eigen schuld mar toch..

30-10-2009 12:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister een date gehad. Met een jongen met wie ik een aantal jaar geleden ook mee heb gedate. Toen was hij degene die zei: ik vind het allemaal erg leuk maar ben niet verliefd..

Ik kreeg daarna een relatie die is nu een paar maanden uit.

De jongen met wie ik de date had zocht altijd weer contact met mij. Zei dingen als: ik ben nooit meer zo'n leuk meisje tegengekomen als jij enz. De laatste maanden hadden we weer meer contact, smsen, mailen..erg leuk allemaal..en een date.

Hij had vantevoren aangegeven me niet teleur te willen stellen en niet weer zo te doen als toen..hij wilde gewoon lol met me maken en verder wel zien. Ik wist vantevoren dus heeeeel erg goed dat ik niks van hem moest verwachten op relatiegebied. Ik heb dat goed in mn oren geknoopt.

Maar gister....oh mijn god wat een avond...lekker uit eten geweest...zitten kletsen..hij is supergezellig, weet van veel dingen wat af, we hebben echt lol met elkaar..na het eten gingen we wandelen langs het water..superromantisch, en toen zoende hij me...owowow wat zoent hij lekker...we hebben daar heel lang staan zoenen en werden er allebei helemaal opgewonden van..hand in hand zijn we naar huis gelopen...steeds even stoppen om weer te zoenen...eenmaal op mijn kamer gingen we verder...en hadden we een heerlijke sekspartij..daarna een flesje rose opengetrokken en samen op de bank tegen elkaar aangelegen en gezellig gekletst...over van alles en nog wat..daarnaa naar bed en weer heerlijk gesekst..

Vannacht kon ik niet slapen. Hij lag naast me en ik dacht: shit ik mag niks voor hem gaan voelen! Ik ben er echt een beetje ondersteboven van..Hij is natuurlijk ook de eerste na mn ex..

Vanochtend voelde ik me niet relaxed..Hij wees me af toen ik seks wilde, zei dat hij heel nodig moest plassen.Nog samen ontbeten maar het was een beetje ongemakkelijk. Hem naar t station gebracht en hij smste net dat hij het heel leuk en gezellig vond.

Ik weet dat het mn eigen schuld is dat ik me nu zo voel...maar wat was het heerlijk om zo begeerd te worden en het zo leuk en fijn te hebben met iemand..ik denk dat wanneer hij zou laten merken meer voor me te voelen ik het misschien ook wel toe zou laten nu heb ik me in dat opzicht best wel ' stoer' gedragen..

Zucht..ik ga proberen na te genieten van een heeeeeerlijke avond en niet teveel toe te geven aan het lege gevoel..
Ik ben het ook eens met Eleonora...

Als een man zegt dat er geen relatie in zit, sja, dan zit dat er ook niet in. Je kunt dat niet veranderen, ook al hoop je er nog zo op.
Tsja, het wordt een beetje flauw maar ook ik ben het eens met Leo.

Je hoeft er echt geen sms meer uit te gooien om duidelijkheid te krijgen

Die duidelijkheid IS er al, en als hij daar nu anders over denkt dan komt tie dat vanzelf bij je meldden.

Ik snap mannen prima, als ze een relatie willen dan merk je dat, als ze geen relatie willen dan zeggen ze dat vaak ook wel

Ik ben niet toe aan een relatie (met jou)

Ik ben niet verliefd

We zien wel hoe het loopt... enz enz

Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die maken dan zelf wel kenbaar als hun gevoel toch ineens veranderd is.

Gewoon lekker nagenieten van een avond zoenen en perfecte seks...en ja dat kunnen mannen dus, lief doen zonder verliefd te zijn (vrouwen ook trouwens)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
We zijn weer aan het smsen en ik had gestuurd: wat moet ik nou met jou? Wat denk jij? Zou het ooit iets kunnen worden tussen ons? Stuurt ie onder andere terug: je moet niet van die moeilijke vragen stellen, daar kan ik toch geen antwoord op geven!

Ow ik wordt er gewoon kwaad van!

Hij vindt vast dat ik maar moeilijk loop te doen, want het was toch gewoon een leuke avond?!!

Pfffftt.....hij kan de pot op!!

Ik baal er echt van dat die jongen zoveel bij me heeft los gemaakt! Want ik zou echt moeten denken van ik laat gewoon niks meer horen, om mezelf te beschermen want dit gaat m toch niet worden!

Maar t stomme is ook weer dat ik me kan voorstellen dat hij denkt van waar komen dit soort vragen ineens vandaan?

En dat ik nouja...hem alleen maar meer wil omdat hij niks laat merken in die trant.

Waarom is die jongen dan niet gewoon duidelijk en eerlijk en zegt ie: Nee ik denk niet dat t ooit iets kan worden tussen ons. Dan is het voor mij tenminste ook gewoon duidelijk! Zo moeilijk is dat toch niet!!

Sorry hoor moet ff mn frustraties uiten!!!
Aan het antwoord is duidelijk te merken dat hij niet betrouwbaar is. Hij wil het alleen niet rechtuit zeggen, dat is alles...

Als iemand zegt 'Niet zulke moeilijke vragen stellen', is dat een teken van alarmbellen die moeten gaan rinkelen bij jou.

Als een man/ jongen je echt leuk vindt, laat 'ie meer iets weten in trant van: "Laten we het daar morgen eens over hebben tijdens een etentje". Dan is hij ook vaag, maar een stuk welwillender. Dit duidt erop dat hij je vraag afkapt.

Laat hem los en neem geen contact meer met hem op. Ga lekker mannen spotten met je vriendinnen tijdens het uitgaan!
Only dead fish go with the flow
Het is toch duidelijk dat het puur sexueel is?

Dat heeft hij netjes gezegd, dus je kunt niet verwachten.

Mocht hij nou zelf toch gevoelens krijgen, dan neemt hij heus wel contact met je op.

Hieruit blijkt dat je dit niet weer moet doen, aangezien je toch gevoelens krijgt. Dus als iemand aangeeft niet verliefd te zijn/te worden, ga dan verder zonder sex. Daarna voel je je alleen maar slechter.
Hij ontwijkt inderdaad de vraag. Het lijkt er op dat hij niet duidelijk wil zijn om een kans voor een herhaling om met elkaar naar bed te gaan open te houden. En die kans is verkeken als hij zegt dat het verder niks tussen jullie word. (Sorry als ik een beetje hard overkom met wat ik post)
Ben het bicycle en Leo eens (ook uit eigen ervaring).

Mannen kunnen heel opportunistisch zijn op dat gebied. Als hij niet ondubbelzinnig zegt dat hij meer wilt en echt wat voor je voelt, zou ik eieren voor m'n geld kiezen. Zijn ontwijkende reactie is in zijn voordeel (wie weet neemt hij over een paar maanden wel weer contact op als ie zich ff verveelt, daarom houdt hij het vaag).

Ik vind het wel lullig voor je....ik weet heel goed hoe het voelt.
quote:alisha schreef op 31 oktober 2009 @ 19:10:

Stuurt ie onder andere terug: je moet niet van die moeilijke vragen stellen, daar kan ik toch geen antwoord op geven!

Ow ik wordt er gewoon kwaad van!

Waarom? Als je het antwoord niet wil horen, moet je de vraag niet stellen. Hij is duidelijk geweest over wat hij voelt voor jou (niet genoeg voor een relatie dus), en jij zeurt door.

Dan kun je het heel lullig en onbetrouwbaar vinden wat hij zegt, maar het kan evengoed zo zijn dat hij gewoon niet bot wil zijn en je niet wil kwetsen. Of dat hij gewoon niet dapper genoeg is om keihard te zijn, nou nou, is dat zo'n misdaad?

Maar t stomme is ook weer dat ik me kan voorstellen dat hij denkt van waar komen dit soort vragen ineens vandaan?

Ik denk dat hij dat prima begrijpt.

Waarom is die jongen dan niet gewoon duidelijk en eerlijk en zegt ie: Nee ik denk niet dat t ooit iets kan worden tussen ons.

Huh? Dat héééft hij toch gezegd? Als ik het allemaal goed gelezen heb dan is HIJ wel duidelijk geweest, maar ben JIJ degene die aldoor hoopt op meer, en is de wens de vader van de gedachte bij jou.
Hoi...

Ja jullie hebben helemaal gelijk allemaal..die jongen wil hoogstwaarschijnlijk gewoon de optie open houden nog een keer met me af te spreken en seks te hebben en wil me niet kwetsen..

Snormel, hij heeft niet tegen me gezegd dat hij geen relatie is of niet verliefd is, dat heeft hij 3 jaar geleden wel gezegd, we hadden elkaar nu alweer 2,5 jaar niet meer gezien..

Maar goed hij heeft het dus idd wel ooit tegen me gezegd..

Maar het is zo dubbel want hij stuurde me ook voordat we deze date hadden van: denk je dat we elkaar weer zo leuk gaan vinden als toen? En: ik vind het wel spannend...

En ik wil het antwoord juist wel horen op de vraag of het ooit iets kan worden tussen ons, als hij dan zou zeggen ik vind je een leuke meid maar dat zit er niet in dan weet ik dat tenminste! Maar goed die duidelijkheid wil hij me niet geven..maar het zegt voor mij al genoeg dat ie stuurt dat het een moeiljke vraag is en hij het niet weet..

Ach ik loop ook veel te hard van stapel in mijn hoofd, mijn zwak is te groot voor hem, pffft ben nog steeds ondersteboven van die avond.
Ga vooral door met dit gedoe meid. Vroeg of laat wordt het je vanzelf keihard duidelijk, dat garandeer ik je.
Bedankt Eleonora (not)

Ik begrijp wel dat je je kan irriteren aan mijn ' gedraai'

Maar ik vindt het nu eenmaal lastig..omdat ik gevoelens voor die jongen heb.

Ik probeer verstandig te zijn en dat lukt ook wel.

En ik opende dit topic ook zodat ik eerlijke meningen krijg van jullie allemaal en daar heb ik ook echt wat aan!

Maar een beetje medeleven is ook niet verkeerd..
Volgens mij krijg je genoeg medeleven, en allemaal van dames die ook al meerdere keren in dit schuitje hebben gezeten. Alleen je gaat er steeds maar op door "ja maar dit en ja maar dat", kortom, je lijkt de boodschap niet echt te willen horen. In dat geval moet je kennelijk door ervaring wijzer worden.

Is bij mij ook zo gegaan. Ik heb me zéker 6 jaar zo gedragen als jij nu doet (ja, ik was heel hardleers), als het er geen 8 waren. En ik heb me achteraf wel eens verbeeld dat ik misschien sneller tot wijsheid was gekomen als iemand me een keer duidelijk had verteld wat wij met z'n allen jou nu proberen te vertellen. Maar misschien had dat ook wel niet geholpen omdat ik het óók niet wilde horen. Want ik dacht altijd dat de mannen waar ík mee te maken had héél zielig en niet-durvend en bang en zo waren. En dat ik het ze maar heel makkelijk moest maken anders zouden ze de stap nooit zetten. En dat ik heel veel duidelijkheid moest vragen want zolang het "nee" niet luid en duidelijk was uitgesproken was er hoop, nietwaar? Enzovoort enzovoort.

