Even advies gevraagd.

21-06-2022 22:12 161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet dus hopelijk vind ik hier advies of wat dan ook.

Dit jaar februari heb ik een man leren kennen via site. Geen datingsite hoor, gewoon een algemene site waar je met leden berichten kunt sturen. Op een avond kreeg ik zo'n berichtje. Ik ben niet vaak op de site te vinden maar soms vind ik het leuk om bepaalde topics te lezen. Zie het als een viva maar dan een ander jasje.

Ik reageerde op dit bericht en uiteindelijk was het over en weer met berichten sturen. Ik vond eigenlijk wel genoeg geweest want hoe je het ook bekijkt, je raakt een soort van uitgepraat en ik had zelf geen bijbedoelingen en zocht er dus niks achter. De reden dat we berichten over en weer stuurde was meer omdat we dezelfde hobby hadden.

Uiteindelijk bleef het een tijdje stil waarop ik van hem weer een berichtje kreeg. Hij wilde graag verder via WhatsApp. Eerst twijfelde ik, maar mijn nieuwsgierigheid overwon het en uiteindelijk zaten we diezelfde dag nog te kletsen. Zo is het weken gegaan zonder elkaar gezien te hebben. Hij was een leuke gesprekspartner en diep van binnen vond ik het altijd leuk om van hem een berichtje te krijgen of een belletje. Ik merkte aan mijzelf dat ik toch iets van gevoelens kreeg.

Zo is het weken gegaan totdat ik het wel tijd vond om elkaar eens te zien. Hij gaf uiteindelijk zelf ook aan dat het inderdaad tijd was. Wie was deze leuke man aan de andere kant van de telefoon? Ik stelde voor om tegelijkertijd een foto te sturen dus deden we dat.

Toen ik zijn foto zag was ik.. in shock. Hij was zo lelijk!! :O ik wist echt even niet wat ik moest zeggen dus loog ik maar dat hij er goed uitzag. Hij vond mij er superleuk uitzien en gaf me complimenten over van alles en daarna belde hij me zelfs om dat nog een keer te vermelden. Maar ik wist gewoon niet wat ik zeggen moest. Ik wilde niet liegen maar ik wilde hem ook niet kwetsen.

Nadat we elkaar gezien hadden wilde hij graag videobellen de dagen erop. Ik sprak mezelf streng toe dat uiterlijk niet altijd belangrijk was, het gaat toch om het innerlijk. Gek genoeg viel mij ineens vaker op tijdens onze belletjes dat hij zichzelf wel heel lekker vond. Hij had het ineens over dat hij vaak complimenten kreeg over zijn ogen, lippen etc maar eerlijk gezegd leek hij op een hobbit. Hij spamde mij ineens teveel met zijn foto's en ik deed dat niet waardoor hij zelfs geïrriteerd raakte. Hij stuurde me zelfs zomaar uit het niets een dickpick en zijn geslachtsdeel was zo klein!!! En dan nog met de text 'deze kanjer zegt ook gedag'.

Dat kan toch niet!! :facepalm:

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Natuurlijk ga ik er een eind aan maken maar ik wil het zodanig doen dat ik hem niet kwets..
Alle reacties Link kopieren Quote
EsterInside schreef:
22-06-2022 07:36
Ik twijfel nog.
:HA:
Heb je die lutser nou al overal geblokkeerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:22
[...]
Erg behulpzaam deze post, heeft TO echt wat aan :|
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 02:01
Reden: Quote verwijderd
14.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 02:00
Reden: Provoceren en op de man
95.74% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jezus VA, hou eens op joh met dat domme getrol.
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 02:00
Reden: Provoceren en op de man
84.62% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:36
[...]
Kind, je doet dit overal. En het maakt je er echt niet leuker op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 02:00
Reden: Quote verwijderd
23.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Rozekoek schreef:
22-06-2022 19:08
Ik reageerde er niet echt op. Negeerde het en zei wel dat het niet nodig was het te sturen. Dat nam hij toen wel goed op alleen ging wel door met sexueel getinte opmerkingen.

Ik heb nog steeds geen reactie op het appje gehad. Normaliter reageert hij vrij snel..

Misschien even bij lezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:36
[...]

Kolere zeg.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 01:59
Reden: Quote verwijderd
32.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:36
Het is TO haar eerste post, dus...ja, maar goed lvb kan ook en die komen niet uit Noorwegen.
Dit vind wel echt heel ver gaan met je lvb. Sinds wanneer gaan we hier schelden met ziektes of beperkingen?
Als het je niet zint hoe TO met deze situatie omgaat hoef je niet meteen met lvb te komen, want daar heeft TO ook weinig aan, net zoals het youtubefilmpje met ' te dom om te poepen'. Klasse hoor, Viva-Amber :nope:
henk-in-roelie wijzigde dit bericht op 22-06-2022 19:52
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 01:59
Reden: Provoceren
93.10% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:52
[...]
Zo komt het wel over.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 01:58
Reden: Quote verwijderd
11.89% gewijzigd
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:52
[...]
Nee je bedoelde het sympathiek.

Hou toch op mens.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 01:58
Reden: Quote verwijderd
9.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Als TO geen seks wil, wat moet zij dan nog met een lelijke dick-pick sturende man? En die laatste 5 woorden zijn van TO en niet van mij?

Zij blijft hopen dat hij appt, dat spoort niet. En dat vinden meer mensen.

Waar denk je dat dit contact nog naar toe gaat rozekoek?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Melisande2 schreef:
22-06-2022 18:57
Je kan er nog bijzetten dat die foto de druppel was, maar als ze niet wil kwetsen is dit een prima tekstje lijkt mij.
Jij rept met geen woord over die foto in jouw suggestie. Denkt zo’n figuur dadelijk nog dat dat allemaal niet zo’n probleem is want hé ze reageerde nog heel lief terug. En doet het bij de volgende gerust weer.

Ik heb echt niet de illusie dat als je er heel duidelijk iets van zegt, iemand dat noooooit meer zal doen. Maar het zal er maar net eentje wel leren dat dit niet oke is.
Alle reacties Link kopieren Quote
To, heeft er iets van gezegd, het hoeft niet van haar die foto, maar de seksueel getinte opmerkingen gingen door, daar heeft zij ook weer op gereageerd en nu is het stil.

Terwijl hij normaal snel terug-appt en nu niet en dat vindt TO jammer.

To zegt dat zij die man niet wil, maar haar gedrag en het blijven appen na grensoverschrijdend gedrag zonder zelf heel duidelijk te zijn is niet congruent met geen contact willen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
22-06-2022 19:56
Als TO geen seks wil, wat moet zij dan nog met een lelijke dick-pick sturende man? En die laatste 5 woorden zijn van TO en niet van mij?

Zij blijft hopen dat hij appt, dat spoort niet. En dat vinden meer mensen.

Waar denk je dat dit contact nog naar toe gaat rozekoek?
To heeft nu een grens aangegeven en is gespannen voor de reactie. Nergens staat dat ze nog hoopt dat hij appt.

En dat jij haar reactie niet snapt , maakt het nog niet ok om haar lvb of trol te noemen. Normaal kan ik je best hebben, maar in dit topic ben je extreem vervelend
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat moet hij nog terugappen dan? Waar zit to nog op te wachten en vooral waarom?
Wat is de reden dat zij uberhaupt het lijntje nog open houdt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt een erg verhaal, ik kan me je shock en horror goed voorstellen (ik weet nog hoe dat voelde toen ik nog aan internet daten deed)

Maar ik moest toch wel lachen om hoe je het beschrijft. Vooral het stuk met zijn kleine dick. :facepalm:

Sorry :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nein. Njet. Neen. No. Dus: doeg :bye:
Alle reacties Link kopieren Quote
Viva amber, ik denk dat je het wel goed bedoelt maar de manier hoe je het over brengt is heel storend. Ik hoop dat je daarom ook een wat "leukere" kant hebt, want als dit de manier is hoe je reageert op mensen is dat echt niet leuk. Just saying..
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een update, ik werd gebeld door hem en heb niet opgenomen. Ik heb duidelijk verteld dat ik ermee wil stoppen via de app en heb hem daarom meteen geblokkeerd. (I know had ik eerder moeten doen) maar paar tellen later kreeg ik een mailtje dat ik een berichtje op de site binnen kreeg waar we elkaar dus heb leren kennen. Dat was ik helemaal vergeten natuurlijk.

Hij geeft aan het oneerlijk te vinden van mij. Dickpick had hij niet moeten doen, toegegeven maar hij voelt zich een soort van gebruikt. Heel vaag allemaal want ik had weliswaar heel gauw moeten kappen maar dat was dan ook echt om hem niet te kwetsen. Dat gaf ik in het laatste appje ook eerlijk toe. Ik wenst hem veel succes in zijn leven en kreeg als reactie terug, je weet niet wat je mist en nog wat berichten die nogal agressief over kwamenm. Ik heb m daar ook geblokkeerd en kom er nooit meer online.

Morgen maar eens een nieuwe nr aanschaffen. o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
wat een cry baby
Rozekoek, je hebt het enige juiste gedaan.

Freaky is dat he, als de situatie dan ineens omslaat en mannen bijna bedreigend worden doordat ze afgewezen worden. Terwijl je niets verkeerd hebt gedaan en volledig in je recht staat
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij stuurt je ongevraagd een foto van zijn lul, maar je wilt hem niet kwetsen. Huh??
Alle reacties Link kopieren Quote
EsterInside schreef:
22-06-2022 07:36
Ik twijfel nog.
:rofl:
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven