eerste date strakjes...

30-10-2008 19:07 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over 2 uurtjes mijn eerste date met een jongen die ik tijdens uitgaan heb ontmoet... Maar nu beginnen de zenuwen toch wel aardig op te spelen... Voel me net een meisje van 16 wat voor het eerst op stap gaat met een jongen..

We gaan gewoon in een cafe wat drinken waar we beiden vaker zijn geweest..

Maar hoe gaan jullie om met eerste date stress??
Adem in .... adem uit.....

Veel plezier straks!
Eerste date is al zo lang geleden.... Ik dacht niet en deed gewoon

Maar ik wens je heel veel plezier! Geniet!
Hallo daar!

Ik weet er alles van. Gewoon jezelf blijven en denken ik ga er een gezellig avond van maken en zie het wel. Hij zal ook wat zenuwen hebben.

Veel plezier, laat even weten hoe het was.
Een extra borrel nemen? Nee grapje, tja wat doe ik dan, lekker douchen, lekker luchtje op en gaan, ik heb niets te verliezen. Maar ik heb ook al de nodige kneuzen als ex, dus in mijn geval kan het altijd beter. Tip, je doet het al, gewoon iets drinken, dingen als uit eten gaan of bioscoop duren te lang. En verder als je die jongen leuk vindt, ga ervoor! veel plezier!
M'n leukste kleertjes aandoen, leuk make-upje, bedenken dat hij vast ook zenuwachtig is en bedenken dat jullie niet voor niks een date hebben. Succes!
Juist adem in en adem uit..Die houd ik er in... :-)

Stom zeg,.. zenuwachtig zijn voor iets leuks...
Oh, ik vind die spanning juist heel erg leuk Veel plezier en inderdaad, hij is vast ook zenuwachtig.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wijntje heb ik op dit moment al bij de hand :-)

Ben altijd zo bang voor stille momenten en welk moment is het goede moment om te zeggen "oke ik ga naar huis"
Niet over nadenken.

Als er teveel stiltes vallen die niet aangenaam zijn, is dat het moment om te zeggen 'okee, ik ga naar huis'.

Als het zo gezellig is telt voor mij maar 1 slogan.

'nooit meer naar huis, dan maar kapot' .

Het kan heel simpel zijn.

Geniet van je avond, heerlijk!
DTEEZ!
Ach ja en ik ken hem nauwelijks.. dus het kan van beide kanten tegen vallen.

Maar toch voelt het altijd als een sollictatie gesprek.. Waar ik eigenlijk nooit echt zo zenuwachtig voor ben!
9 uur is het zover... Dus ik heb nog genoeg tijd om mezelf zenuwachtig te maken :-)

Maar ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gegaan is na de date!!
Maak je niet te druk, geniet van de date, het komt vast allemaal goed, idd lekker wijntje en go with the flow
Het komt ook altijd helemaal goed...

Maar m'n lichaam doet altijd net alsof het het einde van de wereld is.. Vaak naar de wc, kriebels, hartkloppingen, warm...

En dat terwijl ik meneer al twee keer heb gezien en het hartstikke leuk was
Veel plezier!!!!
Ik neem altijd eerst een wijntje (en bij erge zenuwen een glas whiskey) om te ontspannen.

Maar daar moet je het type voor zijn. Wel goed tandenpoetsen erna, anders heb je zo'n drankkegel als je hem begroet.
Veel plezier straks!!!
* hikkk*

Have fun Nicky
Nou ja ik heb een glas wijn op en daar ga ik het maar bij houden gezien ik met eigen vervoer ga... En met in het achterhoofd houdend dat ik daar ook nog wel wat zal nuttigen..

Anders wordt het een gezellige date met als einde een telefoon nummer en bonnetje van meneer de politie
Bedankt voor de leuke reacties trouwens!!
Veel plezier en geniet ervan!

(Anders is het écht zonde van de bon!)

Laat je ons nog even hoe het was?

Ben dodelijk nieuwsgierig, sorry...
Ohw lijkt mij wel gisteren... knikkende knietjes had ik... ik had hem ook al 2x gezien... poehwie... tijdens het zoenen moest ik me gewoon vasthouden omdat ik bang was dat ik zou vallen! hahaha...

Laat ff weten hoe het was! Leuk!!
quote:nickymz schreef op 30 oktober 2008 @ 19:36: Maar ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gegaan is na de date!!

En nu is het dus al 00:55 uur en weten we nog niks

Volgens mij kom jij vanavond niet meer thuis
Nou de eerste date is achter de rug

Het was hartstikke gezellig, gezellig wijntjes gedronken veel gepraat.. dubbelzinnige opmerkingen en toen kwam het moment om dus weg te gaan gezien de bar ook bijna sluitingstijd had..

We liepen naar buiten en hij vond het zeker wel een tweede date waard en toen heeft hij me gezoend!! en zo hebben we zeker nog een half uur buiten gestaan... Hihi
En we zijn beide netjes naar ons eigen huisje gegaan trouwens... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven