En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
vrijdag 28 september 2007 om 18:29
vrijdag 28 september 2007 om 18:58
vrijdag 28 september 2007 om 19:03
Ja die klauwhameroplossingen kan je nooit meer vergeten.
Ik zit lekker droog achter het raam met Bo. Hij vond het echt niet leuk dat zijn "broers" naar buiten mochten en hij niet. Hij ging gewoon in mijn been hangen en bijten omdat hij het niet leuk vond. Issie helemaal gek geworden. Ik had gelukkig een spijkerbroek aan en liep gewoon door, hij keek nog heel verbaast. Ik geloof niet dat hij het leuk vond. Maar was van korte duur, hij jumpte snel bij me om zich te nestelen en te laten kroelen hahahahahah. Ah het is ook echt een kitten, heel lief, erg speels, en kan van de hak op de tak springen. Maar steevast achter "mams" aanlopen, wat ik ook doe, hij is erbij.
Ik zit lekker droog achter het raam met Bo. Hij vond het echt niet leuk dat zijn "broers" naar buiten mochten en hij niet. Hij ging gewoon in mijn been hangen en bijten omdat hij het niet leuk vond. Issie helemaal gek geworden. Ik had gelukkig een spijkerbroek aan en liep gewoon door, hij keek nog heel verbaast. Ik geloof niet dat hij het leuk vond. Maar was van korte duur, hij jumpte snel bij me om zich te nestelen en te laten kroelen hahahahahah. Ah het is ook echt een kitten, heel lief, erg speels, en kan van de hak op de tak springen. Maar steevast achter "mams" aanlopen, wat ik ook doe, hij is erbij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 28 september 2007 om 19:13
Nee helaas achter pc. Als het goed is heb ik volgende week met een vriendin afgesproken maar dit weekend niet. Ik had gister M. willen vragen of hij kwam eten maar hij heeft weer uit pissigheid de telefoon niet opgenomen dus ja, dan niet.
Heb jij nog leuke plannen, cq weekendplannen?
Heb jij nog leuke plannen, cq weekendplannen?
vrijdag 28 september 2007 om 19:37
Veel plezier Zonnetje. Yam, ben je nou niet eens klaar met het schilderen?
Shi, alles goed in het verre oosten?
Ps, je weet de emoticons wel al snel te vinden! Redlock is al 2 maanden aan het proberen maar is nog niet gelukt.
Shi, alles goed in het verre oosten?
Ps, je weet de emoticons wel al snel te vinden! Redlock is al 2 maanden aan het proberen maar is nog niet gelukt.
vrijdag 28 september 2007 om 19:45
vrijdag 28 september 2007 om 19:51
vrijdag 28 september 2007 om 20:05
quote:shining schreef op 28 september 2007 @ 19:56:
weet je trouwens wat irritant is? Dat cheerleaderpoppetje doet zijn linkerhand
( voor de kijker rechts) wel naar rechts ( voor de kijker links),maar zijn rechterhand ( voor de kijker links) niet naar links ( voor de kijker rechts).
Zien jullie het ook?hahahaha waar een mens al niet op let....
weet je trouwens wat irritant is? Dat cheerleaderpoppetje doet zijn linkerhand
( voor de kijker rechts) wel naar rechts ( voor de kijker links),maar zijn rechterhand ( voor de kijker links) niet naar links ( voor de kijker rechts).
Zien jullie het ook?hahahaha waar een mens al niet op let....