En wat vinden jullie...

18-07-2009 00:21 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo lief, sexy, attent of stoer in een man? Het is niet zo dat ik mij daaraan ga aanpassen, het is pure nieuwsgierigheid.

Dus is het bijvoorbeeld zomaar een bos bloemen als verrassing, zijn brede schouders, zijn opmerkzaamheid over wat jou een tijd geleden bezig hield of zijn zelfverzekerdheid?

Brand je mening maar los
en onhou dit, ze pikken alles als je ze maar chanteert met seks
Sweet dreams
Welterusten.
quote:Hunk schreef op 18 juli 2009 @ 00:21:

zo lief, sexy, attent of stoer in een man? Het is niet zo dat ik mij daaraan ga aanpassen, het is pure nieuwsgierigheid.

Dus is het bijvoorbeeld zomaar een bos bloemen als verrassing, zijn brede schouders, zijn opmerkzaamheid over wat jou een tijd geleden bezig hield of zijn zelfverzekerdheid?

Brand je mening maar los

Wat ik lief en stoer, sexy en attent vind is een zelfverzekerde man die zijn eigen leven leidt. Aantrekkelijk is (dat heeft met dat sexy te maken) en boordevol zelfvertrouwen, die zijn pad met passie volgt en weet wat hij doet en daarnaast kenbaar maakt dat hij mij graag aan zijn zijde heeft zonder me te claimen, me mijn eigen leven laat leiden en mijn eigen keuzes laat maken.

Om te weten of een man relatiemateriaal is moet ik veel meer factoren erbij gaan halen, maar daar gaat dit topic niet over.
Wat ik vind?

Een man is voor mij onweerstaanbaar als hij ten alle tijde zichzelf is en daar blij mee is.

Dat hij zijn mening niet laat afhangen van wat de rest van de mensheid (lees vrouwen) vind) en daardoor een bepaald soort zelfverzekerdheid uitstraalt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven