Ellendig

18-09-2010 11:15 68 berichten
Ik ben 2 maanden vreselijk verliefd geweest op een man. Verliefd zoals ik het nog nooit geweest ben. Hotel de botel.

Het was wederzijds, hij was net zo verliefd.

We zeiden ook altijd tegen elkaar dat we onze soulmate gevonden hadden. Niet omdat we verliefd waren maar omdat het echt zo voelde. We dachten over bijna alles precies hetzelfde, we stonden op precies dezelfde manier in het leven, we hadden dezelfde dingen meegemaakt in het leven.

Er was echter iets waardoor ik van de week het contact verbroken heb, ik zeg liever niet wat i.v.m. herkenning, maar het kon niet anders.

Eerst wilde hij dat we het samen nog gingen proberen, het maakte hem allemaal niets uit. Nu heb ik 2 dagen niets van hem gehoord, dat voor het eerst in 2 maanden. Normaal hadden we elke dag minimaal 4 uur contact.

Ik weet dat ik zelf de beslissing heb genomen maar het voelt zo fout.

Het voelt alsof ik liefdesverdriet heb, wat een ellende. Juist het feit dat het zo goed klikte (ook op emotioneel gebied zeg maar) dat maakt dat het zo'n pijn doet.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar zijn jullie dan toch niet die soulmates die je dacht te zijn. Wanr soulmates begrijpen elkaar, luisteren naar elkaar en proberen fouten van elkaar te accepteren en ervan te leren. Ik vind je erg dramatisch overkomen...

Als je anoniem al niet kunt zeggen welke fout....je bent niet vreemdgegaan. Wat voor erge fout kun je dan in vredesnaam gemaakt hebben?

Kortom: een warrig verhaal.
quote:Erwt schreef op 18 september 2010 @ 11:40:

Als jij het omschrijft als 'opdraaien voor je eigen fouten' is dit dus de consequentie van iets wat je gedaan hebt. Tsja. Rot voor jou, nog rotter voor hém lijkt me.Absoluut rotter voor hem! Daarom heb ik ook "meteen" gezegd dat het beter was om te stoppen. Omdat ik het gevoel had op te moeten draaien voor mijn eigen fouten. En daar sta ik nog wel achter maar het voelt zo verkeerd dat het nu over is.
quote:Kate1980 schreef op 18 september 2010 @ 11:48:

[...]

Absoluut rotter voor hem! Daarom heb ik ook "meteen" gezegd dat het beter was om te stoppen. Omdat ik het gevoel had op te moeten draaien voor mijn eigen fouten. En daar sta ik nog wel achter maar het voelt zo verkeerd dat het nu over is.Je begrijpt me verkeerd. Rotter voor hem omdat jij klaarblijkelijk iets onbehoorlijks hebt gedaan, én omdat hij niet eens de kans krijgt om te bepalen wat hij daarvan vindt en wat híj wil.
Je saboteert jezelf zelden zonder reden. Misschien schiet je er meer mee op om diep bij jezelf na te gaan waarom je hem op afstand wil houden.
Eens met twinkeling.
quote:twinkeling schreef op 18 september 2010 @ 12:10:

Je saboteert jezelf zelden zonder reden. Misschien schiet je er meer mee op om diep bij jezelf na te gaan waarom je hem op afstand wil houden.Ze heeft toch een raeden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 18 september 2010 @ 12:39:

[...]

Ze heeft toch een raeden.Eh... vind je het heel erg dat ik je niet sneap?

Als je bedoelt dat haar reden is de faux pas die ze heeft begaan, dan is dat nou precies wat ik bedoel met saboteren. Hoe groot is de kans dat je in de ultieme liefdesrelatie met je übersoulmate dusdanig onnozele dingen gaat doen dat de relatie ab-so-luut niet klan worden voortgezet? Met je mooiste servies ga je toch ook niet jongleren?
Kate, laat merken dat je het nog een kans wilt geven. Ik neem aan dat je niet iemand vermoord hebt.

Als het zo moet zijn, komen jullie wel weer bij elkaar.
Ik snap je helemaal maar zolang we de reden/faux pas niet weten valt er niet veel zinnigs over te zeggen vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hevig schreef op 18 september 2010 @ 12:56:

Kate, laat merken dat je het nog een kans wilt geven. Ik neem aan dat je niet iemand vermoord hebt.

Als het zo moet zijn, komen jullie wel weer bij elkaar.Dat had ik net getypt en weer weggehaald .
Oeh, dat zou een mooie rel zijn zeg!

@TO; als jij maar een half verhaal vertelt kun je ook weinig zinnigere reacties verwachten dan die die je nu krijgt.
668, the neighbour of the Beast
Misschien heeft ze zijn hond wel doodvergiftigd omdat ze het zo'n rotbeest vindt. Of iets anders dramatisch in die trand. Als we er toch een raadspelletje van maken doe ik wel mee hoor.
quote:nouschi schreef op 18 september 2010 @ 12:57:

Ik snap je helemaal maar zolang we de reden/faux pas niet weten valt er niet veel zinnigs over te zeggen vind ik.Ik vind die faux pas inhoudelijk helemaal niet zo interessant. Zij heeft hem begaan, en zij heeft besloten dat het een relatie in de weg staat. Haar ex is het daar bijvoorbeeld niet eens mee eens. Het maakt dus niet uit of het in de categorie schandalig of aanstelleritis zit, feit is dat TO het aangrijpt als reden.
Misschien heeft ze zijn moeder heel erg beledigd en schaamt ze zich daar nu zo voor dat ze die familie niet meer onder ogen durft te komen. Ik raad ook wel mee hoor.
Dan nog denk ik dat de vlam van TO een volwassen vent is die best zelf kan beslissen of hij na een dergelijke fout verder wil gaan met TO of niet.

Zijn kat in de fik gestoken?
Vaaaaag dit..

Hoe ik het nu zie:

JIJ maakt een fout.

Vervolgens maak je het uit (omdat je je schaamt/schuldig voelt) en geef je hem dus niet de kans zélf een beslissing te nemen. Het lijkt erop dat jij dus vlucht uit angst voor zijn reactie. Als je écht met de billen bloot wilde, had je de keus bij hem gelaten. Nu wordt hij dus eigenlijk dubbelop gekwetst, of zie ik dat verkeerd?
Hij wilde het nog wel proberen maar ze merkte wel aan hem dat hij anders deed.

Maar ik snap het ook niet hoor wat nu zooo erg is dat hij het blijkbaar nog wel wil proberen maar dat zij zich te erg schaamt.

En ja je zit op een forum, of in de kroeg for that matter en dan ga je raden.
Dus al ik het goed begrijp heb jij iets gedaan wat hem heeft gekwetst en voordat hij mocht gaan zeggen tegen jou dat hij omdat hij gekwets is twijfelt, heb jij hem maar vast vertelt dat hij beter weg kan blijven?

Dus eigenlijk heb je hem nu dubbelop gekwetst? Eerst met jouw

reden (waar we niets over kunnen en mogen lezen) en later met jouw bericht dat het over is.

En dat alles om zelf niet gekwetst te raken? Ik denk dat je dat al was dat kan je niet voorkomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
BDSM
Oh ik ben ernstig mosterd...... (naja we delen de mening zullen we maar zeggen)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nouschi schreef op 18 september 2010 @ 13:20:

BDSM geestelijke dan.
Gek he? Dat ie anders deed? Terwijl ze hem net verteld heeft dat ze in een dronken bij zijn Ferrari tegen een boom geparkeerd heeft?

Ik vind het vooral raar dat TO gelijk zélf voor haar vriend beslist dat het over is om wat zij gedaan heeft, en dat ze hem die keuze niet zelf laat maken.
Tja ...

Feit is dat ik net een 3 kwartier met hem gesproken heb. Hij wil het niet zomaar opgeven, ik heb mijn fouten toegegeven, hij heeft gezegd dat hij het jammer vindt maar dat hij het nog wel een kans wil geven, hij heeft alles even op een rijtje geprobeerd te zetten, hij wil het proberen om er iets van te maken en dus gaan we binnenkort wat afspreken om te zien of er nog wat in zit.
Het is toch logisch dat de vriend van TO na haar biecht niet direct weer over kan gaan tot de orde van de dag. Om dan meteen te concluderen dat voortzetting van de relatie zinloos is lijkt mij nogal een overhaaste conclusie.
En hoe denk jij er nu over na het gesprek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven