En daar is hij dan opeens!

01-08-2008 11:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Even wat vrolijks op de relatiepijler!

Ik kan mijn geluk niet op!

Na een nogal moeilijke relatie van 7 jaar heb ik, een paar maanden geleden, eindelijk een punt achter deze relatie gezet.

Heb toen heel hard geroepen dat ik voorlopig vrijgezel zou blijven geen zin meer had in relaties. Was al het vertrouwen in mannen kwijt. Ben altijd zeer zelfstandig geweest met genoeg zelfvertrouwen maar na deze relatie was vooral het zelfvertrouwen ver te zoeken.

En , de titel zegt het al, daar was hij opeens! De meest lieve, oprechte, geweldige en mooie man die ik ooit heb ontmoet! Een man die voor het eerst in mijn leven echt moeite voor mij doet, die echt heel erg verliefd op me is, mij op een enorm voetstuk plaatst, trots is als hij me voorstelt aan zijn familie en vrienden. Een man die weet wat ie wil, met wie ik erg kan lachen en die de toekomst hetzelfde ziet als ik. Dit voelt zo anders dan alle andere relaties die ik ooit heb gehad.

Heb ik dan nu echt mijn droomman gevonden?

Ik hoop het!!

Christina, het heeft zo moeten zijn denk ik!

Hier hetzelfde verhaal! Inmiddels bijna 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend, klaar om een gezinnetje te stichten. Waar ik nooit echt over na had gedacht voor ik hem leerde kennen.

Geniet ervan!
dames,

Dank jullie wel voor de mooie verhalen!! Dat geeft moed, hahaha

Ergens loopt die man voor mij ook rond...moet hem alleen nog tegenkomen!!

Geniet ervan allemaal!!
Christina (en alle andere uiteraard ook) wat verschrikkelijk leuk!!

Stiekem hoop ik dat ik dit binnenkort ook hier kan schrijven.
hahaha, ik heb me ingeschreven bij Knuzz...wie weet!!!

Thanx voor de tip
Ik schrijf al zo'n jaar of 4/5 op Viva Diva's. Van de week was mijn man dat topic aan het doorlezen en zei: weet je wel wat je op die en die datum geschreven hebt daar?

Geen idee meer natuurlijk, dus ik kijken en de laatste zin in mijn reactie van toen staat:

quote:Ik merk steeds vaker aan mezelf dat ik er wat dubbel in sta. Aan de ene kant zou ik graag een man naast me hebben, maar het leven zoals ik dat nu heb, bevalt me zo goed!

Maar zoals mijn vriendin steeds zegt: 'Jon, er komt een hele mooie man op je pad, heb geduld'. Nou ja.....en geduld is niet mijn sterkste kant!Het is de datum waarop ik 's avonds het mailtje kreeg van degene die nu mijn man is
Ook ik ben helemaal blij en verliefd. Had niet verwacht dat het me nog eens zou overkomen. Hebben elkaar via een datingsite ontmoet, na 1 mailtje meteen afgesproken en het was meteen raak. Hij is na 2 weken bij mij ingetrokken en we hebben het super samen. Ik dacht altijd van anderen ik snap dat niet meteen samenwonen enzo, maar ja nu heb ik zelf de ware en snap ik het wel. Ik wens jullie ook alle geluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven