Even advies gevraagd.

21-06-2022 22:12 161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet dus hopelijk vind ik hier advies of wat dan ook.

Dit jaar februari heb ik een man leren kennen via site. Geen datingsite hoor, gewoon een algemene site waar je met leden berichten kunt sturen. Op een avond kreeg ik zo'n berichtje. Ik ben niet vaak op de site te vinden maar soms vind ik het leuk om bepaalde topics te lezen. Zie het als een viva maar dan een ander jasje.

Ik reageerde op dit bericht en uiteindelijk was het over en weer met berichten sturen. Ik vond eigenlijk wel genoeg geweest want hoe je het ook bekijkt, je raakt een soort van uitgepraat en ik had zelf geen bijbedoelingen en zocht er dus niks achter. De reden dat we berichten over en weer stuurde was meer omdat we dezelfde hobby hadden.

Uiteindelijk bleef het een tijdje stil waarop ik van hem weer een berichtje kreeg. Hij wilde graag verder via WhatsApp. Eerst twijfelde ik, maar mijn nieuwsgierigheid overwon het en uiteindelijk zaten we diezelfde dag nog te kletsen. Zo is het weken gegaan zonder elkaar gezien te hebben. Hij was een leuke gesprekspartner en diep van binnen vond ik het altijd leuk om van hem een berichtje te krijgen of een belletje. Ik merkte aan mijzelf dat ik toch iets van gevoelens kreeg.

Zo is het weken gegaan totdat ik het wel tijd vond om elkaar eens te zien. Hij gaf uiteindelijk zelf ook aan dat het inderdaad tijd was. Wie was deze leuke man aan de andere kant van de telefoon? Ik stelde voor om tegelijkertijd een foto te sturen dus deden we dat.

Toen ik zijn foto zag was ik.. in shock. Hij was zo lelijk!! :O ik wist echt even niet wat ik moest zeggen dus loog ik maar dat hij er goed uitzag. Hij vond mij er superleuk uitzien en gaf me complimenten over van alles en daarna belde hij me zelfs om dat nog een keer te vermelden. Maar ik wist gewoon niet wat ik zeggen moest. Ik wilde niet liegen maar ik wilde hem ook niet kwetsen.

Nadat we elkaar gezien hadden wilde hij graag videobellen de dagen erop. Ik sprak mezelf streng toe dat uiterlijk niet altijd belangrijk was, het gaat toch om het innerlijk. Gek genoeg viel mij ineens vaker op tijdens onze belletjes dat hij zichzelf wel heel lekker vond. Hij had het ineens over dat hij vaak complimenten kreeg over zijn ogen, lippen etc maar eerlijk gezegd leek hij op een hobbit. Hij spamde mij ineens teveel met zijn foto's en ik deed dat niet waardoor hij zelfs geïrriteerd raakte. Hij stuurde me zelfs zomaar uit het niets een dickpick en zijn geslachtsdeel was zo klein!!! En dan nog met de text 'deze kanjer zegt ook gedag'.

Dat kan toch niet!! :facepalm:

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Natuurlijk ga ik er een eind aan maken maar ik wil het zodanig doen dat ik hem niet kwets..
Alle reacties Link kopieren Quote
M3LL0N4 schreef:
22-06-2022 13:31
Wat voegt zo'n opmerking nou toe aan de discussie? Waarom moet jij zo hard reageren?
Zo lomp is niet nodig inderdaad, maar ik dacht ook wel: waarom doe je jezelf dit aan, waar is je zelfrespect dat je dit allemaal maar accepteert, goed praat en dan hulp nodig hebt van een forum om afscheid te nemen van een dickpic-zender?
Alle reacties Link kopieren Quote
*Red* schreef:
22-06-2022 15:21
Zo lomp is niet nodig inderdaad, maar ik dacht ook wel: waarom doe je jezelf dit aan, waar is je zelfrespect dat je dit allemaal maar accepteert, goed praat en dan hulp nodig hebt van een forum om afscheid te nemen van een dickpic-zender?


Het is vast haar eerste keer. Een volgende keer zal ze hoogstwaarschijnlijk anders reageren. Maar nu was ze maandenlang een beetje verliefd, werd de spanning voorzichtig opgebouwd, en opeens werd het iets ranzigs. Daar mag ze toch verwonderd over zijn? Ze had het niet op deze manier verwacht. In haar hoofd was die vent maandenlang een Prins op het Witte Paard, ze had van hem iets heel anders gefantaseerd. De realiteit was nogal een tegenvaller. Zoiets kan gebeuren als je geen online date ervaring hebt. Ze was naïef.

We zijn allemaal wel eens ergens teleurgesteld over geweest.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Alle reacties Link kopieren Quote
prada schreef:
22-06-2022 10:17
Haha, hier ook koffie tegen het beeldscherm. :HA:
Idem..... :HA:
Hoe verzinnen sommige het..... :facepalm:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Discobar schreef:
22-06-2022 09:10
Waarom nou toch wil je hem niet kwetsen? Hij heeft het er echt zelf naar gemaakt met zijn dickpic met ook nog eens afschuwelijke tekst erbij. Gewoon ghosten en blokkeren, dikke doei voor hem.
Is een DP met een leuke tekst erbij dan anders? :proud:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou een foto van een echte kanjer (zo'n grote stroopwafel) terugsturen met de tekst dat dit pas kanjers zijn.
sprokkelientje wijzigde dit bericht op 22-06-2022 16:31
81.99% gewijzigd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel nobel dat je hem niet wil kwetsen, maar na die ongevraagde confrontatie met zijn kleine vriend mag dat wel hoor. Isniet ok.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
22-06-2022 16:31
Heel nobel dat je hem niet wil kwetsen, maar na die ongevraagde confrontatie met zijn kleine vriend mag dat wel hoor. Isniet ok.
kleine hobbitvriend :rolling: :hyper:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
sprokkelientje schreef:
22-06-2022 16:32
kleine hobbitvriend :rolling: :hyper:
Precious to his Smeagol
Alle reacties Link kopieren Quote
Ieder zijn prrrrrreciousssssssssssssss
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hoe heb je gereageerd op de piemelfoto?

En heeft hij daar ook nog op gereageerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog los van de dickpick, wat je hier denk ik vooral van moet leren is om niet zo lang met iemand te chatten zonder te weten hoe hij eruit ziet. En zeker niet als het ook wat erotisch getint begint te worden. Hij had ook 2x zo oud als jij kunnen zijn hé?

En als je dan weet hoe hij eruit ziet, en 'schrikt van zijn lelijkheid', dan meteen laten weten dat dit hem niet gaat worden. Als je aardig wil blijven, dan zeg je dat hij je type niet is en bedank je hem voor de gezellige gesprekken.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een lulfoto?
Meteen kappen met die ranzige gast !
Had hij ook geen Whatsappfoto?
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
22-06-2022 13:23
Ik vraag mij oprecht hoe jij door het leven gaat. Sleep je een hele rits van losers en geile lui achter je aan, ofzo?
Stuur de chatvriend maar door aan Viva Amber, die weet daar altijd diplomatiek mee om te gaan.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
louti schreef:
22-06-2022 08:31
Je kan sturen:
Wat een kanjer van een lelijke eikel.
...
Yep,maar daar mag je m.i in dit geval best aan toevoegen ,"en hij lijkt idd op z'n baasje".
Maar verder,wat een idioot :bonk:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, steek er vooral nog meer tijd in, dan is hij tenminste van de straat en hebben wij er geen last van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
22-06-2022 17:22
Ja, steek er vooral nog meer tijd in, dan is hij tenminste van de straat en hebben wij er geen last van.

Waarom? Jou gebeurt zoiets toch nooit?
Alle reacties Link kopieren Quote
*Red* schreef:
22-06-2022 13:14
Ja joh, laat iemand vooral in de waan dat dat soort foto’s geen probleem is.
Je kan er nog bijzetten dat die foto de druppel was, maar als ze niet wil kwetsen is dit een prima tekstje lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
M3LL0N4 schreef:
22-06-2022 15:25
Het is vast haar eerste keer. Een volgende keer zal ze hoogstwaarschijnlijk anders reageren. Maar nu was ze maandenlang een beetje verliefd, werd de spanning voorzichtig opgebouwd, en opeens werd het iets ranzigs. Daar mag ze toch verwonderd over zijn? Ze had het niet op deze manier verwacht. In haar hoofd was die vent maandenlang een Prins op het Witte Paard, ze had van hem iets heel anders gefantaseerd. De realiteit was nogal een tegenvaller. Zoiets kan gebeuren als je geen online date ervaring hebt. Ze was naïef.

We zijn allemaal wel eens ergens teleurgesteld over geweest.
Precies dit!

Die opmerking was echt niet nodig geweest. Nee, ik sleep geen horde geilerds achter me aan dit was echt de eerste keer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Birdie schreef:
22-06-2022 16:52
Hoe heb je gereageerd op de piemelfoto?

En heeft hij daar ook nog op gereageerd?
Ik reageerde er niet echt op. Negeerde het en zei wel dat het niet nodig was het te sturen. Dat nam hij toen wel goed op alleen ging wel door met sexueel getinte opmerkingen.

Ik heb nog steeds geen reactie op het appje gehad. Normaliter reageert hij vrij snel..
Alle reacties Link kopieren Quote
Aan de hand van dit topic vroeg ik of dochter van 20 wel eens dickpics had gekregen.

Ja regelmatig via instagram zei ze :ugeek:
Ik vroeg hoe ze dan reageerde. Ze zei: ik stuur:; ik zie niks hoor.. en dan blokkeer ik hem.
Ben een beetje in shock nu. Niet dat ik niet van het bestaan wist , maar het is mij nog nooit gebeurd ( dat snap ik ook wel als je mij ziet , en dan mijn dochter, de laatste is een knappe griet)

Maar on topic, je hebt het te lang laten voortduren. Goed dat je het nu afkapt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Rozekoek schreef:
22-06-2022 19:08
Ik reageerde er niet echt op. Negeerde het en zei wel dat het niet nodig was het te sturen. Dat nam hij toen wel goed op alleen ging wel door met sexueel getinte opmerkingen.

Ik heb nog steeds geen reactie op het appje gehad. Normaliter reageert hij vrij snel..
Ja, heel goed zeg. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Rozekoek schreef:
22-06-2022 19:08
Ik reageerde er niet echt op. Negeerde het en zei wel dat het niet nodig was het te sturen. Dat nam hij toen wel goed op alleen ging wel door met sexueel getinte opmerkingen.
Oh wat raar, wat zou zo een man nou willen?
Ik heb nog steeds geen reactie op het appje gehad. Normaliter reageert hij vrij snel..
Dat is balen vooral omdat je zelf het contact en het daten zo zag zitten.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 01:55
Reden: Provoceren en op de man
5.22% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rozekoek schreef:
22-06-2022 19:08
Ik reageerde er niet echt op. Negeerde het en zei wel dat het niet nodig was het te sturen. Dat nam hij toen wel goed op alleen ging wel door met sexueel getinte opmerkingen.

Ik heb nog steeds geen reactie op het appje gehad. Normaliter reageert hij vrij snel..
Dit is echt een serieuze vraag maar ben jij wel mentaal in orde?

Dit is zo gestoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
dubbel

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven