eetbare ijspegel

02-01-2011 19:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een aantal jaren verliefd op een jongen, dit gaat met dalen en pieken want tussendoor heb ik ook gewoon andere relaties gehad.

Nu is het zo dat hij ineens met regelmaat interesse toont (en laat dat net elke keer gebeuren wanneer ik denk dat ik weer redelijk over hem heen ben) en dan is het ontzettend leuk, klef en gezellig en de keer daarop ontwijkt hij me zo goed en zo kwaad als het kan, lijkt wel. Daarna warmt het weer langzaam op naar het volgende hoogtepunt.

Hij is een ontzettend betrokken iemand, wil overal verantwoordelijkheid voor nemen en is altijd wel te porren voor een project, dat is waarom ik het eigenlijk niet kan rijmen met alles wat er tussen hem en mij gebeurt.

Ik heb het eigenlijk een beetje gehad en wil hem volgende keer voor het blok zetten om een keuze te maken, want elke keer als het dan zo gezellig geweest is het alsof je daarna je hand in een emmer ijs stopt. Iets wat me veel meer pijn doet dan als er niks zou komen.

Even samengevat: ik krijg weinig hoogte van de knul, what to do?
En wat heeft dit met eetbare ijspegel?
Voor het blok zetten klinkt ook zo lekker vriendelijk!

Begin gewoon eens open een gesprek.

Verder eens met MEFS de eetbare ijspegel ontgaat mij ook volledig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Met die titel trek je vermoedelijk niet de mensen die advies gaan geven... Ik vat 'm ook niet, was het als grapje bedoeld?
What to do? Lekker laten smelten, je hebt toch zeker wel wat belangrijkers te doen dan een ijspegel te eten?

Oh, en is je openingspost de moeite waard om te lezen, want ik reageer nu alleen op je topictitel.
Ach, het kan dooien, het kan vriezen.
quote:kasjkalein schreef op 02 januari 2011 @ 19:34:

... ontwijkt hij me zo goed en zo kwaad als het kan, lijkt wel. Daarna warmt het weer langzaam op naar het volgende hoogtepunt. Grappige woordkeuze heb jij ... net als de eetbare ijspegel. De 'clue' ontgaat mij echter

Even samengevat: ik krijg weinig hoogte van de knul, what to do?Niets, hij vindt je aandacht leuk ... het streelt zijn ego maar jij bent geen relatiemateriaal voor hem
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 januari 2011 @ 21:18:

Met die titel trek je vermoedelijk niet de mensen die advies gaan geven... Ik vat 'm ook niet, was het als grapje bedoeld?

hmm, een re-post met andere titel dan?

ik dacht dat het wel een leuke metafoor was...
Hij is lekker maar warmt maar smelt niet voor TO oid?

In ieder geval voor het blok zetten werkt nooit, bij niks.

Gewoon een open en eerlijk gesprek aan gaan (en de grapjes achter wegen laten) en dan weet je snel genoeg wat to do.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven