En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Goeie reis Poez! Rij voorzichtig en heel veel plezier bij Poezvriendje

Kaat, jij veel plezier met Kaaterman morgen.

Andere dame op het bankje (ben effe je naam kwijt). Hoop voor jou dat je ook een leuk weekend zult hebben.

Voor mij schijnt er momenteel, geheel onverwachts, een nieuw lichtpuntje. Is helaas te herkenbaar om te posten. Misschien bedenk ik er nog iets op.

Oeh Toy! Daar wordt ik wel nieuwsgierig van hoor.....
Poez, geniet (en rij voorzichtig)!

TBG, dit mag niet, is valsspelen, wat is er aan de hand?

En MT, je afspraak gaat echt wel door, weet je al meer?

Ik heb net Hot Coldrex ingenomen en ga nu stomen...
Heb het 'mogelijk herkenbare' verwijderd, nu de 3 dames hier het gelezen hebben. Weet maar nooit

Of hij nog wilt is wat anders natuurlijk. Het mag nu wel

Dames zet 'm op van het weekend! Stort dit topic vol met goede adviezen, lekkere recepten etc. etc.

Kaat hot coldrex is goed. Hete stomende seks waarschijnlijk nog beter \\:-)//
anoniem_51938 wijzigde dit bericht op 12-09-2008 14:22
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Hete stomende sex.... das onder de douche, toch?

*zet het op het lijstje voor dit weekend*
Waar je maar wilt Poez. Wat mij betreft alleen niet op de werkvloer dus
Hey girls, wat klinken jullie heerlijk vrolijk, ik word er zelf ook helemaal blij van!

TBG, ben benieuwd hoe het bij jou af gaat lopen!

Wat betreft mijn afspraak, heb er een slecht voorgevoel over. Tot nu toe nog niks van hem gehoord, en ben ook nog koppig en heb ook nog niet gebeld. Ik denk eigenlijk: Als je mij echt leuk vindt, dan reageer je toch wel even op mijn sms van gisteren?

Of ben ik nou heel naief bezig?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Miss Thang, dank je wel.

Ik vind je helemaal niet naief. Als hij wilt dat laat hij echt wel wat horen. Zo denk ik er nu ook over, helemaal ondersteunt door de nieuwe regels nog wel

Hoop voor je dat Thangboy nog van zich laat horen.Die stomme onzekerheid schiet ook niet op.

Mannen, af en toe........... Behalve die van Poez natuurlijk en die van Kaat momenteel maar klein beetje

XX
Well, ladies, ik heb toch maar toegegeven aan mijn enorme drang om te bellen (en ik kwam toevallig langs mijn telefoon (die had ik uit voorzorg al uit het zicht gelegd, haha!)) en wonder boven wonder nam hij op....

Afspraak gaat dus gewoon door. Hij zit nog in Belgie, maar belt me zodra hij daar weggaat, en dan gaan we gewoon lekker op stap vanaaf.....

Pff, toch wel pak van mijn hart!

Hihi, TBG, vind Thangboy wel een hele leuke naam voor hem! Past irl ook echt!!

En toch blijf ik erbij dat wij ons veel te afhankelijk opstellen!!!!
Thang harstikke leuk!

Mijn afhankelijkheid komt ook weer voort uit diezelfde regels. Mannen en machtsrelaties, killing combination

Veel plezier met Thangboy. Jeetje nog meer wilde, hete stomende verhalen na het weekend
TBG, ik ga lunchen, zonder seks dus, maar ook daar verheug ik me enorm op.

MT, net als ik, heb je je dus enorm op lopen winden for no reason. Dat heeft niets met afhankelijkheid te maken, het is gewoon stom van ons, die mannen doen helemaal niets verkeerd, we maken onszelf gek, toch?

KLM en ik hebben geen machtsrelatie (we hebben namelijk helemaal geen relatie, haha) en die gaan we ook zeker niet krijgen, daar zijn we allebei de personen niet naar.
Kaat, veel plezier en ben benieuwd hoe het is geweest.

Krijg zo visite en wens jullie voor de zoveelste keer een heet stomend weekend (kan ook soep bij de lunch zijn).

XX
Soep, hahaha.

Nog drie uurtjes!

Thang, ik vind je niet naief ofzo. Heel normaal gedrag voor deze omstandigheden, hahaha.

Tsja, afhankelijk... ik laat het dus niet van hem afhangen. Ik neem gewoon contact op als ik dat wil. En hij vondt me nog steeds leuk en lief. En jullie gaan ook op stap, Kaat en Thang. Ik zou zeggen: het bos in met die 'rules'! Slaan nergens op!
Ach ja, opwinden om no reason at all, dat lijkt wel my middle name af en toe.

En inderdaad, eigenlijk doen die mannen niks verkeerd, wij zouden alleen zo heel graag willen dat ze de hele dag maar niks anders doen dan aan ons denken en ons dat voortdurend laten weten via telefoon, sms, mail, rooksignalen, bloemen, kaarten enz. (maar ja, helaas zijn het ook maar gewoon mensen en moeten ze ook werken, hun zieke moeder bezoeken, boodschappen doen, de auto naar de garage brengen....).

Dames, ik wens jullie ook allemaal een goed weekend, ben benieuwd naar alle stomende (soep) verhalen volgende week!

(haha, maar ik kom hier voor het weekend vast nog wel een keer aanwapperen...)
Jij ook een heel goed weekend miss Thang! Ik hoor graag even hoe je het hebt gehad vanavond.
Allemaal een heel goed weekend! Ik ga hier afsluiten en over een kwartiertje ofzo de auto in. Hoera!

Ontzettend gezellige middag gehad met KLM. En ik heb me een ding voorgenomen: ik ga me helemaal nergens meer zorgen om maken. Hij is zo'n aardige, lieve man dat het ronduit belachelijk zou zijn als ik spijkers op laag water blijf zoeken. Bij het afscheid gaf hij me een kus en zei: 'Nou, tot gauw weer.' En zo is het, is het niet voor donderdag (dan ga ik lang weekend weg), dan wel het weekend erna. Het is goed zo en ik geniet. Nog niet van de vlinders, maar wel ontzettend van het samenzijn.
Zoooo, Poez is weer thuis. Het was weer fijn en heerlijk en leuk en lekker..... 's Aaafs lekker gegeten bij hem thuis, en de deur niet meer uitgegaan. Overdag in de stad rondgelopen, leuke winkeltjes kijken. En nog even bij vrienden van hem langs, die wel erg nieuwsgierig waren naar mij.

En, niet lachen, ik heb zijn moeder ontmoet..... Die kwam rond de tijd dat ik weg zou gaan en ze was net even te vroeg. Ze was volledig op de hoogte van mijn bestaan en vond het leuk om me te ontmoeten. Gelukkig was ik wel op tijd weg voor ex met de kinderen kwam, maar we reden elkaar voor de deur voorbij. Dat was rakelings, . Nou ja, ik vond een moeder ook wel weer even genoeg voor één weekend. Was wel gezellig trouwens!
Haha, Poez, we zaten synchroon te schrijven. Klinkt goed bij jou.
Crosspost!

Oh Kaat, dat klinkt goehoed! Fijn dat Kaater ook zo'n lieve man lijkt te zijn. Poezvriendje is zo lief dat ik het af en toe nauwelijks kan geloven. Wat een schatje....
Geen bijzonderheden
quote:Poezewoes schreef op 13 september 2008 @ 19:41:

Crosspost!

Oh Kaat, dat klinkt goehoed! Fijn dat Kaater ook zo'n lieve man lijkt te zijn. Poezvriendje is zo lief dat ik het af en toe nauwelijks kan geloven. Wat een schatje....

Bij vrienden van hem langs, klinkt ontzettend goed. Uitstekend zelfs. Kon niet beter.....

En daarna moeders ontmoet, die oh zo toevallig langs kwam, net per ongeluk ietsje te vroeg.

Meid, je wordt gekeurd..... en.... hij is blij met je.... anders ging hij niet bij zijn vrienden langs. Positief..positief.

Droom straks maar lekker
quote:morrigana schreef op 13 september 2008 @ 19:58:

[...]

Meid, je wordt gekeurd..... Ja, dat vermoeden kreeg ik ook al Het verbaast me ook om te horen hoeveel die mensen al van mij weten . Zelfs ex had door wie er in die auto zat die langs haar reed, dat kon ik aan haar gezicht zien.

Net Poezvriendje nog even aan de foon gehad: moeders eerste indruk was goed... hahaha. (En ex vroeg idd "Was dat Poez die net wegreed?")
Sprank:

Heb je even gehyved met details.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven