Ervaring met privedetective?

26-09-2007 12:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ervaring met een privedetective? Om te kijken of je vriend vreemdgaat? Ik ben benieuwd!
vertel eerst eens wat meer
als ik een prive detective zou inschakelen om te kijken of mijn vriend vreemd gaat denk ik dat ik dusdanig weinig vertrouwen in mijn partner heb om überhaupt nog een relatie met hem te willen
Net wat Yamuna zegt,

Moiet toch niet gekker worden dat je een prive-detective nodig hebt voor je relatie. Waar is die relatie dan in vredesnaam op gebasseerd?
heb je t gevoel dat je in de gaten gehouden wordt dan... ontrouw?
ik zou mijn geld investeren in de meubels van mijn nieuwe woning als ik jou was. Wat heb je aan privé detective? Mocht je erachter komen kun je hem dan ooit nog vertrouwen zonder controle?
Als ik er ooit zou achterkomen dat mijn geliefde zelfs maar een privedetective heeft overwogen zou dat voor mij al reden genoeg zijn om mijn koffers te pakken.

Als ik zo weimnig vertruwen in mijn partner had dat ik zelf dit overwoog, dan woonde ik al ergens anders. Sluit me aan bij de rest, een privedetective is m.i. sowieso het einde van je relatie.
Ik denk eerder dat het hier om iemand gaat -gezien de nick- die vermoed dat een privédectective hem (haar?) in de gaten houdt...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zou een privedetective huren om de andere privedetective na te gaan
quote:badmeester schreef op 26 september 2007 @ 18:31:

Ik zou een privedetective huren om de andere privedetective na te gaan
Nou ja.... ik zou me ABSOLUUT niet kunnen voorstellen dat mijn partner vreemd zou gaan. Als ik van anderen hoor dat zij (bijna) zeker weten van wel zou ik hem daarmee confronteren. Als hij doodleuk nee zegt en anderen blijven van wel roepen, dán kan ik me er best iets bij voorstellen dat je iemand inhuurd om zijn gangen na te gaan.

Realistisch gezien, ik denk het overgrote merendeel van de 'vreemdgangers' is daar bepaald niet eerlijk over.

Maar goed, verder geen ervaring mee.
Ik ben nieuwsgierig naar de reden van TO's vraag! Kom op... vertel es!
Volgens mij is scheiden voordeliger dan een prive detective. PD is zowiezo einde relatie. En by the way, welke PD zit er te wachten op zo'n achterlijk klusje? Dat zijn alleen de amateurtjes en die zijn toch niet te vertrouwen.

Je kunt beter zelf voor detective gaan spelen. In geval van ontrouw is dat helemaal niet zo moeilijk dacht ik. Maargoed.

Ja, eigenlijk ben ik ook wel benieuwd waarom je dit weten wilt TO. Ben je van plan er zelf één in de arm te nemen? Of heb je het gevoel dat je geschaduwd wordt? (in het laatste geval kan een gesprek met psycholoog ook heel verhelderend zijn )
quote:Search schreef op 28 september 2007 @ 13:00:

Of heb je het gevoel dat je geschaduwd wordt? (in het laatste geval kan een gesprek met psycholoog ook heel verhelderend zijn )
Ik heb laatst juist gebruik gemaakt van een prive detective. Ik vermoede dat mijn man vreemd ging. Omdat hij veel onderweg is voor werk kon ik het zlef moeilijk controleren. Durfde eerst niet een bureau te benaderen maar vond er een [...] en had na een week al resultaat. Koste me 500 euro maar ben blij dat ik er achter kwam. Of meer dat ik de bevestiging had. Dat heeft de breuk uiteindelijk dragelijker gemaakt. Ik kan hem aanraden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2018 15:23
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. spam, maatregelen genomen.
5.29% gewijzigd
Yamuna schreef:
26-09-2007 12:21
als ik een prive detective zou inschakelen om te kijken of mijn vriend vreemd gaat denk ik dat ik dusdanig weinig vertrouwen in mijn partner heb om überhaupt nog een relatie met hem te willen
Dit!
Topic van 11 jaar geleden en Belle1980 reageert
goed speurwerk van je Belle, of laat het maar over aan een privédetective
:rofl: :rofl:
haha, ja niet gezien.
Belle1980 schreef:
11-04-2018 14:43
Ik heb laatst juist gebruik gemaakt van een prive detective. Ik vermoede dat mijn man vreemd ging.

Waar kon je dat aan merken, Belle.?

Ik heb nl jarenlang zo’n vreemdganger gekend, wou nooit zijn e-mail en mobiel gebruiken, vraag mij dan af of je er thuis makkelijker mee weg komt ?
..
Belle1980 schreef:
11-04-2018 14:43
Ik heb laatst juist gebruik gemaakt van een prive detective. Ik vermoede dat mijn man vreemd ging.

Waar kon je dat aan merken, Belle.?

Ik heb nl jarenlang zo’n vreemdganger gekend, wou nooit zijn e-mail en mobiel gebruiken, vraag mij dan af of je er thuis makkelijker mee weg komt ?
..
De tweede keer vandaag?????
Het andere topic waarin een Sherlock werd aangeprezen was helaas verdwenen voor ik sappige details had kunnen vragen.

Eens uitzoeken of dit dezelfde TO was :sherlock:

Kan ik gewoon zelf :lol:
Belle1980 schreef:
11-04-2018 15:09
haha, ja niet gezien.
Ja hoor, even loepen en klaar. Gratis!! :rofl:
Fijn dat je nu gelukkig gescheiden bent dankzij Sherlock, ga je nu een relatie met hem beginnen en dat je hem dan niet meer vertrouwt tijdens een opdracht enz?
Ik hou van zulke verhalen :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven