eerste date strakjes...

30-10-2008 19:07 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over 2 uurtjes mijn eerste date met een jongen die ik tijdens uitgaan heb ontmoet... Maar nu beginnen de zenuwen toch wel aardig op te spelen... Voel me net een meisje van 16 wat voor het eerst op stap gaat met een jongen..

We gaan gewoon in een cafe wat drinken waar we beiden vaker zijn geweest..

Maar hoe gaan jullie om met eerste date stress??
Klinkt goed zeg! Een leuke geslaagde date dus
Klinkt super! Komt er nog een vervolgdate?
Was wel de bedoeling geloof ik..

Toch vonden we het beiden wel erg op een sollicitatie gesprek lijken

Maar van mijn kant af klikte het erg goed.. en ik denk bij hem ook anders zou hij me niet zoenen toch?
Ga de volgende keer dat je afspreekt iets leuks doen samen, iets actiefs. Dan lijkt het minder op een sollicitatiegesprek.

Leuk dat het zo klikt!
Ja dus nu is de eerste dat stress voorbij... Komt de tweede date stress al weer om de hoek kijken

Maar inderdaad iets actiefs is een goed idee.. Nog creatieve ideeen? Poolen, biosje ofzo iets?
uitwaaien op het strand, wandelen in het bos, samen koken (dan ben je allebei bezig, nadeel is wel dat je al bij iemand thuis komt/bent. is wel erg snel voor je tweede date), dierentuin (mijn date daar was erg geslaagd :-) )
De tweede date zit er inmiddels ook al weer op... Gisteren

En begin een beetje vlindertjes te voelen geloof ik..

We zijn met aantal vrienden wezen drinken en hij heeft me naar huis gebracht... Heb gevraagd of hij wilde blijven slapen omdat het toch wel laat en erg gezellig was maar hij was heel netjes en zei dat hij maar in zn eigen bed ging slapen Dus toen had ik nog meer vlindertjes
Oooo, wat leuk!

Geniet ervan, verliefd zijn is gewoon súúúúper!!
En er staat al weer een vervolg date in de planning van deze week..

Zou wel eens heel goed kunnen zijn dat hij dan wel blijft slapen..

Zou het niet een beetje te vlug gaan al na 2 weken en 3 keer een date bij elkaar slapen?

Gister was er natuurlijk ook alcohol in het spel dus dan lopen dat soort dingen al heel anders...
Als jij er geen problemen mee hebt, hij ook niet... en het klikt. Tja, niemand die jullie tegen houdt hoor! Het hoeft niet per definite 'fout' te zijn om al snel met elkaar te slapen. Gewoon kijken hoe het loopt, niet geforceerd lopen plannen ;)
Heb je helemaal gelijk in..

En het klikt ook gewoon super goed, dus zal niks in de planning zetten maar ga er wel rekening mee houden (i.v.m. geen flannellen pyama op m'n kussen maar net ietsje anders.... )

Ben alleen bang dat omdat ik hem nog niet zo goed ken ik straks weer voor teleurstellingen kom te staan gezien meneer een redelijke womanizer is....
Lees die laatste zin nog eens uit je eigen post? Je klinkt nog niet overtuigd. En het klinkt een beetje als 'liever wil ik nog even wachten tot ik wat zekerder van mijn zaak ben'......

Logisch dat je jezelf wilt beschermen hoor! niks mis mee. Dan kun je beter even langer wachten, dan te snel zijn naar mijn idee
Heb je helemaal gelijk in...

Aan de andere kant zou het heerlijk zijn omdat telkens als we elkaar zien en zo'n spanning in de lucht hangt door blikken, aanrakingen en opmerkingen..

Maar we zien wel... zoals ik er nu over denk zou het beter zijn om even te wachten nog...
Ik snap ook nooit wat er erg is als het even stil is, dat mag toch gewoon?

Beter even stil zijn, dan de stilte koste wat kost willen opvullen met loos gekwebbel.
leuk om te lezen,spannend hoor,geniet ervan!
quote:pearle schreef op 03 november 2008 @ 17:44:

Ik snap ook nooit wat er erg is als het even stil is, dat mag toch gewoon?

