En nu??

18-09-2011 23:12 14 berichten
Het is nogal een lang verhaal maar probeer het kort en bondig te houden.

Ik ken X al vanaf februari, we werkte samen. In april is X bij het bedrijf waar wij samen werkzaam zijn ontslagen.

In de tussentijd heb ik gewoon contact gehouden met X, via MSN, Facebook, Whats App etc. Ondanks dat hij 5 jaar jonger is als mij ( ik ben 25 hij 20) klikte het echt onwijs goed tussen ons, en konden we overal over kletsen, en zouden we nog steeds een keertje ergens wat gaan drinken gewoon voor de gezelligheid.

Omdat ik bij een bedrijf werk waar je ook nachdientsen draait sprak ik X best veel vooral in de avonden en nachten. Over de meest uit eenlopende onderwerpen.

3 weken geleden zouden wij beide naar hetzelfde feest gaan, 2 dagen voor het feest kreeg ik te horen dat X niet ging maar dat we elkaar dit weekend op een ander feest zeker zouden zien.

In de tussentijd veel met elkaar gesmst, ge-whats appt etc.

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, ik was samen met mn zusje naar dat feestje en zaten buiten een wijntje te drinken en zie hem binnen lopen, en zie hem gewoon echt rond kijken van waar is ze nu??

Hij kwam na buiten zag mij en rende gelijk op me af, nam me in zijn armen en knuffelde me alsof hij me jaren niet gezien had.

We hebben een hele leuke en gezellige avond gehad. Ik had totaal niet in de gaten dat hij mij een beetje probeerde te versieren, tot hij zei van ik vind je echt super gezellig je bent zon leuke meid, en hij mij zoende.

De rest van de avond gewoon lol gemaakt, en na afloop een uur op straat staan zoenen kletsen en vroeg hij of ik snel nog een x mee ging stappen.

We wonen ongeveer 5 kwartier rijden van elkaar af, dus ik zei van ja gezellig maar, dan moet ik wel wat regelen dat ik ergens kan slapen. Dat kon wel bij hem geen probleem, naar veel zoenen eindelijk afscheid van elkaar genomen.

Toen ik in bed lag kreeg ik een smsje van X met daarin dat hij het super leuk had gevonden, en dat het zoenen met mij zijn avond compleet had gemaakt.

Verder op een reactie op facebook na niets van hem gehoord.

Ik twijfel of ik hem nu moet smsen.

Ik merk aan mezelf dat ik hem toch wel heel leuk ben gaan vinden sinds vrijdag......
Alle reacties Link kopieren
Gewoooon ruuustig aan!

Vd week smsen dinsdag ofzo
Internagelaktisch
En de vraag is?
Je bent nog geen 24 uur verder joh, chill.

Bel of sms hem in de loop van de week 's.
Leuk voor je TO, gaat goed allemaal toch!
Als in eergister?? Bjoa morgen of dinsdag sms'en idd, als je nog niets van hem hoort
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Nee gister , want het was 'afgelopen zaterdag'
zou m morgen smsen..niet zo in paniek raken :P
Afgelopen zaterdag, als in, afgelopen gisteren...??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:dwab schreef op 18 september 2011 @ 23:12:

Ik merk aan mezelf dat ik hem toch wel heel leuk ben gaan vinden sinds vrijdag......da's eergister :P
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Je hebt niet terug gesmst met "ik vond het ook heel erg leuk, binnenkort een keertje overdoen?"
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nora, ja maar het feestje waarop ze hem heeft gezien was afgelopen zaterdag schrijft ze. Niet dat het echt uitmaakt
Heb jij hem wel een smsje terug gestuurd? Of een reactie op het Facebook bericht? Als dat niet het geval is, dan snap ik wel dat je nu niks meer hoort, de bal ligt dan heel duidelijk bij jou!
Het feest was afgelopen vrijdag, foutje van mij...

Ik heb vrijdagavond gereageerd op zijn smsje dat ik het echt heel erg leuk vond om hem weer te zien, en dat ik echt een super avond heb gehad met hem.

En zijn reactie op facebook was: Het was gezellig met jullie.

En daar heb ik op gereageerd: was zeker gezellig!.

Ik heb besloten om hem morgen te smse/whatsappen om de foto;s die met mijn telefoon gemaakt zijn door te sturen.

En verder zie ik het wel... Gewoon afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven