Een nieuw begin.
vrijdag 13 februari 2026 om 11:33
Hallo allemaal,
Mijn vorige topic heb ik laten verwijderen i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik ben nu op een veilige plek en wil dat ook graag zo houden.
Korte samenvatting: half jaar geleden heb ik een topic geopend voor advies. Ik was namelijk bang voor mijn ex en wilde alleen tips om er mee om te kunnen gaan. Door de maanden heen heb ik mij gerealiseerd dat er sprake was van huiselijk geweld en andere problematiek bij mijn ex. Inmiddels zit ik op een veilige plek.
Ik merk dat het besef nu pas begint in te dalen. Heb geen idee hoe de komende dagen/weken/maanden zullen gaan verlopen, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden!
Mijn vorige topic heb ik laten verwijderen i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik ben nu op een veilige plek en wil dat ook graag zo houden.
Korte samenvatting: half jaar geleden heb ik een topic geopend voor advies. Ik was namelijk bang voor mijn ex en wilde alleen tips om er mee om te kunnen gaan. Door de maanden heen heb ik mij gerealiseerd dat er sprake was van huiselijk geweld en andere problematiek bij mijn ex. Inmiddels zit ik op een veilige plek.
Ik merk dat het besef nu pas begint in te dalen. Heb geen idee hoe de komende dagen/weken/maanden zullen gaan verlopen, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden!
vrijdag 21 augustus 2026 om 13:18
Dank voor het meedenken allemaal!
Het is helaas op een andere manier gegaan. Had dit totaal niet zien aankomen. Een mooi moment om nog eens de maatregelen die ik eerder al had genomen nog eens door te gaan nemen. Gelukkig ga ik inderdaad binnenkort toch al verhuizen, dat scheelt een hele hoop. Heb ook nog zijn rooster t/m het einde van het jaar, dus weet precies wanneer hij aan het werk is. Dat geeft ook wel wat rust. Al blijf ik sowieso naar buiten gaan hoor. Ik laat me toch niet tegenhouden door die oelewapper met losse handjes.
Niet quoten a.u.b.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in