een vraag
vrijdag 18 april 2008 om 20:32
hallo ,sinds een tijdje werkt er een leuke man op ons kantoor. alleen hij is getrouwd.hij kijkt wel steeds en lacht en flirt met me. en ik doe het zelfde terug.
nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.
wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
graag jullie mening.
nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.
wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
graag jullie mening.
zaterdag 19 april 2008 om 13:43
zaterdag 19 april 2008 om 13:58
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 13:55:
doet nienke aan massage dan?????????? waarom moet ik toch altijd bij het woord nienke aan nijntje denken????
en nijntje is toch weer dat konijntje???????
ik snap er niks meer van.
Hee, lief zijn voor onze forumster Nijntje! En lief zijn voor het schepseltje van Dick Bruna.
Nienke is TO en die wilde een vent geheel belangenloos een massage geven. Vervelende is alleen dat Dubiootje, Minny en ik haar voor zijn geweest.....
doet nienke aan massage dan?????????? waarom moet ik toch altijd bij het woord nienke aan nijntje denken????
en nijntje is toch weer dat konijntje???????
ik snap er niks meer van.
Hee, lief zijn voor onze forumster Nijntje! En lief zijn voor het schepseltje van Dick Bruna.
Nienke is TO en die wilde een vent geheel belangenloos een massage geven. Vervelende is alleen dat Dubiootje, Minny en ik haar voor zijn geweest.....
zaterdag 19 april 2008 om 14:01
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 13:57:
nee nee hoho dames, even je geheugen opfrissen
haaaaaayyyyyyyyy stond voor grieks, dat heb ik toen uitgelegd, was een griekse letter
dus als hij zegt haaaayyyyyyyyy dat gaat het..............doenAh ik snappum. Gloovik. Op zijn Grieks masseren met verfrissende saus:
nee nee hoho dames, even je geheugen opfrissen
haaaaaayyyyyyyyy stond voor grieks, dat heb ik toen uitgelegd, was een griekse letter
dus als hij zegt haaaayyyyyyyyy dat gaat het..............doenAh ik snappum. Gloovik. Op zijn Grieks masseren met verfrissende saus:
zaterdag 19 april 2008 om 14:02
aha......dank je muis........zit ik dus weer mee te lullen en weet niet eens waar het overgaat. dat heb ik nou altijd en overal.
en dan kijk ik er nog gek van op dat ik nergens serieus wordt genomen....................................wat zeg ik nou weer..........wordt genomen??????????
by the way...ik ben altijd heel lief hoor voor konijntjes
en dan kijk ik er nog gek van op dat ik nergens serieus wordt genomen....................................wat zeg ik nou weer..........wordt genomen??????????
by the way...ik ben altijd heel lief hoor voor konijntjes
zaterdag 19 april 2008 om 14:16