eerste date strakjes...
donderdag 30 oktober 2008 om 19:07
Ik heb over 2 uurtjes mijn eerste date met een jongen die ik tijdens uitgaan heb ontmoet... Maar nu beginnen de zenuwen toch wel aardig op te spelen... Voel me net een meisje van 16 wat voor het eerst op stap gaat met een jongen..
We gaan gewoon in een cafe wat drinken waar we beiden vaker zijn geweest..
Maar hoe gaan jullie om met eerste date stress??
We gaan gewoon in een cafe wat drinken waar we beiden vaker zijn geweest..
Maar hoe gaan jullie om met eerste date stress??
donderdag 30 oktober 2008 om 19:12
Een extra borrel nemen? Nee grapje, tja wat doe ik dan, lekker douchen, lekker luchtje op en gaan, ik heb niets te verliezen. Maar ik heb ook al de nodige kneuzen als ex, dus in mijn geval kan het altijd beter. Tip, je doet het al, gewoon iets drinken, dingen als uit eten gaan of bioscoop duren te lang. En verder als je die jongen leuk vindt, ga ervoor! veel plezier!
donderdag 30 oktober 2008 om 19:18
donderdag 30 oktober 2008 om 20:33
vrijdag 31 oktober 2008 om 10:13
Nou de eerste date is achter de rug
Het was hartstikke gezellig, gezellig wijntjes gedronken veel gepraat.. dubbelzinnige opmerkingen en toen kwam het moment om dus weg te gaan gezien de bar ook bijna sluitingstijd had..
We liepen naar buiten en hij vond het zeker wel een tweede date waard en toen heeft hij me gezoend!! en zo hebben we zeker nog een half uur buiten gestaan... Hihi
Het was hartstikke gezellig, gezellig wijntjes gedronken veel gepraat.. dubbelzinnige opmerkingen en toen kwam het moment om dus weg te gaan gezien de bar ook bijna sluitingstijd had..
We liepen naar buiten en hij vond het zeker wel een tweede date waard en toen heeft hij me gezoend!! en zo hebben we zeker nog een half uur buiten gestaan... Hihi