En nu ik een ouwe sok ben denk ik mijn levenservaring en wijsheid door te kunnen geven om zo de jongere generatie al dat genants te kunnen besparen , maar nee, iedereen moet het kennelijk toch eerst zelf allemaal ondervinden
Snormel..je hebt ook gelijk. Ik krijg zeker ook medeleven en dat is ook erg fijn. Ik waardeer het sowieso dat jullie allemaal zo met me meedenken! En het klopt ook dat ik eigenlijk iets anders hoopte te horen en er daarom zo over doorga met mn gejamaar...

Eleonora hoewel ik je berichtje wel hard vond, was het voor mij wel een zetje om de bewuste jongen een mailtje te sturen waarin ik m duidelijk het gemaakt niet meer met m af te willen spreken. Wel moeilijk maar ben trots op mezelf!:)

En Snormel, ik denk dat wij van de jonge generatie zeer veel kunnen leren van jullie ervaringsdeskundigen, jullie zijn toch veeeeel minder naief enzo!

Kortom: allemaal heel erg bedankt voor het meedenken en de eerlijke, lieve en confronterende reacties. Ik heb er veel aan gehad!

Slaap lekker
Heel knap van je...je hebt zelf de controle over je leven, los van anderen!
quote:alisha schreef op 02 november 2009 @ 21:34:

Bedankt Eleonora (not)

Ik begrijp wel dat je je kan irriteren aan mijn ' gedraai'

Maar ik vindt het nu eenmaal lastig..omdat ik gevoelens voor die jongen heb.

Ik probeer verstandig te zijn en dat lukt ook wel.

En ik opende dit topic ook zodat ik eerlijke meningen krijg van jullie allemaal en daar heb ik ook echt wat aan!

Maar een beetje medeleven is ook niet verkeerd..

Lieve meid, ik leef juist met je mee. Vandaar ook mijn bericht. Omdat ik weet hoe het verder gaat en dat je gekwetst gaat worden als je er mee doorgaat. We kunnen hier allemaal roepen dat je de eer aan jezelf moet houden, om pijn te voorkomen maar jij gaat door met contact zoeken via de SMS en van het een zal het ander komen. Dat is ook prima want jij moet je eigen les leren. Wat anderen ook zeggen, het is jouw gevoel en jouw manier van er mee omgaan.

Het gaat je pijn doen, daar kun je de klok op gelijk zetten, maar je zult dat zelf moeten ervaren.

Ik lees dat je het contact verbroken hebt. Verbaas je er niet over als je dat contact toch weer herstelt. Iemand die je min of meer afwijst is op de een of andere manier vaak nog interessanter dan iemand die je met twee armen omarmt. Omdat iemand die eigenlijk niet wil gewoon een grotere uitdaging vormt.

Allemaal heel logisch en begrijpelijk.

Ik hoop voor jou, dat je deze man van je af kunt zetten. Zo niet, dan gaat dat op een gegeven moment vanzelf, maar dan zal het (nog) meer pijn doen dan het nu doet.

Hij lijkt me iemand te zijn die kickt op hem afwijzende vrouwen. Als iemand echt wil is voor hem de lol er gauw af.
Even een update; ik heb hem dus gemaild niet meer af te willen spreken omdat er gevoelens bij komen kijken bij mij die er bij hem niet zijn.

Hij heeft wel een ok berichtje terug gekregen zo van dat hij het ook altijd heel leuk vind met mij, maar dat die gevoelens er idd niet zijn bij hem, en dat hij het wel begrijpt.

Nu ga ik geen contact meer met hem zoeken en hem vergeten!

Het voelt idd goed om zelf te touwtjes in handen te houden!

Ik ben nog net niet verliefd dus ben hem vast ook weer zo vergeten, en normaals: allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties!:) dikke kus voor jullie!
Hoi Alisha,

Het is even bitter deze pil van afwijzing maar is het niet des te beter dat je nu al je positieve energie kan richten op iemand die verliefd op je kan worden. Jij verdient toch zo iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven