie een jong meisje onder zijn hoede. Heel erg fout. Van hem dus.
En “honesty is the best policy” gaat niet op als je daarmee de bruiloft van je beste vriendin verpest. Wat een nare instelling heb jij.
woensdag 14 maart 2018 om 17:38
Nu nog, na 10 jaar? Waarom?
Stel to vertelt het aan de vriendin, gezellig zo vlak voor haar huwelijk. En dan?
Heb eerlijkheid vrij hoog staan, maar er zijn wat mij betreft uitzonderingen en dit is er één van.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 14 maart 2018 om 17:41
Door de bruid of haar vader?Tornacense schreef: ↑14-03-2018 17:35Gebeurt de betaling van dat ceremoniemeester-schap overigens in natura?
woensdag 14 maart 2018 om 17:42
Mag ze zelf kiezen.
Desnoods door de bruidegom.
woensdag 14 maart 2018 om 17:43
minnimouse schreef: ↑14-03-2018 17:28De A is van Arie, dat is de vader van de bruid.
De B is van beffen, dat kan Arie goed.
Enz.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 maart 2018 om 17:44
Eh, hoezo? Na het incident gingen de meisjes studeren dus ze waren 17/18 jaar. Volgens mij is het best normaal om 10 jaar later te trouwen.Zonnebloem1996 schreef: ↑14-03-2018 16:38Wacht ff..
Dit is 10 jaar geleden gebeurd toen jij met een vriendin en haar ouders op vakantie was? En zij gaat nu trouwen? Dan moet je dus wel heel jong geweest zijn toen... Ik vind dit vrij apart. Hoeveel leeftijdsverschil hadden jullie toen?
Veritas vos liberabit
woensdag 14 maart 2018 om 17:46
Ik denk dat ze seizoen 2 van Rita bedoeld, die Deense serie.
Rita heeft seks gehad met de vader van haar vroegere beste vriendin.
Those who don’t believe in magic will never find it
woensdag 14 maart 2018 om 17:50
dropfruitje schreef: ↑14-03-2018 17:05Wahahahahaha TO. Beter richt jij je even op jezelf en je obsessie met seks.
Ik heb je even geloept. Het enige waar je over praat is seks en je tepelpiercings.
Hoezo een obsessie met sex? Ik lees niks raars gewoon een open jongedame met een sexleven. Als je sommigen loept hebben ze het alleen over schoenen, maar net waar je interesse naar uitgaat.
woensdag 14 maart 2018 om 17:52
Normaal gesproken ben ik volop voor eerlijkheid etc.
Maar 10 jaar na dato is zinloos, hun situatie is onveranderd, en waarschijnlijk houden zij dat graag zo, wat voor nut heeft het om nu aan de bel te trekken? Tenzij jou op een of andere manier onrecht is aangedaan?
Is dat niet zo?
Dan niet vertellen dus.
Dat maakt alleen onnodig veel kapot, en het is werkelijk nergens goed voor.
Voor de rest, zet je beste pokerface op, en als jij graag je vriendin uit de brand helpt om ceremoniemeester te zijn, doe dat dan gewoon.
Die man zal eerder peentjes zweten dan jij.
Sommige dingen zijn over datum en dit is er een van.
Maar 10 jaar na dato is zinloos, hun situatie is onveranderd, en waarschijnlijk houden zij dat graag zo, wat voor nut heeft het om nu aan de bel te trekken? Tenzij jou op een of andere manier onrecht is aangedaan?
Is dat niet zo?
Dan niet vertellen dus.
Voor de rest, zet je beste pokerface op, en als jij graag je vriendin uit de brand helpt om ceremoniemeester te zijn, doe dat dan gewoon.
woensdag 14 maart 2018 om 17:53
Nou inderdaad. Wat een gezeik zeg.Het-groepje schreef: ↑14-03-2018 17:50Hoezo een obsessie met sex? Ik lees niks raars gewoon een open jongedame met een sexleven. Als je sommigen loept hebben ze het alleen over schoenen, maar net waar je interesse naar uitgaat.
woensdag 14 maart 2018 om 17:54
Dit dus.iemand00 schreef: ↑14-03-2018 17:52Normaal gesproken ben ik volop voor eerlijkheid etc.
Is dat niet zo?
Dan niet vertellen dus.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 14 maart 2018 om 17:55
Je bent haar vriendin niet. Je kan er beter voor passen.
woensdag 14 maart 2018 om 17:56
woensdag 14 maart 2018 om 17:57
Gate_Keeper schreef: ↑14-03-2018 17:53Even geloept, jij bent van de commode gekletterd vroeger zeker.
woensdag 14 maart 2018 om 18:04
TO
Jij weet wat er is gebeurd en wat je hebt gedaan. Dat jouw vriendin het niet weet doet er niet toe. Ga je er nu op haar huwelijk ook weer een toneelstuk van maken?
Echt walgelijk. Dat noemt zich een beste vriendin. Een vriendin ben je al heel lang niet meer. Een echte vriendin had het A niet gedaan en B als ze het met haar domme kop wel gedaan had, dan zelf de vriendschap beeindigd omdat het een ondraagelijk verraad is.
Ik hoop maar dat je vriendin er alsnog achter komt.
Jij weet wat er is gebeurd en wat je hebt gedaan. Dat jouw vriendin het niet weet doet er niet toe. Ga je er nu op haar huwelijk ook weer een toneelstuk van maken?
Echt walgelijk. Dat noemt zich een beste vriendin. Een vriendin ben je al heel lang niet meer. Een echte vriendin had het A niet gedaan en B als ze het met haar domme kop wel gedaan had, dan zelf de vriendschap beeindigd omdat het een ondraagelijk verraad is.
Ik hoop maar dat je vriendin er alsnog achter komt.
woensdag 14 maart 2018 om 18:05
Zo niet mee eens.iemand00 schreef: ↑14-03-2018 17:52Normaal gesproken ben ik volop voor eerlijkheid etc.
Is dat niet zo?
Dan niet vertellen dus.
Als ze al die jaren haar in de ogen heeft kunnen kijken met zo een geheim zegt dat veel over iemand.