Beter even stil zijn, dan de stilte koste wat kost willen opvullen met loos gekwebbel.Het stil zijn is inmiddels goed opgelost
Morgen is het al weer date 3...

Volgens mij begin ik wel een klein beetje verliefd te worden...
Erg leuk om te lezen Nickymz! Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen allemaal. Zit zelf ook in zo'n soort 'positie' al moet het daten bij mij nog beginnen (lange afstand you know). Hou ons maar op de hoogte als je wil! Enjoy!
De naam van het topic klopt eigenlijk niet helemaal meer...

Maar goed.. Al weer een aantal dates en een sleep over verder...

Het is enorm gezellig om gewoon alleen al met hem op de bank te zitten....

Nu vroeg ik hem vorige week hoe het heet wat wij hadden... (we zien elkaar 3 keer per week, smsen, bellen, mailen de hele dag door (van die lieve smsjes :-)) Maar hij deed erg zijn best om deze vraag te ontwijken.. Het is ook wel een stomme vraag (net als wil je verkering met mij) zijn uiteindelijke antwoord was come what may come (heel politiek verantwoord)

Ik wil verder ook niks pushen maar mijn bedoeling met de vraag was meer om te kijken of andere vrouwen en mannen nog toegelaten werden zeg maar...

Jeetje het lijkt wel alsof ik nu al allemaal vraag tekens bij deze relatie neerzet (is niet zo hoor.... maar het is wel lekker om alles op te schrijven/typen ) En jullie wilden graag op de hoogte gehouden worden...

Vanavond weer afgesproken en verwacht dat het wel eens veel gezelliger kan gaan worden
Ik begrijp precies wat je bedoelt: het gaat gewoon heel goed en dus wil je het op een bepaalde manier benoemen. En dan loop je ineens tegen een soort barriere op: hij wil er eigenlijk niet echt over praten.

Vorige week heb ik hetzelfde gedaan en meegemaakt. Mijn Leuke Man heeft een turbulent jaar achter de rug en vind het een beetje eng. Hij zei dat hij er langzaam in moet groeien en dat ik mijn hoofd daar niet over moet breken, dat hij het gewoon fijn vindt met me.

En daar heb ik me bij neergelegd: mannen gaan toch anders met dit soort dingen om, rationeler denk ik, ze hebben minder de neiging om te overanalyseren zoals wij vrouwen vaak doen.

Als het goed voelt, zou ik me maar geen zorgen maken. Het klinkt in ieder geval heel goed tussen jullie. Geniet!
Juist... Er hangt nu iets in de lucht wat geen naam heeft als het ware... En het zal wel een beetje vrouwen eigen zijn om alles maar te kunnen benoemen..

Maar ik ga me er voorlopig maar even bij neer leggen en genieten :-)

Het voelt wel vreselijk goed... Verliefd zijn :-)
Wat je volgens mij inderdaad niet moet doen is pushen. Mijn LM begrijpt dat bijvoorbeeld gewoon niet: het gaat toch goed? En daar heeft ie gelijk in. Je kunt natuurlijk wel eens zeggen dat er voor jou geen ruimte meer is voor anderen, toch? Daar zal ie dan toch iets op terug moeten zeggen. Maar ik zou er geen big deal van maken.
inderdaad en het is ook eigenlijk nog maar heel pril allemaal... We moeten elkaar nog beter leren kennen.. Voor nu is het vooral heel veel gezelligheid, lust en spanning.. Vind ik ook eigenlijk wel heel prima :-) Ben ook bang dat als we er nu meteen een stempel op gaan drukken dat het leuke randje er snel van af is en het een sleur gaat worden...
Hoe lang ben jij al met je leuke man Yayasister?
Hmmm gister weer afgesproken.. Heel gezellig bij mij thuis.. flesje wijn erbij.. filmpje er bij... Allemaal hartstikke leuk en hij is weer blijven slapen..

Maar nu kreeg ik vanmorgen ineens een raar gevoel... M'n verliefdheid draaide ineens helemaal om en voelde bijna ergenis :-S Terwijl hij niks verkeerd doet.. hij heeft zelfs uitgesproken verliefd te zijn op me en mij meer vind dan zomaar voor eventjes....

Waar komt dat vreemde gevoel bij mij vandaan? Ik snap er niks van.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven