Eerste Hulp Bij Relaties

08-11-2019 16:29 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva's,

Al enkele jaren volg ik dit forum als stille lezer. Momenteel ben ik nu zo'n drie jaar werkzaam als relatietherapeut en ik merk dat het mij enorme voldoening geeft om mensen te helpen. Op dit forum lees ik ook vaak over relatievragen, struggles, twijfels etc. die best makkelijk op te lossen zijn, maar waar velen lang over blijven praten. Het lijkt mij leuk om als professional hier ook te helpen als ik tijd heb. Dus als er animo is post dan vooral je bericht en dan probeer ik (natuurlijk nog steeds samen met anderen) te helpen!

Enne... Its free of charge! hahaha

fijn weekend allen.
Iets doen voor een ander geeft een zaligmakend gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Wurgseks
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
"zaken die makkelijk op te lossen zijn", bedoel ik zaken mee die mensen vaak overdenken, maar in de kern terug te leiden zijn tot een specifiek probleem. Laat ik bijvoorbeeld twijfels noemen als voorbeeld. Dat is een onderwerp wat ik best vaak voorbij zie komen en waar vrij lang over gepraat kan worden, terwijl mijn gedachte zou zijn. Praat met je vriend/vriendin, diegene hoort je twijfels te kennen, praat!"

To, ik zit serieus ergens mee..
Probleem wat ik ondervind met mijn vriend (relatie van 2,5 jaar) is dat hij zegt 'niet zo'n prater te zijn' en niet openstaat voor een goed gesprek (als in: wedervraag te stellen, een kort antwoord te geven en dan over te gaan op wat anders, geïrriteerd te reageren, of een dag of wat niet tegen me te praten en dan gewoon weer over te gaan tot de orde van de dag). Het is niet dat ik constant diepgaande gesprekken wil ofzo, maar af en toe heb ik hier toch wel behoefte aan.

Heb je advies voor me?

Alvast bedankt voor de moeite.
Wie durft te verdwalen, vindt nieuwe wegen - Erasmus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven