eerste stap...

03-05-2008 14:57 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar hoe jullie de eerste stap hebben gezet richting je vriend..(hoe jullie tot een date zijn gekomen?!)

(de reden hiervan is dat ik verliefd ben op een jongen en eigenlijk wil dat hij de eerste stap zet, maar ik weinig geduld heb.. )
Vraag 'm gewoon mee uit, dan ben je gelijk vh probleem af.
ja...dat is wel heel makkelijk gezegd
en waarom moet hij de eerste stap zetten als jij hem zo graag wil?
Omdat ik nog van de oude stempel ben haha..

nee grapje..voor mn exen heb ik altijd heel veel moeite moeten doen en ik wil eigenlijk dat een jongen moeite voor mij doet..maar zoals ik al zei, heb ik weinig geduld..en daarom vroeg ik me af, hoe jullie jullie vriend 'zover' hebben gekregen dat jullie een date hadden?
Ik heb zelf het initiatief genomen, en ik vond mezelf toch ook aardig van de oude stempel
en wat heb je dan gedaan?? (aan initiatief nemen)
Ik heb hem aangesproken in de kroeg en ik heb hem daarna een kaart gestuurd. We zijn inmiddels 16 jaar getrouwd hahaha.
wat leuk dat is alleen bij mij niet van toepassing, want het is een collega
Steek gewoon je tong in zijn mond!
Op werk??
Heb je geen kopieerapparaat op je werk?

(sorry, ik geloof niet dat ik een écht bruikbare tip heb voor je...)
Ik heb ook het initiatief genomen. Werkte in de discotheek achter de bar. Mijn beste vriendin die vrij was (ze werkte daar ook) stond aan mijn barretje te hangen. Ik zag hém en dacht: "Daar wil ik wel eens een woordje mee wisselen" Heb haar om hem afgestuurd om hem te gaan halen. Kon natuurlijk niet van mijn plek vandaan. En we zijn nu 4 jaar verder en zwanger!
Jemig, wat een onzin, over die eerste stap zetten, zeg. Misschien vindt hij wel dat JIJ de eerste stap moet zetten en zo kunnen jullie nog jarenlang op elkaar zitten te wachten.

Ik heb destijds de eerste zoen uitgedeeld. Nu zijn we 17 jaar en 4 kinderen verder.
.
phoee..het enige wat ik vraag is hoe je tot de eerste date bent gekomen en hoe je de eerste stap hebt gezet?

ik ben gewoon benieuwd (en bang om een blauwtje te lopen, aangezien ik met hem werk.. )

@Mariannanas: waarom reageer je, als je het onzin vindt...
Zeg bv: Ik ga vanavond spagetti eten/pizza halen/hardlopen etc., heb je zin om mee te gaan?

Niet te moeilijk maken, luchtig houden.
Maak er geen date van, doe het gewoon casual.

Ga je mee wat drinken na het werk?

Zon schijnt, heb zin in een terrasje, zin om mee te gaan?

Heb je wel eens ..... gedronken? zin om er eentje te halen?

Mmmm heb je Axe gebruikt? Zou zo over je heen willen rollen op het strand.
Ik heb zijn haar geknipt maar dat is vast niet echt een bruikbare tip...

Overgens ben ik geen kapper
ja joh, gewoon casual vragen.....neuken?
quote:Prinsesje21 schreef op 03 mei 2008 @ 19:30:

phoee..het enige wat ik vraag is hoe je tot de eerste date bent gekomen en hoe je de eerste stap hebt gezet?

ik ben gewoon benieuwd (en bang om een blauwtje te lopen, aangezien ik met hem werk.. )

@Mariannanas: waarom reageer je, als je het onzin vindt...Maar reageer jij eens op de rest dan. Wat ga je doen? En hoe?
quote:Aruba schreef op 04 mei 2008 @ 09:58:

[...]

Maar reageer jij eens op de rest dan. Wat ga je doen? En hoe?Ja dat is dus de vraag...hoopte met dit topic wat leuke ideeen op te doen...maargoed kwas niet echt van plan om mn tong in zn mond te duwen of te vragen of hij wilt neuken
Stuur hem een sms ; zin om mee naar het strand / terras te gaan vanmiddag ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hij is nu op vakantie en heb zn nummer niet...
Het lijkt heel makkelijk om er gewoon op af te stappen, maar als je gewoon op de man af vraagt of hij eens wat leuks wil gaan doen dan is wel meteen duidelijk dat jij potentie ziet. Lekker spontaan, kom met een leuk idee of breng het alsof je ergens kaartjes voor over hebt, iemand af heeft gezegd en dat je dat ook wel wat voor hem leek etc. *feest, concert, karten, blo-karten, indoor skydiven, quadracen, spa dagje, film in de bios die je graag wilde zien maar zieke vriendin etc* Make it memorabel ;)

als hij echt leuk is is hij zoiets wel waard toch, als je de activiteit maar dicht bij jezelf houd, een biosje of terrasje ed kan idd altijd.

Echt vrienden zijn eerst maakt het moeilijker om naar meer over te gaan vind ik persoonlijk. Of vrienden óf meer. Dat weet je vaak meteen al toch?
quote:Prinsesje21 schreef op 03 mei 2008 @ 19:30:

@Mariannanas: waarom reageer je, als je het onzin vindt...Iets met openbaar forum enzo. Ik snap gewoon dat gesodeju over al dan niet de eerste stap zetten niet. Bel 'm op, nodig 'm uit voor een biertje op een terras ofzo en zie hoe het loopt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven