Enorm leuke man ontmoet, smsen?
donderdag 3 februari 2011 om 12:59
He dames,
Hier een nieuweling op het forum! Ik lees regelmatig mee,maar schrijf eigenlijk nooit... maar moet dit toch even delen en ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik heb gister een hele leuke man ontmoet.. Ik had een gesprek bij een bedrijf, waar ik freelance opdrachten voor ga doen. Het gesprek was met deze man. Tijdens het gesprek hebben we de zakelijke dingen gesproken maar ook prive lekker gekletst. En heerlijk zitten flirten. Jullie moeten dat gevoel wel kennen!
Daarna nog paar mailtjes over en weer gestuurd.. maar ben toch een beetje zakelijk gebleven terwijl die duidelijk interesse toonde!
Nu zou ik hem toch graag weer zien... naja smsen... Hebben jullie ideeen?
ow ja, ik zal tijdens de opdrachten niet met deze man werken....
dus geen werk relatie verder.!
Hier een nieuweling op het forum! Ik lees regelmatig mee,maar schrijf eigenlijk nooit... maar moet dit toch even delen en ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik heb gister een hele leuke man ontmoet.. Ik had een gesprek bij een bedrijf, waar ik freelance opdrachten voor ga doen. Het gesprek was met deze man. Tijdens het gesprek hebben we de zakelijke dingen gesproken maar ook prive lekker gekletst. En heerlijk zitten flirten. Jullie moeten dat gevoel wel kennen!
Daarna nog paar mailtjes over en weer gestuurd.. maar ben toch een beetje zakelijk gebleven terwijl die duidelijk interesse toonde!
Nu zou ik hem toch graag weer zien... naja smsen... Hebben jullie ideeen?
ow ja, ik zal tijdens de opdrachten niet met deze man werken....
dus geen werk relatie verder.!
donderdag 3 februari 2011 om 15:32
Ik zou, omdat jullie toch al wat hebben gemaild met een geintje idd zoiets mailen van 'Ben morgen om 16.00 uur ( whatever) uitgewerkt. Doe je aan een vrijdagmiddag-borrel? Eerst zou ik nog ff een vrag van zakelijke aard ofzo verzinnen, en dan een 'By the way...' eronder met een soortgelijke vraag als hier bovenstaand.
En vergeet niet... Wie niet waagt, die wint niet!
En vergeet niet... Wie niet waagt, die wint niet!
donderdag 3 februari 2011 om 16:06
Het lijkt me volkomen abnormaal dat je tijdens een sollicitatie gesprek beland in een dikke flirt met diegene die jou werk moet gunnen en daarna ook nog prive nr's uitwisselen.
Zou inderdaad eerst maar eerst eens zorgen dat je die job daadwerkelijk krijgt, lekker afwachten en zijn naam eens googlen.
Als dit fout gaat maak je je onsterfelijk belachelijk bij je nieuwe werkgever.
Zou inderdaad eerst maar eerst eens zorgen dat je die job daadwerkelijk krijgt, lekker afwachten en zijn naam eens googlen.
Als dit fout gaat maak je je onsterfelijk belachelijk bij je nieuwe werkgever.
donderdag 3 februari 2011 om 16:07
quote:Thekla schreef op 03 februari 2011 @ 16:06:
Het lijkt me volkomen abnormaal dat je tijdens een sollicitatie gesprek beland in een dikke flirt met diegene die jou werk moet gunnen en daarna ook nog prive nr's uitwisselen.
Als dit fout gaat maak je je onsterfelijk belachelijk bij je nieuwe werkgever.Dat doet ze zeker!
Als dit fout gaat maak je je onsterfelijk belachelijk bij je nieuwe werkgever.Dat doet ze zeker!
donderdag 3 februari 2011 om 16:14
quote:lichtpuntjes schreef op 03 februari 2011 @ 14:46:
Vind het echt niet kunnen. Het is een officieel gesprek voor werk gerelateerde zaken; dan ga je toch niet lopen flirten? En al helemaal geen telefoonnummers uitwisselen?
Jij bent echt niet van deze wereld, he?
Zakenrelaties hebben ook telefoonnummers van elkaar
Vind het echt niet kunnen. Het is een officieel gesprek voor werk gerelateerde zaken; dan ga je toch niet lopen flirten? En al helemaal geen telefoonnummers uitwisselen?
Jij bent echt niet van deze wereld, he?
Zakenrelaties hebben ook telefoonnummers van elkaar
donderdag 3 februari 2011 om 19:43
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 februari 2011 @ 13:59:
[...]
Idd niet doen. Als hij interesse heeft dan belt of smsed hij zelf wel. Hou het zakelijk. Vind het anders wel heel erg goedkoop staan.
Hier ben ik het mee eens. Over later contact opnemen niet, als Die ('k vind het niet zo netjes dat je zijn naam hier gewoon neerzette) echte interesse heeft merk je dat vanzelf wel op den duur.
[...]
Idd niet doen. Als hij interesse heeft dan belt of smsed hij zelf wel. Hou het zakelijk. Vind het anders wel heel erg goedkoop staan.
Hier ben ik het mee eens. Over later contact opnemen niet, als Die ('k vind het niet zo netjes dat je zijn naam hier gewoon neerzette) echte interesse heeft merk je dat vanzelf wel op den duur.