eerste stap...
zaterdag 3 mei 2008 om 14:57
zaterdag 3 mei 2008 om 15:35
Omdat ik nog van de oude stempel ben haha..
nee grapje..voor mn exen heb ik altijd heel veel moeite moeten doen en ik wil eigenlijk dat een jongen moeite voor mij doet..maar zoals ik al zei, heb ik weinig geduld..en daarom vroeg ik me af, hoe jullie jullie vriend 'zover' hebben gekregen dat jullie een date hadden?
nee grapje..voor mn exen heb ik altijd heel veel moeite moeten doen en ik wil eigenlijk dat een jongen moeite voor mij doet..maar zoals ik al zei, heb ik weinig geduld..en daarom vroeg ik me af, hoe jullie jullie vriend 'zover' hebben gekregen dat jullie een date hadden?

zaterdag 3 mei 2008 om 17:49
Ik heb ook het initiatief genomen. Werkte in de discotheek achter de bar. Mijn beste vriendin die vrij was (ze werkte daar ook) stond aan mijn barretje te hangen. Ik zag hém en dacht: "Daar wil ik wel eens een woordje mee wisselen" Heb haar om hem afgestuurd om hem te gaan halen. Kon natuurlijk niet van mijn plek vandaan. En we zijn nu 4 jaar verder en zwanger!
zaterdag 3 mei 2008 om 18:45
zaterdag 3 mei 2008 om 19:30
zaterdag 3 mei 2008 om 20:03
zondag 4 mei 2008 om 09:58
quote:Prinsesje21 schreef op 03 mei 2008 @ 19:30:
phoee..het enige wat ik vraag is hoe je tot de eerste date bent gekomen en hoe je de eerste stap hebt gezet?
ik ben gewoon benieuwd (en bang om een blauwtje te lopen, aangezien ik met hem werk.. )
@Mariannanas: waarom reageer je, als je het onzin vindt...Maar reageer jij eens op de rest dan. Wat ga je doen? En hoe?
phoee..het enige wat ik vraag is hoe je tot de eerste date bent gekomen en hoe je de eerste stap hebt gezet?
ik ben gewoon benieuwd (en bang om een blauwtje te lopen, aangezien ik met hem werk.. )
@Mariannanas: waarom reageer je, als je het onzin vindt...Maar reageer jij eens op de rest dan. Wat ga je doen? En hoe?
zondag 4 mei 2008 om 10:50
zondag 4 mei 2008 om 17:48
Het lijkt heel makkelijk om er gewoon op af te stappen, maar als je gewoon op de man af vraagt of hij eens wat leuks wil gaan doen dan is wel meteen duidelijk dat jij potentie ziet. Lekker spontaan, kom met een leuk idee of breng het alsof je ergens kaartjes voor over hebt, iemand af heeft gezegd en dat je dat ook wel wat voor hem leek etc. *feest, concert, karten, blo-karten, indoor skydiven, quadracen, spa dagje, film in de bios die je graag wilde zien maar zieke vriendin etc* Make it memorabel 
als hij echt leuk is is hij zoiets wel waard toch, als je de activiteit maar dicht bij jezelf houd, een biosje of terrasje ed kan idd altijd.
Echt vrienden zijn eerst maakt het moeilijker om naar meer over te gaan vind ik persoonlijk. Of vrienden óf meer. Dat weet je vaak meteen al toch?

als hij echt leuk is is hij zoiets wel waard toch, als je de activiteit maar dicht bij jezelf houd, een biosje of terrasje ed kan idd altijd.
Echt vrienden zijn eerst maakt het moeilijker om naar meer over te gaan vind ik persoonlijk. Of vrienden óf meer. Dat weet je vaak meteen al toch?
zondag 4 mei 2008 om 21:27