een vraag

18-04-2008 20:32 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ,sinds een tijdje werkt er een leuke man op ons kantoor. alleen hij is getrouwd.hij kijkt wel steeds en lacht en flirt met me. en ik doe het zelfde terug.

nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.

wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?

graag jullie mening.
Ben jij Nienke van de boekhouding van [bewerkt door moderator, privacy]? Dacht ik het niet! Nou, [bewerkt door moderator, privacy] is toevallig niet geïnteresseerd in jou, ik heb al een 10 maanden een verhouding met hem, maar in tegenstelling tot jouw plemp ik niet mijn eigen naam en toenaam op internet!

[bewerkt door moderator, privacy] kan echt wel scheiden want hij heeft tegen mij gezegd dat hij weggaat bij [bewerkt door moderator, privacy]. En die massage krijgt hij wel van mij ja!
Ga in therapie!
Ik blijf erbij dat ze vast de naam van een andere collega gebruikt. Niemand is zo stom dit te posten met naam en toenaam. Maar wel fantastisch dat de minnares hier rondspookt. Ik wacht nu nog op een reactie van zijn vrouw!
quote:dubiootje schreef op 18 april 2008 @ 23:19:

Ben jij Nienke van de boekhouding van [bewerkt door moderator, privacy]? Dacht ik het niet! Nou, [bewerkt door moderator, privacy] is toevallig niet geïnteresseerd in jou, ik heb al een 10 maanden een verhouding met hem, maar in tegenstelling tot jouw plemp ik niet mijn eigen naam en toenaam op internet!

[bewerkt door moderator, privacy] kan echt wel scheiden want hij heeft tegen mij gezegd dat hij weggaat bij [bewerkt door moderator, privacy]. En die massage krijgt hij wel van mij ja!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dubiootje schreef op 18 april 2008 @ 23:19:

Dubiootje, ben jij in werkelijkheid [bewerkt door moderator, privacy]? Wel potverdorie nog an toe! Ik dacht dat je het niet zou zeggen van [naam boekhoudster, bewerkt door moderator, privacy]. Dat die kerel, die [bewerkt door moderator, privacy] het ook met jou zou doen. Wat een schuinsmarcheerder! Nou ja, dan moet ik natuurlijk ook met de muizebillen bloot, mijn naam is [bewerkt door moderator, privacy] en ik ben Hoofd Vlaflippen in de bedrijfskantine. En ik heb hem vrijdagmiddag nog gemasseerd met de yoghurtflipperzik.
Ik weet wie jullie zijn, en reken maar dat ik [bewerkt door moderator, privacy] ga bellen dat ze [bewerkt door moderator, privacy] er subiet uit moet pleuren!!

Stelletje [bewerkt door moderator, provocatie] dat jullie er zijn!!!!
Lijkt wel een soap hier. Nienke, jou snap ik ook niet. Hij geeft toch gewoon aan dat hij niet wilt. Klaar uit. Nee is nee. Doet me denken aan mannen waar je nee tegen zegt denken dat je ja bedoelt.

Daarbij, waarom een getrouwde man vragen? Je kan toch gewoon een vriendin vragen? Je vind die man leuk en je bedoelingen zijn niet oprecht. Je flirt, probeert hem te versieren. Walgelijk vind ik dat soort vrouwen die weten dat hij niet vrij is. Toch even kijken of je hem kan afpakken van zijn vrouw? Of even horen hoe begeerlijk hij je vindt?

Hopelijk was dit allemaal maar fake en een soap gebeuren.

Misschien komt er een topic "hoe breng ik mijzelf op mijn werk en priveleven zo snel mogelijk in de problemen?". Kan dan mooi samengevoegd worden met dit topic.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 19 april 2008 @ 12:21:

Ik weet wie jullie zijn, en reken maar dat ik [bewerkt door moderator, privacy] ga bellen dat ze [bewerkt door moderator, privacy] er subiet uit moet pleuren!!

Stelletje [bewerkt door moderator, provocatie] dat jullie er zijn!!!! En jij bent zeker de ex van de getrouwde leuke collega.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat vertel ik je wel via de mail MV
Volgende keer neem ik een product dat dichterbij mij ligt, maar dan moet ik even die [bewerkt door moderator, scheldwoord voor vrouwelijk geslachtsdeel] van de kaas om zeep helpen en dan neem ik die lekkere [bewerkt door moderator, teveel seksimse] vent van de boekhouding wel even 'onder pootjes'.

Muis, ik weet dat je af en toe een [bewerkt door moderator, provocatie] kunt zijn, maar dit vind ik zelfs voor zo'n [bewerkt door moderator, onnodig grof] als jij een beetje te ver gaan! Tsssskkk....en dan te bedenken dat [bewerkt door moderator, privacy] al maandenlang iets heeft met die leuke jongen van de postafdeling bij [bewerkt door moderator, privacy]!! Dat hij nog tijd voor jullie heeft zeg...
ja hallo wat is dit hier, waarom wordt alles bewerkt door die sukkel van een moderator...ik wil naam en toenaam, ik wil bloed aan de paal.............................huhh sorry voor de misschien wel foute woordkeuze ;)
Dan zul je moeten wachten tot ze loops is DMJN...
quote:minny schreef op 19 april 2008 @ 12:56:

Dan zul je moeten wachten tot ze loops is DMJN... nou een ex van mij was dan op haar best zegmaar.........dus oke dan wacht ik wel even
Wat! Ik doe het ook met de knul van de postkamer. Is het deze soms?

nee nee muis ik heb geen blauwe pet dat weet je, dus nu geen geintjes gaan zitten maken he
Je hebt ook geen blauw pak aan als we het weer bont maken dus dat is geen maatstaf, natuurlijk.....
nienke heeft hij al eens HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI tegen je gezegd?
Nee Muis...dat is die van mij!

Grrrrrrrrr
vergeet het allemaal maar jullie B#@%~! !!!!!!!

Hij is gewoon van mij!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ Yoyo

potverdomme muis en jij had nog zo beloofd om onze spannende foto's niet op het wereldwijde web te gooien. en nou doe je het toch. vind deze trouwens wel heel uitdagend, dat blauw staat me gewoon goed.
quote:yoyo2 schreef op 19 april 2008 @ 13:12:

nienke heeft hij al eens HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI tegen je gezegd?

is zij van het topic: hij zegt haaaaaaaaaaaaaaaaiii tegen mij.

echt dat meen je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven