Enorm leuke man ontmoet, smsen?

03-02-2011 12:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
He dames,

Hier een nieuweling op het forum! Ik lees regelmatig mee,maar schrijf eigenlijk nooit... maar moet dit toch even delen en ben benieuwd naar jullie reacties.

Ik heb gister een hele leuke man ontmoet.. Ik had een gesprek bij een bedrijf, waar ik freelance opdrachten voor ga doen. Het gesprek was met deze man. Tijdens het gesprek hebben we de zakelijke dingen gesproken maar ook prive lekker gekletst. En heerlijk zitten flirten. Jullie moeten dat gevoel wel kennen!

Daarna nog paar mailtjes over en weer gestuurd.. maar ben toch een beetje zakelijk gebleven terwijl die duidelijk interesse toonde!

Nu zou ik hem toch graag weer zien... naja smsen... Hebben jullie ideeen?

ow ja, ik zal tijdens de opdrachten niet met deze man werken....

dus geen werk relatie verder.!
Ik vind sms'en altijd zo puberaal en omslachtig. Waarom bel je niet gewoon en vraag of hij zin heeft om eens een keer een kop koffie met je te drinken. Weet je gelijk waar je aan toe bent en zo'n man kan dat vast waarderen
Ja heb ik ook gedacht, maar als die dan nee zegt sla ik vast dicht... haha
Ik vind smsen juist altijd een goed begin, niet te opdringerig. Hij kan het lezen en beantwoorden wanneer ie er tijd en zin in heeft. Of even goed nadenken over hoe hij iets tactisch/leuk/lief gaat formuleren. Bellen kan altijd daarna nog.
Ja oké, maar dan zou ik eerder kiezen voor mailen dan sms'en.
Ja, mailen is een goed idee!

Zo heb ik dit ook ooit eens aangepakt.

Je hebt toch al zakelijk contact dus vraag hem via de mail eens of hij ook aan een vrijdagmiddagborrel doet?
Je moet nog gaan beginnen voor dat bedrijf, hou het zuiver en zakelijk.
Grappig, ik kreeg gister na een klantbezoek een smsje van leuke meneer, met de vraag of ik vrijgezel ben... Vond het vooral heel leuke actie, ook ben ik niet beschikbaar. Had het lastiger gevonden om telefoontje te krijgen, was het ongemakkelijk geworden denk ik. Ik zeg doen!
dat is misschien wel een goed idee, suy..
caviahaar, ooow dat is leuk! Dan is een smsje inderdaad leuker.. Alleen wel heel erg direct...
Ik zou ook sms'sen... Dan maar puberaal Jij én de andere kant kunnen je dan voorbereiden op een eventueel gesprek, dan overdonder je de ander er niet zo mee.

Ik heb namelijk nu een date (al 3x yay!) die mij meteen belde! Oeh, mèèèn, ik schrok me rot
ik zou Die gewoon sms-en.
Mijn advies: zoek eerst wat info over deze man via Google, Hyves en/of Facebook. Dat heb ik een jaar geleden ook gedaan toen ik een leuke vent op een symposium had ontmoet. Hij bleek getrouwd te zijn. Blijkbaar dragen niet alle getrouwde mannen een ring.

Zo kon ik me de moeite van contact opnemen besparen.
Hij heeft me duidelijk gemaakt dat die alleen is, wereldmeid!

haha tuffers, dat is inderdaad eng! Daarom vind ik bellen ook niet zo;n goed idee...

Mailen is inderdaad een optie, maar vind sms net iets leuker..

Heeft iemand nog ideeen voor een luchtig smsje?
Bij een smsje kan je ff over denken wat je terugstuurt, en kort en bondig. Maar joh, doe gewoon wat jou het meest aanspreekt, succes
Waarom doet dit topic me nou zo denken aan de topics over 'een buurman' en 'een tandarts'...

/Leuke tandarts maar...
pien252 wijzigde dit bericht op 03-02-2011 13:38
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Aubrey schreef op 03 februari 2011 @ 13:16:

Je moet nog gaan beginnen voor dat bedrijf, hou het zuiver en zakelijk.Eens.
[quote]marie-louise schreef op 03 februari 2011 @ 13:26:

Hij heeft me duidelijk gemaakt dat die alleen is, wereldmeid!/quote]

En je gelooft iemand die je 1 keer hebt ontmoet klakkeloos? Juist als je het nodig vindt om achter een zakelijk contact aan te gaan lijkt het me zaak dat je eerst uitzoekt of ie echt vrijgezel is voordat je je bij je opdrachtgever volstrekt belachelijk maakt door in de valkuil van een getrouwde vent te stappen.
Maar wil je nou een zakelijke klus binnen halen en professioneel zijn, of de flirt uithangen?
quote:_avril_ schreef op 03 februari 2011 @ 13:56:

Maar wil je nou een zakelijke klus binnen halen en professioneel zijn, of de flirt uithangen?

Idd niet doen. Als hij interesse heeft dan belt of smsed hij zelf wel. Hou het zakelijk. Vind het anders wel heel erg goedkoop staan.

En anders over een tijdje als het zakelijke contact goed loopt. Maar nu zou ik het zeker niet doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als hij jou echt leuk vindt, neemt hij echt wel contact met jou op.

Ik zou dus gewoon afwachten en me verder zo professioneel mogelijk gedragen. Straks is ie niet te vertrouwen en lult hij al jouw smsjes en telefoontjes door aan zijn collegas, pas dus goed op!
quote:Aubrey schreef op 03 februari 2011 @ 13:16:

Je moet nog gaan beginnen voor dat bedrijf, hou het zuiver en zakelijk.

Eensch.

Lijkt me ook een vreemde start, om maar gelijk aan de flirt te slaan met iemand waar je nog zakelijk mee in zee moet.

Wat als ie getrouwd is? Een vriendin heeft? Totaal geen zin in geflirt? Of hij ziet je gewoon niet zitten?

Wat doet dat voor je werkrelatie?
Ik vraag me bij dit soort OP's altijd af wat voor een bedrijf het is waar je na je sollicitatiegesprek nog een informeel gesprek na voert met je interviewer.

Als er dan ook nog geflirt wordt over en weer, ik vind dat echt niet kunnen, voel je dan nog serieus genomen voor het zakelijke gedeelte?

Respectloos naar jezelf toe als sollicitant, en respectloos van eventuele werkgever naar zijn kandidaten voor de job.

Met sms-sen of bellen laat je je wel in je kaarten kijken.

Voor zover je dat nog niet gedaan hebt.
quote:wereldmeid schreef op 03 februari 2011 @ 13:21:

Mijn advies: zoek eerst wat info over deze man via Google, Hyves en/of Facebook. Dat heb ik een jaar geleden ook gedaan toen ik een leuke vent op een symposium had ontmoet. Hij bleek getrouwd te zijn. Blijkbaar dragen niet alle getrouwde mannen een ring.

Zo kon ik me de moeite van contact opnemen besparen.

En jij noemt jezelf een 'wereldmeid' ?

Voor TO een goede tip en eens met alle anderen die zeggen: hou het zakelijk. Je moet er nog beginnen. Als je daar binnen bent loop je hem vanzelf wel tegen het lijf.
Vind het echt niet kunnen. Het is een officieel gesprek voor werk gerelateerde zaken; dan ga je toch niet lopen flirten? En al helemaal geen telefoonnummers uitwisselen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven