Eerlijk zijn tegen mezelf : Deze relatie werkt niet.

17-04-2009 12:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of 5 heb ik een relatie. Vrij pril nog, maar ik heb nu al zoveel twijfels.

Ik heb als ik hem zie best lol met hem en we hebben een aantal dezelfde interesses bovendien wonen we bij elkaar in de buurt, wat ook makkelijk is. Ook is hij iemand de dingen goed kan relativeren, hij heeft geen rare problemen, drugs verslavingen en andere rare dingen. Kortom een rustig/stabiel iemand. een beetje te zorgeloos zelfs naar mijn gevoel.

Maar andere kant zijn we ook weer zo verschillend.

Ik ben vrij sportief, hij totaal niet.

Nou geeft dit niet,maar door zijn slechte leefstijl/conditie heeft hij wel wat klachten, maar zelf maakt hij zich er niet druk om. Hij werkt veel en als we elkaar zien is hij altijd moe. Dit lijkt me toch niet helemaal gezond als je nog maar halverwege de 20 bent om altijd maar moe te zijn.

Ik heb gevoel bij hem ergens op plaats 25, achter de kanarie en de goudvis te komen. Ik hoef echt niet iemand die de ganse dacht achter me aan loopt te kwijlen en wil zelf ook mijn eigen leven houden, maar ik wil wel een beetje een prioriteit zijn in zijn leven.

Hij zegt een serieuze relatie te willen met mij, maar tot nu toe hebben we alleen nog op de bank/bed gelegen (voor seks is hij nooit te moe ) en nog nooit iets ander leuks samen gedaan. Elke keer als ik iets voorstel, is hij te moe of zegt we zien wel. (vervolgens gebeurd er dus niks).Ik ben zelf totaal geen bankhanger en hou van een terrasje pakken, uiteten en dat soort dingen. Ik heb gewoon veel energie en niet zoveel rust in mijn kont.

Vroeger voordat we dus "serieus"werden is hij een scharrel van mij geweest. Ik heb het gevoel dat we tegenwoordig een wat luxere n**krelatie hebben,maar echt serieus kan ik het niet noemen.

Kortom het werkt gewoon niet.

Ik heb eigenlijk ook geen zin om hier nog tijd en energie in te steken, maar het voelt wel klote!
je laatste zin zegt genoeg. Kappen met die handel... Jullie passen niet bij elkaar. Als je na 5 (!) weken al gek wordt van zijn lui gedrag (is zijn goed recht maar hoeft niet bij jou te passen) is dit het gewoon niet.

Dat hij een aardige nette vent is die geen drugsprobleem heeft, in de buurt woont en lekker kan relativeren is mooi maar is geen enkele aanwijzing dat hij relatiepotentieel heeft. Dit zijn waarschijnlijk de kenmerken van je aardige buren in de rest van de straat, niks bijzonders dus.

Stel jezelf een paar jaar met deze man voor, word je blij van die gedachte? Nee? Kappen met deze relatie.
Klinkt alsof ie je alleen als 'n wipkip gebruikt, 'k zou 'm dus dumpen als je meer van 'm wil dan seks
Nee, ik zie mezelf geen paar jaar hier mee.

Door zijn leefstijl wordt hij denk ik sowieso niet oud......

Ik dacht echt dat we een klik hadden en die hebben we ook wel (zelfde hobby),hij heeft wel humor maar verder valt het toch (nogal ) tegen allemaal nu we een paar weken verder zijn.

Jammer,jammer ik dacht dat het zo leuk zou zijn.
Pfieuw dus als je altijd moe bent, graag op de bank hangt en graag sext word je sowieso niet oud... lekker dan
Maarre... ik denk dat je zelf al wel weet wat je moet doen toch? Het klinkt niet alsof julli evoor elkaar gemaakt zijn ofzo..

Succes
zelfde hobby (neuken?) sorry flauw.

Beter nu direct stoppen en denken bah en kloterig dan doorgaan en na verloop van tijd uit elkaar gaan en je heel erg verdrietig voelen.
quote:nieuwe schreef op 17 april 2009 @ 13:04:

Nee, ik zie mezelf geen paar jaar hier mee.

Door zijn leefstijl wordt hij denk ik sowieso niet oud......

Ik dacht echt dat we een klik hadden en die hebben we ook wel (zelfde hobby),hij heeft wel humor maar verder valt het toch (nogal ) tegen allemaal nu we een paar weken verder zijn.

Jammer,jammer ik dacht dat het zo leuk zou zijn.

Het is ook jammer als iets niet blijkt te werken terwijl je dacht een klik te hebben. Maar beter nu na een paar weekjes kappen dan nog een hele tijd doormodderen terwijl je eigenlijk weet dat het niets gaat worden.

alleen een gedeelde hobby en een flintertje humor zijn niet voldoende voor een toffe relatie. Kan je beter kaartjes voor een standup comedy show gaan halen en een van je sportmaatjes uitnodigen . Maar zonder gekheid, sterkte met het baalgevoel, altijd ff klote als het niet is wat je gedacht had!
@ Lobella.

haha daar lijkt het zo wel op he, maar ik kan niet heel het verhaal vertellen i.v.m. herkenbaarheid.

@ Sibella nee, hoor geen zoregn dat zal wel mee vallen. Gaat meer om veel roken, ongezond eten, totaal niks aan beweging doen (behalve seks dan) etc. erbij.
Volgends mij weet je zelf al wat je moet doen. Na 5 weken heb je het al niet meer naar je zin met hem en je ziet jezelf ook niet oud worden met hem. Stoppen zou ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven