Eerste Hulp Bij Relaties

08-11-2019 16:29 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva's,

Al enkele jaren volg ik dit forum als stille lezer. Momenteel ben ik nu zo'n drie jaar werkzaam als relatietherapeut en ik merk dat het mij enorme voldoening geeft om mensen te helpen. Op dit forum lees ik ook vaak over relatievragen, struggles, twijfels etc. die best makkelijk op te lossen zijn, maar waar velen lang over blijven praten. Het lijkt mij leuk om als professional hier ook te helpen als ik tijd heb. Dus als er animo is post dan vooral je bericht en dan probeer ik (natuurlijk nog steeds samen met anderen) te helpen!

Enne... Its free of charge! hahaha

fijn weekend allen.
Iets doen voor een ander geeft een zaligmakend gevoel.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:41
Wat is een Bazinga?
Je kijkt niet naar de Big Bang Theorie :-D

De hoofdpersoon uit de serie is een natuurkundige met ASS die Bazinga! roept als hij een grap maakt.
(niet aan een vriendin kunnen komen is een terugkerend thema in de show)

https://youtu.be/SO-lwr6iNws.
lolapaloeza wijzigde dit bericht op 08-11-2019 18:56
11.35% gewijzigd
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell1988 schreef:
08-11-2019 18:51
mijn vriend en ik maken altijd ruzie in de auto over de weg. wat moet ik doen? hem dumpen?
praten :blabla: :blabla:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-11-2019 18:55
praten :blabla: :blabla:
Nee, dan krijgen ze ruzie: niet praten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
oudebaas schreef:
08-11-2019 17:31
Mijn man wil dat ik hem elke avond pijp. Moet ik dit slikken?
T’is een faaaasssee. Gaat wel weer over.
Alle reacties Link kopieren
Dames, als jullie niet wat liever en begripvoller doen naar TO heeft ze binnenkort een therapeut nodig (biedt iemand zich aan?)
nlies wijzigde dit bericht op 08-11-2019 19:30
0.79% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:24
Daar je niet hebt gereageerd in het verleden op dit forum op al die simpele probleempjes heb ik toch het idee dat je hier aan het werven bent. Wat advies uitdelen en wanneer het een beetje stroef loopt toch eens wat PBtjes sturen met je echte naam en gegevens....dit voelt voor mij in ieder geval niet zuiver. Je had hier prima kunnen schrijven en helpen zonder je beroep zo uit te spreken. Nu krijg ik de indruk dat jij hier iets mee wil en ook met topic want meeschrijven en helpen had je sowieso wel kunnen doen maar blijkbaar is dat niet genoeg en heb jij een andere agenda.
Precies dit.
Als je dan zo graag mensen helpt doe dat dan zonder je zogeheten “titel” of is het je toch om meer klantenwaardering te doen....
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
08-11-2019 17:55
Nee! Praten zal je! :hamer:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell1988 schreef:
08-11-2019 18:51
mijn vriend en ik maken altijd ruzie in de auto over de weg. wat moet ik doen? hem dumpen?
Als jij rijdt: langs de kant van de weg, hij kan vast een taxi bestellen.
Als hij rijdt: op de achterbank gaan zitten en mond houden, anders word je eruit gezet en moet je een taxi bellen.
Tinkerbell1988 schreef:
08-11-2019 18:51
mijn vriend en ik maken altijd ruzie in de auto over de weg. wat moet ik doen? hem dumpen?
Nee, een goed navigatiesysteem aanschaffen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
ViVLo schreef:
08-11-2019 17:08
'Twijfelen' vind ik persoonlijk een onderwerp waar wel degelijk een standaard oplossing voor is en dat is praten cq. effectieve communicatie. Vooral naar je partner/vriend/vriendin/date toe.
Effectieve communicatie is niet triviaal; niet iedereen kan dat zo makkelijk. Als het mij al lukt bijvoorbeeld, vind ik het niet altijd makkelijk. Binnen dit forum zijn vast voorbeelden te vinden waarin mensen dat niet makkelijk vinden of zelfs niet kunnen. Denkelijk zijn mensen in sommige situaties geholpen met *hoe* je effectief communiceert, en zou ik effectief communiceren op zich niet als standaardoplossing zien (ik heb zelf geen vragen over hoe je effectief kan communiceren).
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:24
Daar je niet hebt gereageerd in het verleden op dit forum op al die simpele probleempjes heb ik toch het idee dat je hier aan het werven bent. Wat advies uitdelen en wanneer het een beetje stroef loopt toch eens wat PBtjes sturen met je echte naam en gegevens....dit voelt voor mij in ieder geval niet zuiver. Je had hier prima kunnen schrijven en helpen zonder je beroep zo uit te spreken. Nu krijg ik de indruk dat jij hier iets mee wil en ook met topic want meeschrijven en helpen had je sowieso wel kunnen doen maar blijkbaar is dat niet genoeg en heb jij een andere agenda.
Inderdaad, voor niets gaat alleen de zon op! Maar ho even, zullen we niet invullen voor een ander? Ik heb opgelet hoor, NIVEA smeren en vragen stellen als een OEN. Misschien wil TO haar motivatie even toelichten?
Dit forum is niet de plek voor acquisitie.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 19:41
Dit forum is niet de plek voor acquisitie.
Acquisitie staat niet specifiek genoemd in de huisregels o_o
Maartje2016 schreef:
08-11-2019 19:44
Acquisitie staat niet specifiek genoemd in de huisregels o_o
Gat in de markt!

(gesponsord bericht) Zoekt u nog een charmante bijlesdocent voor uw onwelwillende gebroed? Voor slechts 50 Euro per uur help ik uw koter met de verwerving van een uniek kennisniveau van een schitterende taal (einde gesponsord bericht)
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
08-11-2019 19:44
Acquisitie staat niet specifiek genoemd in de huisregels o_o
Uit de huisregels:
huisregels schreef:Oproepen die niet zijn toegestaan:
...
Oproepen met een (verkapte) reclame uiting
Daar valt acquisitie onder toch?
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend is mijn verjaardag vergeten, wat moet ik doen??
vandaag is ophaaldag, kan ik hem bij het huisvuil zetten?
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
08-11-2019 19:44
Acquisitie staat niet specifiek genoemd in de huisregels o_o
Nee, dat heet vissen...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 19:49
Gat in de markt!

(gesponsord bericht) Zoekt u nog een charmante bijlesdocent voor uw onwelwillende gebroed? Voor slechts 50 Euro per uur help ik uw koter met de verwerving van een uniek kennisniveau van een schitterende taal (einde gesponsord bericht)
Jouw geef ik ook aan...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
08-11-2019 19:38
Inderdaad, voor niets gaat alleen de zon op! Maar ho even, zullen we niet invullen voor een ander? Ik heb opgelet hoor, NIVEA smeren en vragen stellen als een OEN. Misschien wil TO haar motivatie even toelichten?
OMA thuislaten gaat niet lukken op een forum.

Ugh ik heb een enorme hekel aan communicatie trainingen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
viva-amber schreef:
08-11-2019 19:55
Jouw geef ik ook aan...
Mijn wat?
Alle reacties Link kopieren
mIJn man wast af met tegenzin ipv met afwasmiddel, help mij alstublieft!
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
08-11-2019 19:56
OMA thuislaten gaat niet lukken op een forum.

Ugh ik heb een enorme hekel aan communicatie trainingen.
#metoo
En aan psychologische kwakzalvers.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-11-2019 18:56
Nee, dan krijgen ze ruzie: niet praten.
Ergens een parkeerplaats zoeken en neuken is beter idd.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
09-11-2019 10:31
Ergens een parkeerplaats zoeken en neuken is beter idd.
Goed idee!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell1988 schreef:
08-11-2019 18:51
mijn vriend en ik maken altijd ruzie in de auto over de weg. wat moet ik doen? hem dumpen?
Hem bij zijn strot pakken.
Kan ie niet meer praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven