en wat nu........

22-07-2008 20:13 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,

ik ben angelica, ben getrouwd en heb 2 mooie kids.

ben al 14 jaar samen met me man.

hebben al heel wat samen mee gemaakt, in ons huwelijk.

krijg heel veel vernederingen te horen van hem en vooral over de sex en uiterlijk, meneer zou ook wel is een trio willen maar ik niet.

nu heeft een vriend van ons die ook een vrouw heeft en ook niet echt een denderde leven heeft, mij 2 jaar geleden verteld dat ie gevoelens voor me krijgt.

nu zijn we dus al weer een tijd verder, maar merk dat ik ook voor hem gevoelens krijg.

hij mag van zijn vrouw niet bij ons langskomen vanwege mijn man.

en ook omdat ze jaloers is op mij.

we hebben elkaar nu anderhalf jaar niet gezien en smsen en bellen veel maar verwijderen alles ui de telefoon.

soms bellen we tot diep in de nacht.

kunnen het heel goed samen vinden en alles bespreken.

als ik al een smsje zie dan heb ik vlinders in me buik.

wil hem ook heel graag weer zien maar vind het ook eng.

en dan natuurlijk heb ook me man nog,

hou wel van hem hoor echt wel maar soms ben ik die vernederingen zo erg zat,

doet ook zoveel zeer als ie zo iets zegt.

zoals godsamme had jij ook niet in de rij kunnen gaan staan voor een paar mooie tieten en mindere dikke reet,

en paar dagen later zegt ie weer mooi wijf ben je ook.

maar als ik hem bel op het werk hoor ik soms wel is zeggen dan heb ie geen erg in nou kijken wat ze nu weer te zeiken heeft dat kutwijf van mij.

dus ja nu hou ik van de een die wil ik niet kwijt maar hou ook steeds meer van de ander die ik ook niet kwijt wil.

maar kan ze niet allebei hebben.

en dan natuurlijk ook me kinderen nog. daar moet ik ook rekening mee houden.

gr. angelica
"...en dan natuurlijk ook me kinderen nog. daar moet ik ook rekening mee houden"

Natuurlijk! Wat zou een destructief huwelijk gecombineerd met een, platonische maar toch, geheime affaire zijn zónder kinderen die daar de dupe van kunnen worden?
Nee, kan me voorstellen dat je eigen vent niet kwijt wilt. Klinkt als een pareltje. Mag je je handjes mee dichtknijpen.
Ik zou ook blijven je hebt werkelijk goud in je handen een lot uit de loterij dat wil je niet kwijt he......
Als een man mij zo zou behandelen, dan was ik allang vertrokken een potentiële minnaar in de 'wachtkamer' of niet.

Kom op, waar is je zelfrespect?
OMG..

*zit op haar handen*
een ding weet ik wel als ik me kids niet zou hebben

zou ik weg zijn bijn mijn man.

zelf doet ie ook weinig eraan om te veranderen

hij zou hulp zoeken al drie jaar geleden toen we merkte dat ie veranderde, ook zijn baas had dat tegen hem gezegd dit kan niet langer.

hij heeft namelijk een baan in de defensie en heeft al veel uitzendingen mee gemaakt waaronder ook irak en afghanistan.

hij heeft daarin ook heel veel gezien wat lijd bij hem.

maar hij zegt dat ie nergens last van heeft,

maar ook zoiets dat een zo een 6 jaar geleden zei hij tegen een vriend nah neem der maar mee naar boven neem der maar even dan hebben we dat ook gehad.

ik ben en zal ook nooit vreemd gaan met een andere man.

maar zijn vriend is nu mijn beste vriend en delen heel veel samen (woordelijk) maar het houden van word steeds erger naar hem.

en daarom weet ik nie meer wat ik moet doen.

soms denk ik ik ben klaar met vechten ik wil niet meer vecht nu al 8 jaar voor me huwelijk.

en dan zzegt me hart weer nee komt wel goed doorgaan

maar tot hoever kan en wil je doorgaan

gr.
.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 23-07-2008 09:44
Reden: Provoceren
% gewijzigd
@Goldielocks: be prepared!
Hmmm typisch vrouwen die mishandeld worden (en ik vind dit geestelijke mishandeling zoals jouw man met jou omgaat) verzinnen allerlei smoesen voor de man om het maar goed te praten.

Al was hij naar de maan geweest en waren zijn teennagels door marsmannetjes eruit getrokken dan nog mag hij niet zo met je omgaan zoals hij doet.

Waar is je zelfrespect????????
Goldielocks:

OT: Het klinkt alsof je het antwoord al weet, ook als je het los ziet van die vriend van je vriend. (sluit me aan bij de rest trouwens: die kan wel wat heropvoeding gebruiken)
Dat zeg ik....
Can't have it all. Punt.

Wil je de 1, moet je er voor gaan en de ander netjes uit je leven doen, wil je de ander, dan moet je daar voor gaan en het andere netjes afronden.

Keuzes keuzes keuzes, consequenties. Volwassen mensen maken keuzes. Laten het leven je niet overkomen. Als je dat doet kan je namelijk leven met de consequenties. Immers je staat achter je keus.

Echter vergt verantwoording en dan kan je je man niet meer de schuld geven van van alles en nog wat, dan ben je ineens verantwoordelijk voor jezelf. Best lastig (weet ik uit ervaring) En dan laat jij wel of niet gebeuren wat er is gebeurt.

Je kunt ook zo verder gaan en het leven je verder laten overkomen. Ook dat is een keus. Maar dan ga jij je billen ernstig branden. En je geeft je kinderen en andere mensen die betrokken zijn een fikse dreun.

Uiteraard lekker die aandacht. Daar heeft ieder mens behoefte aan, daar is niets mis mee. Maar die aandacht op deze wijze, is dat het je waard?

Want je zal er achter komen dat jij verantwoordelijk bent voor pijn bij je kinderen, jij zelf verantwoordelijk hoe jij je verder laat behandelen door je partner en jij zelf verantwoordelijk hoe jij je laat gebruiken door een andere man, en jij zelf verantwoordelijk dat je anderen gebruikt.
quote:Goldielocks schreef op 22 juli 2008 @ 20:34:

OMG..

*zit op haar handen* Het valt ook niet mee hè op het vivaforum
Ik denk dat je niet echt meer ver door moet gaan
quote:superstar_2 schreef op 22 juli 2008 @ 20:40:

[...]

Het valt ook niet mee hè op het vivaforum

Nee..

Ik kon het niet meer ophouden...
Nee, vooral bij je man blijven en je kinderen het goede voorbeeld geven.....
Ja, dat vind ik echt.
uh Angelica wil je nou echt dat je kinderen opgroeien in deze omgeving, waar het blijkbaar oke is wanneer je moeder als oud vuil wordt behandeld? Lijkt me niet, he?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Angelica, kan je misschien ook wat pluspunten van je man opnoemen? Het klinkt voor mij alsof je alleen maar bij je man bent omdat je dat nou eenmaal gewend bent. 14 jaar is toch niet niks. Maar je laat je toch niet zo vernederen? Vooral voor je kinderen is dit natuurlijk verschrikkelijk en bovendien een heel slecht voorbeeld. Alleen al daarom zou je je man op zijn gedrag moeten aanspreken.
Je vecht al acht jaar voor je huwelijk én hebt een platonische affaire met een vriend van je man. Que?
quote:angelica schreef op 22 juli 2008 @ 20:35:

een ding weet ik wel als ik me kids niet zou hebben

zou ik weg zijn bijn mijn man.

zelf doet ie ook weinig eraan om te veranderen

hij zou hulp zoeken al drie jaar geleden toen we merkte dat ie veranderde, ook zijn baas had dat tegen hem gezegd dit kan niet langer.

hij heeft namelijk een baan in de defensie en heeft al veel uitzendingen mee gemaakt waaronder ook irak en afghanistan.

hij heeft daarin ook heel veel gezien wat lijd bij hem.

maar hij zegt dat ie nergens last van heeft,

maar ook zoiets dat een zo een 6 jaar geleden zei hij tegen een vriend nah neem der maar mee naar boven neem der maar even dan hebben we dat ook gehad.

ik ben en zal ook nooit vreemd gaan met een andere man.

maar zijn vriend is nu mijn beste vriend en delen heel veel samen (woordelijk) maar het houden van word steeds erger naar hem.

en daarom weet ik nie meer wat ik moet doen.

soms denk ik ik ben klaar met vechten ik wil niet meer vecht nu al 8 jaar voor me huwelijk.

en dan zzegt me hart weer nee komt wel goed doorgaan

maar tot hoever kan en wil je doorgaan

gr.

Acht jaar vecht je al voor jullie huwelijk? Wat heb je dan gedaan? Hoe reageerde hij hier op?

Je bent en zal nooit vreemd gaan zeg je, maar ben je al niet heel hard bezig om dat wel te doen? Je ziet deze vriend niet, maar hebt wel degelijk verliefde gevoelens voor hem. Als jullie elkaar ontmoeten, dan is de kans heel erg groot dat je wel degelijk vreemd gaat.

Die uitzendingen van je man naar Irak en Afghanistan, dat zijn toch dingen die er behoorlijk inhakken bij iemand. Hij zal echt veel dingen meegemaakt hebben, die gewoon niet in de koude kleren gaan zitten. Dat zal wel een wissel trekken op jullie relatie. Misschien niet verkeerd om via defensie eens om professionele hulp te vragen?
hey,

ja je zou het indd wel zeggen maar

toch vind ik het moeilijk los laten.

ik weet ook wel dat ie van me houd en me niet kwijt wil.

maar de ene kant zegt me hart wegwezen.....

maar aan de andere kant nee kijk wat je nu heb huisje boompje beestje kindjes.....

ik weet het zelf allemaal niet meer....
Angelica, wat zou jij je dochter adviseren in precies dezelfde situatie als jij nu in zit?
Nou hij klinkt wel als een druiloor van de bovenste plank.......vertel je hem weleens hoe hij maakt dat jij je voelt?

En wat zegt hij dan?
hoi,

ja dat is inderdaad al gebeurd via de arts

maar hij maakt dan geintjes en zegt dat er niets aan de hand is met hem.....

waardoor dat gesprek op nikss eindigd.

maar hij valt nu letterlijk ook andere mensen woordelijk aan..

en hij heeft ook echt wel zijn goeie kanten hoor

als het echt echt moet is hij er voor me.

en soms denk ik ook dat het indd gewening is dat ik hier zit.

maar heb zelf eenmaal geen makkelijke jeugd gehad.

en was blij dat ik hem had was immers 15 jaar.

en zie altijd zo tegen op de verjaardagen bij wie dan ook altijd weer de vernedering sexs wat is dat ken je dat eten.

of ik heb bijna iedere dag sexs bijna op ma,bijna op di, en ga zo maar door

en geloof me hij komt niets te kort.

hij heeft zijn tekort komingen maar en negatieve houding.

maar hij is nog wel mijn man.

en hij kan ook soms lief zijn,

maar is een knuffel op zijn tijd teveel gevraagd of samen op de bank tegen elkaar aan zitten,

of samen uit eten of weekendje weg, nee hoor blijft liever thuis
Kijk Angelica, wanneer je zijn 'grapjes' niet leuk vindt, dan kun je dat ook gewoon tegen hem zeggen. Of gewoon eens aan hem vragen waarom hij juist dat soort grapjes maakt.

Verder, wat heb je nu eigenlijk geprobeerd om jullie relatie te redden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven