Eng!!

29-12-2011 00:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
*moet het ff kwijt hoor!!*

Ik heb een lover, soort van casual thing. Althans, dat was de bedoeling. Maar de laatste tijd merken we toch dat dingen tussen ons veranderen en er langzaam gevoelens komen(slow maar steady zeg maar). Nu zit hij in het buitenland en smsen we wel enzo, ook dat we elkaar missen. Heb ik m net aan de telefoon. Zegt hij opeens: 'misschien heb ik wel een plekje in mijn hart voor je.'

WAAAAAAAAAAAAAAAH. Ik vind het doodeng straks moet ik me kwetsbaar gaan opstellen enzo en al die onzekerheid die met prille verliefdheid komt. WAAAAAAAAAAHHHHHHH. Superleuk. Maar wel doodeng

*zo, dat lucht op*

Joechei! Ga er voor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha Ruza wat ongelofelijk schattig!! (en klinkt beter dan een 'tuintje in z'n hart' )

Ik wilde net gaan slapen maar wilde dat even kwijt

Geniet er nou maar gewoon vannnnnnn!!
Is voor mij alweer heel wat jaren geleden maar ik weet nog precies wat je bedoelt.

Spannend!
Oh, wat lief!!!!
quote:ster89 schreef op 29 december 2011 @ 00:19:

Haha Ruza wat ongelofelijk schattig!! (en klinkt beter dan een 'tuintje in z'n hart' )

Ik wilde net gaan slapen maar wilde dat even kwijt

Geniet er nou maar gewoon vannnnnnn!!

tuintje in zn hart? Wat is dat dan weer? Ja moest het echt ff kwijt en ik doe wel tegen mensen of ik er heel cool onder ben maar ondertussen

Ik, control freak eerste klasse, word gewoon een beetje raar van prille verliefdheid geloof ik. En dit was helemaal niet de bedoeling dat ik hem zo leuk zou gaan vinden. Slechte controlfreak!
Youtube maar Jan Smit - tuintje in m'n hart

Maar nu ga ik echt slapen, lekker blij wezen jij!
Wat een lieve opmerking Ruza!

Absoluut ervoor gaan!

En thanx Ster89 nu heb ik dat liedje in mn hoofd!
Haha heel herkenbaar! Ik zat in het buitenland toen Nieuweman opeens met een vergelijkbare openbaring kwam en ik in een vergelijkbare vrolijke zenuwinzinking belandde.

Inmiddels al weer 3 jaar samen en helemaal burgerlijk gesetteld enzo.

Geniet ervan!
Kijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ster vind je het heel erg als ik Jan Smit niet youtube? Ik negeer het bestaan van hem en zn volendamse vrienden namelijk al jaren.

Ja, nou wil ik al helemaal dat hij snel terugkomt. Of niet, de afstand doet de gevoelens blijkbaar goed Ik ben ook al gewaarschuwd dat ik me ziek moet melden als hij terug komt want hij gaat me alle hoeken van mn huis laten zien
Wat een schattie ..

Ik hoop dat het wat leuks voor je wordt .
Ik ook eleine.

Zo schattig is hij trouwens helemaal niet. Ik ontdek opeens een hele andere kant van deze fijne meneer
Heb je het idee dat je er al aan toe bent, na de relatie met je ex?

Als het je te snel gaat moet je m dat ook zeggen hoor. Iets met een kapitein en een schip
Nee Moonlight. Zoals het nu gaat is het goed. Het is met mn ex in februari uitgegaan en ik heb best een tijd genomen(nja, tot begin oktober dus want toen begon het tussen mij en nieuwe vlam dus) om uit te janken en alles weer op een rijtje te zetten.

Er is een tijd terug ook al uitgesproken dat we gaan kijken waar dit tot leidt. En vooral dat we allebei nergens in willen haasten. Slow en steady dus zonder te veel verwachtingen. En dat voelt best fijn.
Ik wou trouwens net gaan slapen toen hij belde. Maar nu ben ik weer klaarwakker en de wekker gaat om 7 uur
Ok dan heeft er wel een dik half jaar tussen gezeten.

Nou.... leuk!

Weet je nu al wanneer hij terugkomt?
quote:Moonlight82 schreef op 29 december 2011 @ 01:13:

Ok dan heeft er wel een dik half jaar tussen gezeten.

Nou.... leuk!

Weet je nu al wanneer hij terugkomt?Nee. Maar het nieuwe plan is dat ik mezelf per post laat verschepen daar naartoe. Beetje stevige doos, zo zwaar ben ik niet dus zal wel niet heel duur zijn
quote:Ruza schreef op donderdag 29 december 2011 01:06 Ik wou trouwens net gaan slapen toen hij belde. Maar nu ben ik weer klaarwakker en de wekker gaat om 7 uur

ach joh! Op deze adrenaline stuiter je nog wel een dag door hoor!!

Geniet
True. Als ik begin te knikkebollen achter mijn bureau ga ik wel aan dat gesprek denken. Ach ik ga ff een sigaretje roken en een kopje thee drinken en het dan nog een x proberen.
Ahh wat lief!:) ik ben ook een controlfreak us herken het ook als 'eng' ja;)
Ruuz

Wat leuk joh! Geniet ervan...
Ruza, wat superleuk!! Maar ook oh zo eng. Heeeeeel herkenbaar, toen lief voor t eerst zoiets moois zei ging ik bijna hyperventileren. Zoiets moois, zoiets allesomvattends, zomaar voor mij? En daar stonden we, onder een viaduct midden op straat (ik weet t nog precies ) en ik ging bijna heel on-romantisch onderuit van de spanning.

Probeer er ook van te genieten hè, het is niet alleen maar eng. Wie niet waagt, die niet wint!
quote:Ruza schreef op 29 december 2011 @ 00:34:

Ik ben ook al gewaarschuwd dat ik me ziek moet melden als hij terug komt want hij gaat me alle hoeken van mn huis laten zien OH, ik wil ook!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven