Ennn... nu?

03-07-2009 23:22 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht.

Ik ben verliefd geworden op iemand, waarvan dat absoluut niet de bedoeling is. We zijn wel beide single, maar ik WEET gewoon hoe hij over relaties denkt, dat hij niets voor mij voelt en dat hij ook nooit tijd heeft..

(Zul je denken: "hoe the fuck ben je verliefd op hem geworden?" Lang verhaal. Korte versie: Kennen elkaar 4 jaar, nu bevriend).

Mijn vraag:

:( Hoe kom je van die rottige verliefdheid af, want ik wil niet dat onze vriendschap verpest wordt! Plus ik word helemaal loco van die rot gevoelens (kriebels in de buik, hopeloos wachten op reacties, constant aan hem denken... ik heb wel wat beters te doen.. maar mis dankzij hem de motivatie..)

Iemand tips?
Sterkte Lichtbron!
1 oktober!! Dat duurt trouwens nog wel even! :S Waarom duurt het zo lang? Of willen ze het eerst 'afwachten' ofzo.

Stoppen met roken jij! Is mij ook gelukt. Weet niet echt meer hoe... maar.. het moet jou ook zeker lukken. Je hebt bijna geen keus! Als je zulke zwakke longen hebt, dan moet je wel!

Nogmaals, sterkte.
Grrrrrr... Zwaar onweer hier! Wat is dat toch met die mannen?

Gescheiden meneer zou me gistermiddag bellen om concreet af te spreken voor zaterdag (tijd enzo), maar ik was al een aantal keer opgehouden door de telefoon tijdens mijn werk waardoor ik hem smste dat ie beter even na 4en kon bellen... Just in case...

's Avonds had ik werkoverleg, smste ie me of ie me kon bellen, maar k had hem al van te voren gemeld dat ik werkoverleg had, en smste hem terug of ie mss rond 10 uur kon bellen, was ok.

Vervolgens belt ie dus NIET, om half 11 nog niks gehoord, dus ik sms hem dat ie vandaag maar moest bellen omdat ik moe was en naar m'n bed wilde, ook dat was ok, heel lief smsje en de boodschap dat ie me vandaag rond 12 uur zou bellen.

Nou, ik vraag me af of ie soms 12 uur 's nachts bedoeld ofzo! Nog niks gehoord, en ik ga hem niet achter z'n kont aan smssen en bellen! Overigens ben ik er één van "belofte maakt schuld" en me altijd aan mijn afspraken hou of anders tijdig iets laat weten!

Ik hoop maar voor hem dat hij een gedupeerde is van de storing van kpn mobiel! Denk er hard aan om de date van morgen af te zeggen!

Het is in ieder geval een man die zijn tijd niet zo goed kan indelen (was me aan het begin van het jaar al opgevallen), maar ik merk nu al dat ik daar héél slecht tegen kan!
Ok, nog steeds niks gehoord... Gescheiden meneer bekijkt het maar. Geen date dus morgen. His loss...
inmiddels al weer wat gehoord..??

Vind het erg rot voor je zeg!!!
Nee hoor, en die zal ook niet meer reageren na de laatste sms die ik hem stuurde

Zo rot vind ik het niet hoor. Iemand die zich niet aan z'n beloftes kan houden ben ik liever kwijt dan rijk...

En nu kon ik mooi wat dingen doen in huis die ik al langer wilde doen maar waar het nooit van kwam (schilderklusjes enzo)

Straks lekker filmpje kijken die ik gehuurd heb
Gelukkig maar zeg!!

(Gelijk heb je trouwens hoor, maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld kan zijn..)

Ik heb niet echt denderend nieuws..? Gister is hij even hier geweest voor een kop koffie. Gezellig Meer niet.
^)
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Lichtbron! Haha! Leuk dat je daar nu al naar uitkijkt en zenuwachtig voor bent. Echt verliefd! Laat ons weten hoe het gaat!

Ow, en goed punt.. nu ben ik ook een kleeeeiin beetje nieuwsgierig geworden, wat je hem hebt gestuurd Scarlet? En of je al weer wat van hem hebt gehoord??

xxx
Sorry lees nu pas jullie laatste berichtjes!

Niks bijzonders hoor. Gewoon hoe ik erover dacht en dat hij de date mocht laten zitten. Wat ik exact gesmst heb weet ik niet meer, heb alle berichtjes allang al gewist.

Niks meer gehoord ook en het is prima

Van vriendlief ook niks meer gehoord al zit ie nu alweer een week thuis, en ook dat vind ik best. Ik merk dat ik nu het e.e.a. allemaal meer aan het loslaten ben.

Daarnaast weet ik gewoon dat hij op den duur toch wel iets laat horen. Maar ik zal het voorlopig niet zijn

Lichbron geniet van het weerzien met je vlam woensdag :-)
*
verwijderd. speelt niet meer..
Lichtbron, ik begrijp je. Ik heb het topic over je dochter gelezen afgelopen week. Sterkte ermee, want ik weet hoe het kan voelen (ben vroeger zelf met regelmaat gepest, en mijn kinderen ook)

Ik zie wel wat ik doe/zeg als hij contact opneemt. Denk dat het gewoon normaal zal zijn hoor. Hij is zich nu van geen kwaad bewust denk ik, dat ik niks laat horen. En bij ons is het meestal, dat we onze frustratie op tafel gooien en daarna weer makkelijk over gezellige dingen kunnen hebben...

Blèh ik moet aan den arbeid en ik heb zó geen zin! Tot later...
$
^
wegens enkele omstandigheden in mijn thuissituatie stop ik even met forummen..

maar ik kom wel terug,weet alleen nog niet wanneer.
Sterkte.

Ik heb voorlopig niks meer te melden in dit topic, dus ik laat het ook even voor wat het is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven