Eerste Hulp Bij Relaties

08-11-2019 16:29 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva's,

Al enkele jaren volg ik dit forum als stille lezer. Momenteel ben ik nu zo'n drie jaar werkzaam als relatietherapeut en ik merk dat het mij enorme voldoening geeft om mensen te helpen. Op dit forum lees ik ook vaak over relatievragen, struggles, twijfels etc. die best makkelijk op te lossen zijn, maar waar velen lang over blijven praten. Het lijkt mij leuk om als professional hier ook te helpen als ik tijd heb. Dus als er animo is post dan vooral je bericht en dan probeer ik (natuurlijk nog steeds samen met anderen) te helpen!

Enne... Its free of charge! hahaha

fijn weekend allen.
Iets doen voor een ander geeft een zaligmakend gevoel.
totallyfree schreef:
08-11-2019 18:20
Wauw wat zijn jullie flauw zeg. Tof dat je dit wilt doen To :)
Ten eerste ben ik serieus.

Ten tweede, misschien is TO gewoon een toiletjuffrouw bij Laplace.
Ik vind het ook een beetje vreemd.
Daarnaast, iedereen kan wel zeggen dat ze relatietherapeut is op een anoniem forum.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
08-11-2019 17:57
Wat leuk dat je relatietherapeut bent. Dat lijkt me een gaaf beroep. Welke opleiding heb je daarvoor gedaan?
:whistle:
Alle reacties Link kopieren
Daar je niet hebt gereageerd in het verleden op dit forum op al die simpele probleempjes heb ik toch het idee dat je hier aan het werven bent. Wat advies uitdelen en wanneer het een beetje stroef loopt toch eens wat PBtjes sturen met je echte naam en gegevens....dit voelt voor mij in ieder geval niet zuiver. Je had hier prima kunnen schrijven en helpen zonder je beroep zo uit te spreken. Nu krijg ik de indruk dat jij hier iets mee wil en ook met topic want meeschrijven en helpen had je sowieso wel kunnen doen maar blijkbaar is dat niet genoeg en heb jij een andere agenda.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
the_Wicked_Witch schreef:
08-11-2019 18:23
Ik vind het ook een beetje vreemd.
Daarnaast, iedereen kan wel zeggen dat ze relatietherapeut is op een anoniem forum.
maar dat zijn we ook, opgeleid door te leven.
Hoe ouder, hoe meer ervaring. Yasmijn is onze oppertherapeut
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
08-11-2019 17:48
Ik: Oké date, ik twijfel denk ik. Kweenie waaraan, of jij het bent, of misschien toch ikzelf, of me leven wat ik niet zo leuk vindt, of misschien toch die bindingsangst dus, maar, daar wil ik graag effectief over communiceren naar jou toe.
Date: We bellen ok?

Resultaat: geblokt op alle media.

Supereffectief.


:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Relatietherapeut is een vrij beroep. Iedereen kan zich relatietherapeut noemen.

Maar geef eens een goed voorbeeld. Wat zou jij de dame die het topic 'Verhouding' heeft geopend dan adviseren?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:24
Daar je niet hebt gereageerd in het verleden op dit forum op al die simpele probleempjes heb ik toch het idee dat je hier aan het werven bent. Wat advies uitdelen en wanneer het een beetje stroef loopt toch eens wat PBtjes sturen met je echte naam en gegevens....dit voelt voor mij in ieder geval niet zuiver. Je had hier prima kunnen schrijven en helpen zonder je beroep zo uit te spreken. Nu krijg ik de indruk dat jij hier iets mee wil en ook met topic want meeschrijven en helpen had je sowieso wel kunnen doen maar blijkbaar is dat niet genoeg en heb jij een andere agenda.
nou ja, het grootste geheim is al weggegeven: bij twijfel: PRATEN
daar heb je dus geen therapie voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
totallyfree schreef:
08-11-2019 18:20
Wauw wat zijn jullie flauw zeg. Tof dat je dit wilt doen To :)
Nou supertof! En dan al gelijk zo'n gratis wijsheid als "heel veel relatieproblemen zijn op te lossen met 'effectief communiceren'".

Daar wordt ik wel een beetje flauw van hoor.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
SweetFirefly schreef:
08-11-2019 18:27
Relatietherapeut is een vrij beroep. Iedereen kan zich relatietherapeut noemen.

Maar geef eens een goed voorbeeld. Wat zou jij de dame die het topic 'Verhouding' heeft geopend dan adviseren?
praten

maakt niet uit met wie
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
08-11-2019 18:23
Ik vind het ook een beetje vreemd.
Daarnaast, iedereen kan wel zeggen dat ze relatietherapeut is op een anoniem forum.
Niet alleen op een anoniem forum. Jij en ik kunnen ook een bordje bij de deur ophangen. Iedere gek kan zich relatietherapeut noemen
bethweeter schreef:
08-11-2019 18:29
Niet alleen op een anoniem forum. Jij en ik kunnen ook een bordje bij de deur ophangen. Iedere gek kan zich relatietherapeut noemen
dus ook incells???????
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-11-2019 18:28
nou ja, het grootste geheim is al weggegeven: bij twijfel: PRATEN
daar heb je dus geen therapie voor nodig.
Of juist wel...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:31
Of juist wel...
ik praat overal tegen, het liefst kies ik dus iets gratis
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-11-2019 18:30
dus ook incells???????
Ja kijk maar naar Tim Veninga.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:33
Ja kijk maar naar Tim Veninga.
OMG
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:33
Ja kijk maar naar Tim Veninga.
Ik hoop bij hem altijd dat er ergens een 'Bazinga!' komt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
LOL :mrgreen: (6) :jump: ;) . Lachen had ik FF nodig. Ik heb een beenblessure kan niet lopen (krukken), keelontsteking toch gaan werken....mocht met de taxi naar huis en toen kreeg ik nog gezeur over mee heen prive van vrienden over kosten (WG betaald)...wat kut mensen bestaan er toch op deze aarde (sorry). Je adviezen klinken een beetje als de psychologie les op het HBO: Jij bent ok, ik ben ok...nou soms vind ik het ff allemaal niet ok zoals vandaag. Moet iedereen ff oprotten met zijn gepsychologiseer. Zo dat is eruit!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
08-11-2019 18:38
Ik hoop bij hem altijd dat er ergens een 'Bazinga!' komt.
Wat is een Bazinga?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat leuk gratis relatieadvies. En mogen wij ons er dan ook tegen aan bemoeien of wordt dat niet gewaardeerd?
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat iemand ontkomt aan onze bemoeizucht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik maken altijd ruzie in de auto over de weg. wat moet ik doen? hem dumpen?
Alle reacties Link kopieren
Geen ruzie maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Neem de fiets
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:49
Ik denk niet dat iemand ontkomt aan onze bemoeizucht.
:biggrin:
Dat denk ik ook niet.
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven