En nu...blijft mr aandringen op een kans zich te ' bewijzen'

05-04-2010 08:19 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om niet andersmans topic te 'bevuilen' hierbij mijn vraag om advies/mening ...

Na een half jaar intensieve relatie met vriend kwam ik er achter (een vriendin attendeerdde me erop) dat hij zich onlangs (dus tijdens onze ' vette' verkering) als single had aangemeld op een datingsite. Kon het eerst niet geloven.." zal wel een oude inschrijving zijn ofzo" ...maar ' moest' het toch even zelf checken...en jahoor. Daar stond ie dan. Om een lang verhaal bondig te houden...deze Kitty heeft vanwege dit gedoe de relatie verbroken. Na eerst zijn verweer aangehoord te hebben..: " ik had niet in de gaten waar ik me op aanmeldde"..(Jaja tuurlijk. Wat is er onduidelijk aan het woord " dating" ?). En daarbij brengt hij in: " al dat internetgedoe stelt toch niks voor joh, ik ga helemaal voor jou. Jij bent de enige in mijn leven, ik zeg toch niet voor niks dat ik van je hou?" Waarop ik zei: de vraag is alleen voor hoelang. Tot eoa mooi huppelk....(sorry, ik wordt een beetje cynisch op dit soort momenten) op je gaat reageren.

Ik heb aangegeven dat door dit soort gedoe mijn vertrouwen in hem zakt tot het 0-punt, dat ik geen heil zie in een relatie waarbij je maar moet afwachten wat er achter je rug om allemaal niet gebeurd. Het ene moment verklaart hij mij ' de liefde' ...zodra ik weg ben rommelt hij op datingsites... We zijn nu 2 weken verder. Inmiddels dringt het bji hem door dat het mij ernst is, het is over. Nu begint het charme offensief: " door 1 stomme fout (het aanmelden op die site) is het wat jou betreft klaar, ik krijg niet eens de kans om te bewijzen dat ik het oprecht met je meen!"

Het kliktte op veel fronten ontzettend goed, ik vind het dus echt heel naar dat het ' uit' is. Maar wat bij mij het vertrouwen alleen maar meer doet zakken is: nog geen 2 dagen nadat ik had uitgesproken dat het wat mij betreft over was...had hij op een andere datingsite alweer een frisse start gemaakt, met nieuwe foto, tekst etc.

Dit stelt wat hem betreft allemaal niks voor, zegt hij. Ik zoek er veel te veel achter. Hij wil nog een kans met mij, samen verder.

Hoe zouden jullie reageren als je partner/vriend/vriendin aantreft als single op een datingsite, waarbij duidelijk is dat hij zich aangemeld heeft tijdens jullie relatie????
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren als jij.
Wat denk je zelf? Ik zou het ook niet pikken. Welke reden hij ook geeft, het zou voor mij einde relatie betekenen.
kappen. en wel direct. issie nu helemaal?!!!

volgens mij is hij nog te veel aan zn vrijheid gehecht. of je moet ns een goed gesprek aangaan wat een relatie voor hem betekent.

ik heb er ook zo een gehad. leuke relatie van 6 mnd maar had eeen dag na mij alweer een ander vriendinnetje. en voor mij heeft hij er ook superveel gehad. gewoon zo onvolwassen..

succes ermee!
Geen nieuwe kans meer geven. Hij is met die tweede inschrijving wel heel duidelijk geweest,
Bedankt voor jullie reaktie!. De rede waarom ik hier andere meningen vraag is...door een eerdere situatie waarin ik bedrogen werd door een vriend heb ik snel het gevoel van "ow jee daar gaan we weer" . Vanuit een soort van zelfbescherming, " dit wil ik niet nog een keer meemaken" heb ik snel de neiging het bijltje erbij neer te gooien. Om erger te voorkomen. Dit weet ik van mezelf, en begin hierdoor behoorlijk aan mezelf te twijfelen af en toe. Mensen om me heen geven wel eens aan "je moet mensen (lees mannen) ook wel een kans geven, niet iedereen is hetzelfde" ... Dat probeer ik dan ook...maargoed... :S
Bij mij ging hij eruit!

En hij komt er dan ook nooit meer in, mooie praatjes of niet!

Wel k*t voor je!
Hij heeft een enorme dikke betonplaat voor zijn kop, door zich een 2e keer op een andere datingsite in te schrijven.......en trekt dus helemaal niks van je aan. Duidelijk kan het niet zijn, hij meent het helemaal niet met jou en wil zeker niet voor je gaan. Kies voor jezelf. Ik zou er ook niet te veel woorden met hem meer aan vuil maken. Laat hem maar in zijn eigen sop gaarkoken. Sterkte.
Ja op een of andere manier lijkt hij niet te begrijpen hoe het voor mij overkomt...dat internet gedoe. Hij wil een kans om het goed te maken, en doordat ik hem die kans niet geef tot nu toe ben ik diegene (volgens hem) die onze relatie kapot maakt. Dat vindt hij dat heel erg (zegt hij). " Vraag maar aan iedereen in mijn omgeving..als ik voor iemand ga dan is dat voor 100%" . Dan snap ik dat gedoe op die sites dus niet. Als dat niet zou gebeuren was deze hele ' crisis' niet ontstaan.
Jouw ex vriend is gewoon een hufter. Een droeftoeter van de bovenste plank. Exit. Dikke lozer is het.
Kitty, als hij niet betrapt was door die vriendin van je op die site waarvan hij niet wist waar hij zich voor aanmeldde ( wil jij zo'n domme vriend die niet kan lezen en niet weet wat ie doet) dan had ie daar gezellig aan de boemel gegaan. Laat je niet in de zeik nemen. Hij is op tijd betrapt. Jammer voor hem, gelukkig voor jou.
laat je niet inpakken door zo'n zielig figuur,Je bent meer waard dan zo'n loser die je nu al bedriegt
"Maar wat bij mij het vertrouwen alleen maar meer doet zakken is: nog geen 2 dagen nadat ik had uitgesproken dat het wat mij betreft over was...had hij op een andere datingsite alweer een frisse start gemaakt, met nieuwe foto, tekst etc.

Dit stelt wat hem betreft allemaal niks voor, zegt hij. Ik zoek er veel te veel achter."

Wat was je vraag ook alweer?
Dat is dus precies het gevoel wat ik erbij heb, Dangeensuus. " Wat als dit gedoe achter mijn rug was doorgegaan" Heb ook gevraagd of hij wellicht al ' leuke' kontakten had opgedaan enzo. Dat was " natuurlijk!" helemaal niet het geval. Er was niks gebeurd. Even voor de helderheid: het betreft een date pagina op hyves (valt duidelijk onder ' relatie's en flirten' ...in de titel staat met koeieletters: DATING)..het was dus geen uitgebreidde inschrijving op Lexa ofzo. Die 2e x wel overigens...
Ja hoor, ik zou precies hetzelfde doen als jij.
Deze man neemt je in de maling waar je bij staat en toch ga je vragen hoe iemand anders zou reageren. Ik vind het oprecht enorm rot voor je maar het lijkt mij duidelijk dat deze relatie einde oefening is.
Ja ik lees het Wuiles... ;)

Het is wel verdomd sh*t.
Kitty, lijkt me duidelijk dat je helemaal in je gelijk stond. En dat heeft ie zelf nog eens bewezen door zich na 2 dagen nog een keer aan te melden met een fris profiel.... je bent echt veel beter af zonder die eikel. Sterkte met de break-up maar je hebt echt de juiste beslissing genomen!

Tuurlijk wist hij precies wat hij aan het doen was. Waarom zou je anders een profiel maken met foto en al.

Als dit mij overkomen zou zijn mocht hij zijn spullen ook pakken en vertrekken. En nu heeft hij zich weer ingeschreven bij een andere datingsite? Komt op zeg!

En hij zegt dat jij de relatie kapot hebt gemaakt? Nog een reden om hem niet meer te vertrouwen en te zien.

Sterkte meid!!!!
@Kittykletsmee: Hulde!

Blijf bij je standpunt, deze meneer is niet te vertrouwen!

Laat je niet meer ompraten, ex=exit. Weg ermee!

Onbetrouwbare loser is het. Jij verdient beter!
Exit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Kittykletstmee schreef op 05 april 2010 @ 08:53:

Ja ik lees het Wuiles... ;)

Het is wel verdomd sh*t.Klopt, maar dat gaat wel weer over. Wees nou maar blij dat je kennelijk in staat bent de juiste beslissingen te nemen.
Jeetje wat een eikel zeg! Hij probeert jou nog even een schuldgevoel aan te praten terwijl hij hartstikke fout zit...

Laat je niet ompraten hoor, je kunt wel een leukere vent krijgen dan zo'n triest exemplaar.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Ja je hebt gelijk Paloma. Maar zoals ik hierboven al aangaf. Door het eerdere gedoe qua vreemdgaan (eerdere ex) twijfel ik soms echt aan mijn beoordelingsvermogen. Voor hetzelfde geld hebben anderen (jullie dan in dit geval) zoiets van " mens het is maar internet, waar maak je je druk om" ....

Maar...jullie delen mijn gevoel.
Niet twijfelen aan jezelf, dit gaat echt te ver en moet je absoluut niet pikken!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven