Eerlijk zijn

13-11-2017 10:33 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, wat dramatisch misschien maar ik heb even wat hulp nodig. Ik en mijn vriend hebben het niet zo vaak over ons seksverleden. Nu heb ik vroeger iets gedaan waar ik heel erg veel spijt van heb: seks met mijn getrouwde baas. Paar jaar geleden gebeurd maar nu enorm spijt en last van.

Ik zit hier heel erg mee en wil dit graag delen met vriend. Niet alleen omdat ik er mee zit en eerlijk wil zijn maar ook doordat wij in een kleine omgeving wonen en ik zou het lullig vinden als het uitkomt en van niets wist.

Vriendin van mij zegt dat ik het niet moet vertellen omdat hij het dan uit gaat maken maar ik wil gewoon eerlijk zijn over iets waar ik mee zit.

Wat zouden jullie doen?
Vind je dat je openheid moet geven over alle mannen waar je ooit eens seks mee hebt gehad? Wil jij precies weten met welke vrouwen hij het allemaal gedaan heeft?
PinkUnicorn schreef:
13-11-2017 14:46
Zit het je dwars praat dan es met de huisarts.
Echt, voor dit?

De huisarts. Voor al uw dagelijkse beslommeringen en dilemma's.
Ik hoef niet alles te weten maar het maakt mij niet zoveel uit als ik het weet. Ik draaf misschien wat te door en moet het inderdaad maar niet zeggen. Maar ben bang dat hij wel boos kan worden stel het komt ooit wel een keer uit dat ik het nu niet heb gezegd.
Ziemie schreef:
13-11-2017 15:15
Ik hoef niet alles te weten maar het maakt mij niet zoveel uit als ik het weet. Ik draaf misschien wat te door en moet het inderdaad maar niet zeggen. Maar ben bang dat hij wel boos kan worden stel het komt ooit wel een keer uit dat ik het nu niet heb gezegd.
Dan is het een lul. Jij bent hem totaal geen verantwoording of uitleg verschuldigd, dit was voor zijn tijd.
Als dat een reden zou zijn om 't uit te maken is het toch geen relatiemateriaal. Sowieso, als iemand zoiets niet van je accepteert, wil je daar uberhaupt wel mee samen leven??
Veel mannen hebben hoerenbezoek op hun CV staan, daar haak je toch ook niet op af?
Tijdje terug was er een vent met zo'n verhaal over zijn partner. Zal de jouwe wel zijn dan.
Dus je twijfelt nog steeds. Je moet het alleen vertellen als je dat echt wilt, voor jezelf. Je bent het hem niet verplicht. Heb je hem beloofd dat je alles over je verleden vertelt ofzo? Niemand hoeft alles van je te weten hoor, alleen als je daar zelf achter staat.

Boos op je worden kan sowieso gebeuren, ook om andere dingen. Of wil je altijd alles maar naar zijn zin doen zodat hij hopelijk nooit boos wordt op je?
Nee, ik heb hem niet beloofd dat ik alles vertel! Iedereen heel erg bedankt voor de reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven