En ineens doe ik het ook.....
maandag 11 augustus 2008 om 00:02
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 9 september 2008 om 22:53
Kaat, nog niet in de paniekmodus hoor! Hij heeft verdorie een sms namens de hond gestuurd! Keep it cool, keep it cool....
... zegt Poez ook heeeel hard tegen zichzelf. Heb na ons afscheid zondag ook helemaal niets meer van Leuke Man vernomen. Ik heb hem zondagaaf nog een mail gestuurd, maar tot nu toe nog no, nada, rien, niks respons.....
Toy, you go girl, morgen! Je hebt je 'prachtige vrouw maar niks te verlangen' outfit al klaar hangen denk ik?
Go for it!
Stap überbeheerst en cool binnen, op deze tonen in je hoofd:
WAUW!
I feeeeel good! Nanananananana.
I know that I could! nanananananana
... zegt Poez ook heeeel hard tegen zichzelf. Heb na ons afscheid zondag ook helemaal niets meer van Leuke Man vernomen. Ik heb hem zondagaaf nog een mail gestuurd, maar tot nu toe nog no, nada, rien, niks respons.....
Toy, you go girl, morgen! Je hebt je 'prachtige vrouw maar niks te verlangen' outfit al klaar hangen denk ik?
Go for it!
Stap überbeheerst en cool binnen, op deze tonen in je hoofd:
WAUW!
I feeeeel good! Nanananananana.
I know that I could! nanananananana
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 10 september 2008 om 08:42
Hey Poez, Kaat wat leuk voor jullie! Geniet en zwijmel maar lekker vandaag.
Ik ben nu net op m'n werk. Stond in de rij om koffie te halen en yesssssss, hij komt binnen. Loopt voorbij, ziet mij (nog) niet. En ik............
Jeetje wat gaat het mij moeite kosten om m'n hoofd bij m'n werk te houden.
Fijne dag!! XX
Ik ben nu net op m'n werk. Stond in de rij om koffie te halen en yesssssss, hij komt binnen. Loopt voorbij, ziet mij (nog) niet. En ik............
Jeetje wat gaat het mij moeite kosten om m'n hoofd bij m'n werk te houden.
Fijne dag!! XX
woensdag 10 september 2008 om 09:07
TBG, wow, wat een dag heb jij voor de boeg! Ik wens je sterkte.
1 ding begint me nu te dagen: hij antwoordt altijd, er zit alleen wel eens een dagje tussen, hij is gewoon niet zo met z'n mobiel in de weer. Dat kan. En altijd zegt hij: tot gauw, dus daarmee wil hij aangeven dat we elkaar wat hem betreft snel weer zullen zien.
Geen enkele reden tot paniek dus.
TBG, zet hem op!
En Poez, waar staat dat bankje precies? Dan kom ik er zo aan...
1 ding begint me nu te dagen: hij antwoordt altijd, er zit alleen wel eens een dagje tussen, hij is gewoon niet zo met z'n mobiel in de weer. Dat kan. En altijd zegt hij: tot gauw, dus daarmee wil hij aangeven dat we elkaar wat hem betreft snel weer zullen zien.
Geen enkele reden tot paniek dus.
TBG, zet hem op!
En Poez, waar staat dat bankje precies? Dan kom ik er zo aan...
woensdag 10 september 2008 om 11:47
Leuk Poez, kwartiertje, ben ik er. Kan ik je meteen vertellen over het idiote sms'je dat ik hem vanochtend gestuurd heb.
Hij is namelijk zeer verheugd dat ik sinds een paar dagen gestopt ben met roken (nadat ik in zijn bed bijna stikte tijdens vreselijke hoestbui, ontzettend genant). Dus stak hij me gisteravond een hart onder de riem, heel lief. En heb ik geantwoord dat het wel gaat met me, dat ik veel afleiding zoek en dat ik gehoord heb dat zoenen ook goed helpt tijdens het afkicken, maar dat ik dat nog niet uitgeprobeerd heb... Ik bedoel, hoe kinds is dat? Maar ik had er gewoon zin in. Antwoord zal wel weer een dagje of twee op zich laten wachten.
Hij is namelijk zeer verheugd dat ik sinds een paar dagen gestopt ben met roken (nadat ik in zijn bed bijna stikte tijdens vreselijke hoestbui, ontzettend genant). Dus stak hij me gisteravond een hart onder de riem, heel lief. En heb ik geantwoord dat het wel gaat met me, dat ik veel afleiding zoek en dat ik gehoord heb dat zoenen ook goed helpt tijdens het afkicken, maar dat ik dat nog niet uitgeprobeerd heb... Ik bedoel, hoe kinds is dat? Maar ik had er gewoon zin in. Antwoord zal wel weer een dagje of twee op zich laten wachten.
woensdag 10 september 2008 om 12:02
woensdag 10 september 2008 om 17:31
Ha dames, zitten jullie gezellig samen op het bankje in de zon?
Bij mij geen spannende ontwikkelingen meer deze dag. Had eerst overleg met 2 van zijn collega's. In de pauze langs zijn kamer gelopen maar zag alleen een lege stoel, helaas.
Daarna op pad gegaan om interviews en vragenlijsten af te nemen bij angstige mensen en niet meer terug geweest.
Volgende week 2 dagen, dan hopelijk meer geluk. Voel me er wel goed bij nu. Weet waarom hij lief tegen me deed en er verder niks mocht gebeuren. Nog 6 maanden, dan ben ik daar klaar.
Tot die tijd mezelf lief en sexy gedragen.....Ook flink sporten haha.
Poez al zin in het weekend?
Kaat, al concrete afspraak inmiddels?
Liefs XX
Bij mij geen spannende ontwikkelingen meer deze dag. Had eerst overleg met 2 van zijn collega's. In de pauze langs zijn kamer gelopen maar zag alleen een lege stoel, helaas.
Daarna op pad gegaan om interviews en vragenlijsten af te nemen bij angstige mensen en niet meer terug geweest.
Volgende week 2 dagen, dan hopelijk meer geluk. Voel me er wel goed bij nu. Weet waarom hij lief tegen me deed en er verder niks mocht gebeuren. Nog 6 maanden, dan ben ik daar klaar.
Tot die tijd mezelf lief en sexy gedragen.....Ook flink sporten haha.
Poez al zin in het weekend?
Kaat, al concrete afspraak inmiddels?
Liefs XX
donderdag 11 september 2008 om 12:55
Dag dames, ruimte voor nog zo'n 'checker'? Ben weer helemaal in love met de man die ik een paar weken geleden heb leren kennen (na een paar ups en hele diepe downs).
Zit nu ook voortdurend op mijn telefoon te kijken of ik al iets gehoord heb. Ben echt Miss Ongeduld, en moet mezelf echt tot kalmte manen nu (Dus Poez en Kaat, als jullie nog op dat bankje zitten.... )
Heb 'm dinsdag gezien en dat was super, maar heb sindsdien niets meer gehoord (zelf gisteren wel sms gestuurd).
Maar oh, oh, oh, wat vind ik dit exemplaar leuk!!!!
Zit nu ook voortdurend op mijn telefoon te kijken of ik al iets gehoord heb. Ben echt Miss Ongeduld, en moet mezelf echt tot kalmte manen nu (Dus Poez en Kaat, als jullie nog op dat bankje zitten.... )
Heb 'm dinsdag gezien en dat was super, maar heb sindsdien niets meer gehoord (zelf gisteren wel sms gestuurd).
Maar oh, oh, oh, wat vind ik dit exemplaar leuk!!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).