Eerlijk zijn
maandag 13 november 2017 om 10:33
Goed, wat dramatisch misschien maar ik heb even wat hulp nodig. Ik en mijn vriend hebben het niet zo vaak over ons seksverleden. Nu heb ik vroeger iets gedaan waar ik heel erg veel spijt van heb: seks met mijn getrouwde baas. Paar jaar geleden gebeurd maar nu enorm spijt en last van.
Ik zit hier heel erg mee en wil dit graag delen met vriend. Niet alleen omdat ik er mee zit en eerlijk wil zijn maar ook doordat wij in een kleine omgeving wonen en ik zou het lullig vinden als het uitkomt en van niets wist.
Vriendin van mij zegt dat ik het niet moet vertellen omdat hij het dan uit gaat maken maar ik wil gewoon eerlijk zijn over iets waar ik mee zit.
Wat zouden jullie doen?
Ik zit hier heel erg mee en wil dit graag delen met vriend. Niet alleen omdat ik er mee zit en eerlijk wil zijn maar ook doordat wij in een kleine omgeving wonen en ik zou het lullig vinden als het uitkomt en van niets wist.
Vriendin van mij zegt dat ik het niet moet vertellen omdat hij het dan uit gaat maken maar ik wil gewoon eerlijk zijn over iets waar ik mee zit.
Wat zouden jullie doen?
maandag 13 november 2017 om 14:56
Echt, voor dit?
De huisarts. Voor al uw dagelijkse beslommeringen en dilemma's.
maandag 13 november 2017 om 15:15
maandag 13 november 2017 om 15:26
Dan is het een lul. Jij bent hem totaal geen verantwoording of uitleg verschuldigd, dit was voor zijn tijd.
maandag 13 november 2017 om 15:30
Dus je twijfelt nog steeds. Je moet het alleen vertellen als je dat echt wilt, voor jezelf. Je bent het hem niet verplicht. Heb je hem beloofd dat je alles over je verleden vertelt ofzo? Niemand hoeft alles van je te weten hoor, alleen als je daar zelf achter staat.
Boos op je worden kan sowieso gebeuren, ook om andere dingen. Of wil je altijd alles maar naar zijn zin doen zodat hij hopelijk nooit boos wordt op je?
Boos op je worden kan sowieso gebeuren, ook om andere dingen. Of wil je altijd alles maar naar zijn zin doen zodat hij hopelijk nooit boos wordt op je?