Ellendig gevoel
dinsdag 5 februari 2019 om 16:23
Mannen zijn wat onberekenbaar. Eerst willen ze je krijgen, en dan hebben ze je, en dan zijn ze niet geinteresseerd meer. Dat had ik vroeger ook wel eens, lang geleden. Ik denk dat knappe mannen nog extra onberekenbaar zijn, omdat ze weten wat ze allemaal kunnen en daar willen ze gebruik van maken.
Ik denk dat je dus op de verkeerde mannen valt. Ik zou de boot af houden en hem niets laten blijken. Laat hem niet merken dat hij je zo raakt. Dat stoot alleen maar nog verder af.
Ik denk dat je dus op de verkeerde mannen valt. Ik zou de boot af houden en hem niets laten blijken. Laat hem niet merken dat hij je zo raakt. Dat stoot alleen maar nog verder af.
dinsdag 5 februari 2019 om 16:26
Ik ben 24, ik kreeg al jong een relatie. Maar ik weet dat het misschien ook puberaal overkomt.vivapimpelmees schreef: ↑05-02-2019 16:21Je hebt 8 jaar een relatie gehad dus je bent niet piepjong meer lijkt me.
Dan verbaast het me dat ik je zo puberaal zie schrijven over uiterlijkheden.
Kom je ook niet te wanhopig over?
dinsdag 5 februari 2019 om 16:28
Heb je gelijk in, ik ben eerst altijd nuchter en wat afstandelijker. Maar ik had met een ex ook een fijne relatie maar de chemie met deze jongen was zoveel sterker, voelde me veel meer seksueel aangetrokken tot deze jongen. De dingen die ik miste in de vorige relatie had hij wel. Daarom voel ik me nu zo ellendig, want dit intense gevoel ken ik nog niet zo..iones schreef: ↑05-02-2019 16:23Mannen zijn wat onberekenbaar. Eerst willen ze je krijgen, en dan hebben ze je, en dan zijn ze niet geinteresseerd meer. Dat had ik vroeger ook wel eens, lang geleden. Ik denk dat knappe mannen nog extra onberekenbaar zijn, omdat ze weten wat ze allemaal kunnen en daar willen ze gebruik van maken.
dinsdag 5 februari 2019 om 16:34
Hmm ja dat denk ik wel, maar ik merk wel dat ik vergelijk. In mijn vorige relatie liep ik tegen veel aan. Ik heb mij ook niet heel lang seksueel aangetrokken gevoelt bij mijn vorige relatie. Tijdje geleden ook seks gehad met een andere jongen, vond daar niet zoveel aan. Bij deze jongen was het zo fijn en goede gesprekken, ik heb dit intense gevoel nog niet eerder gehad. Daarom doet het me zeer.
dinsdag 5 februari 2019 om 16:40
Waarom hang je zoveel op aan uiterlijkheden?
Geen idee verder of je wat 'fout' doet; dat hoeft natuurlijk ook niet. Wat ik wel weet is dat affaires die zo intens beginnen vaak geen lang leven beschoren zijn. Je praat nogal in superlatieven: "super intens" en "nog nooit zo". Maak het niet groter dan het was. Je was enkele weken zijn neukertje.
Geen idee verder of je wat 'fout' doet; dat hoeft natuurlijk ook niet. Wat ik wel weet is dat affaires die zo intens beginnen vaak geen lang leven beschoren zijn. Je praat nogal in superlatieven: "super intens" en "nog nooit zo". Maak het niet groter dan het was. Je was enkele weken zijn neukertje.
dinsdag 5 februari 2019 om 16:42
Omdat het niet echt herkenbaar was in mijn vorige relatie. We hadden ook uren lang gesprekken, heel open. Dat herkende ik ook niet uit mijn vorige relatie.vivautrecht85 schreef: ↑05-02-2019 16:40Waarom hang je zoveel op aan uiterlijkheden?
dinsdag 5 februari 2019 om 16:43
Tja je kunt alles zo analyseren maar misschien was hij sowieso alleen maar uit op seks of een fwb-constructie.iones schreef: ↑05-02-2019 16:23Mannen zijn wat onberekenbaar. Eerst willen ze je krijgen, en dan hebben ze je, en dan zijn ze niet geinteresseerd meer. Dat had ik vroeger ook wel eens, lang geleden. Ik denk dat knappe mannen nog extra onberekenbaar zijn, omdat ze weten wat ze allemaal kunnen en daar willen ze gebruik van maken.
dinsdag 5 februari 2019 om 16:43
Als je elkaar net kent lijkt me dat achteraf toch te snel.Lucifer2018 schreef: ↑05-02-2019 16:39We zagen elkaar in twee weken tijd ontzettend veel. Achteraf niet slim.
Want?
dinsdag 5 februari 2019 om 16:44
dinsdag 5 februari 2019 om 16:46
dinsdag 5 februari 2019 om 16:46
dan heeft hij dat onvoldoende laten merken.vivautrecht85 schreef: ↑05-02-2019 16:43Tja je kunt alles zo analyseren maar misschien was hij sowieso alleen maar uit op seks of een fwb-constructie.
dinsdag 5 februari 2019 om 16:51
Ik lees dat nergens.
Bovendien gaat het om een datingfase van enkele weken. De meeste mensen hebben in zo'n periode misschien 2 dates gehad, TS wat meer. Bij een groot deel daarvan wordt het niks. Toch geen match, andere verwachtingen, kan van alles zijn. Daar kun je wel analyses en generalisaties over (knappe) mannen op loslaten, maar het hoeft toch niet ingewikkeld te zijn?
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 05-02-2019 17:04
0.40% gewijzigd
dinsdag 5 februari 2019 om 16:54
Je bent terug in de dating-game na 8 jaar en bent nu 1 keer afgewezen. Auch. Tja. Zo gaat dat. Dat gaat waarschijnlijk nog wel een paar gebeuren. Al die theoriëen over knap en niet knap en wat de beste strategie is. Vergeet ze. Daten gaat tussen 2 mensen met allerlei bagage, dromen, wensen, verlangens en tekortkomingen. Je kan alleen maar laten zien wie jij bent en hopen dat het matcht met iemand anders.
dinsdag 5 februari 2019 om 17:43
Ja klopt helemaal waar, hij gaf wel snel aan dat hij het vond klikken. Dat kan ook mis gaan.kindrebel schreef: ↑05-02-2019 16:54Je bent terug in de dating-game na 8 jaar en bent nu 1 keer afgewezen. Auch. Tja. Zo gaat dat. Dat gaat waarschijnlijk nog wel een paar gebeuren. Al die theoriëen over knap en niet knap en wat de beste strategie is. Vergeet ze. Daten gaat tussen 2 mensen met allerlei bagage, dromen, wensen, verlangens en tekortkomingen. Je kan alleen maar laten zien wie jij bent en hopen dat het matcht met iemand anders.
dinsdag 5 februari 2019 om 17:51
Wat in jou maakt dat zo'n 'alledaagse'(als in: veel voorkomende) afwijzing jou zo van je stuk kan brengen? En waarom betrek je het op je uiterlijk?
dinsdag 5 februari 2019 om 18:33
Dat is een goede vraag, ik denk dat het een groot stuk onzekerheid van mij zelf is. Ik vergelijk te veel denk ik met andere vrouwen en ben vaak onzeker over mijn uiterlijk.vivautrecht85 schreef: ↑05-02-2019 17:51Wat in jou maakt dat zo'n 'alledaagse'(als in: veel voorkomende) afwijzing jou zo van je stuk kan brengen? En waarom betrek je het op je uiterlijk?