En wat vinden jullie...
zaterdag 18 juli 2009 om 00:21
zo lief, sexy, attent of stoer in een man? Het is niet zo dat ik mij daaraan ga aanpassen, het is pure nieuwsgierigheid.
Dus is het bijvoorbeeld zomaar een bos bloemen als verrassing, zijn brede schouders, zijn opmerkzaamheid over wat jou een tijd geleden bezig hield of zijn zelfverzekerdheid?
Brand je mening maar los
Dus is het bijvoorbeeld zomaar een bos bloemen als verrassing, zijn brede schouders, zijn opmerkzaamheid over wat jou een tijd geleden bezig hield of zijn zelfverzekerdheid?
Brand je mening maar los

zaterdag 18 juli 2009 om 00:36
zaterdag 18 juli 2009 om 00:38

zaterdag 18 juli 2009 om 00:43
quote:domnaiefmutsje schreef op 18 juli 2009 @ 00:32:
Wat dacht je van een combinatie van die dingen?
Begin van een relatie krijg je ook de lieve, stoere, begripvolle man, met interesse, bloemen, de hele reutemeteut.
Das de fase voordat hij uitzakt met pot bier op de bank naar foebal kijken. Zie het al helemaal voor me; zo'n dikke vatsige man zoals dit hier maar dan met een biertje in zijn hand :puke:
Wat dacht je van een combinatie van die dingen?
Begin van een relatie krijg je ook de lieve, stoere, begripvolle man, met interesse, bloemen, de hele reutemeteut.
Das de fase voordat hij uitzakt met pot bier op de bank naar foebal kijken. Zie het al helemaal voor me; zo'n dikke vatsige man zoals dit hier maar dan met een biertje in zijn hand :puke: