Even advies gevraagd.

21-06-2022 22:12 161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet dus hopelijk vind ik hier advies of wat dan ook.

Dit jaar februari heb ik een man leren kennen via site. Geen datingsite hoor, gewoon een algemene site waar je met leden berichten kunt sturen. Op een avond kreeg ik zo'n berichtje. Ik ben niet vaak op de site te vinden maar soms vind ik het leuk om bepaalde topics te lezen. Zie het als een viva maar dan een ander jasje.

Ik reageerde op dit bericht en uiteindelijk was het over en weer met berichten sturen. Ik vond eigenlijk wel genoeg geweest want hoe je het ook bekijkt, je raakt een soort van uitgepraat en ik had zelf geen bijbedoelingen en zocht er dus niks achter. De reden dat we berichten over en weer stuurde was meer omdat we dezelfde hobby hadden.

Uiteindelijk bleef het een tijdje stil waarop ik van hem weer een berichtje kreeg. Hij wilde graag verder via WhatsApp. Eerst twijfelde ik, maar mijn nieuwsgierigheid overwon het en uiteindelijk zaten we diezelfde dag nog te kletsen. Zo is het weken gegaan zonder elkaar gezien te hebben. Hij was een leuke gesprekspartner en diep van binnen vond ik het altijd leuk om van hem een berichtje te krijgen of een belletje. Ik merkte aan mijzelf dat ik toch iets van gevoelens kreeg.

Zo is het weken gegaan totdat ik het wel tijd vond om elkaar eens te zien. Hij gaf uiteindelijk zelf ook aan dat het inderdaad tijd was. Wie was deze leuke man aan de andere kant van de telefoon? Ik stelde voor om tegelijkertijd een foto te sturen dus deden we dat.

Toen ik zijn foto zag was ik.. in shock. Hij was zo lelijk!! :O ik wist echt even niet wat ik moest zeggen dus loog ik maar dat hij er goed uitzag. Hij vond mij er superleuk uitzien en gaf me complimenten over van alles en daarna belde hij me zelfs om dat nog een keer te vermelden. Maar ik wist gewoon niet wat ik zeggen moest. Ik wilde niet liegen maar ik wilde hem ook niet kwetsen.

Nadat we elkaar gezien hadden wilde hij graag videobellen de dagen erop. Ik sprak mezelf streng toe dat uiterlijk niet altijd belangrijk was, het gaat toch om het innerlijk. Gek genoeg viel mij ineens vaker op tijdens onze belletjes dat hij zichzelf wel heel lekker vond. Hij had het ineens over dat hij vaak complimenten kreeg over zijn ogen, lippen etc maar eerlijk gezegd leek hij op een hobbit. Hij spamde mij ineens teveel met zijn foto's en ik deed dat niet waardoor hij zelfs geïrriteerd raakte. Hij stuurde me zelfs zomaar uit het niets een dickpick en zijn geslachtsdeel was zo klein!!! En dan nog met de text 'deze kanjer zegt ook gedag'.

Dat kan toch niet!! :facepalm:

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Natuurlijk ga ik er een eind aan maken maar ik wil het zodanig doen dat ik hem niet kwets..
Alle reacties Link kopieren Quote
-April- schreef:
23-06-2022 01:07
wat een cry baby
Rozekoek, je hebt het enige juiste gedaan.

Freaky is dat he, als de situatie dan ineens omslaat en mannen bijna bedreigend worden doordat ze afgewezen worden. Terwijl je niets verkeerd hebt gedaan en volledig in je recht staat

Dat dus. We hadden echt superleuke gesprekken en een klik. Dan het ineens zo omslaat is zeker eng.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alma14 schreef:
23-06-2022 09:13
Hij stuurt je ongevraagd een foto van zijn lul, maar je wilt hem niet kwetsen. Huh??

Je hebt gelijk, ik had toen moeten afhaken. Voel me ook best stupid. Maar omdat hij zei dat hij in het verleden vaak is gekwetst (sorry nu snap ik wel waarom..) wilde ik dat dus niet doen. Ik had ook schuld, absoluut
.
anoniem_363058 wijzigde dit bericht op 04-07-2022 13:14
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Meesterkees schreef:
23-06-2022 10:18
Nee ze heeft niets verkeerd gedaan, maar door vanaf het begin open en eerlijk te zijn en haar grenzen aan te geven, had ze hem in zijn waarde kunnen laten. Dat is nu niet gebeurd en zijn houding is dan ook begrijpelijk integenstelling tot de houding van haar. Ze heeft achteraf onbedoeld met zijn gevoelens gespeeld.
:rofl:

Mannen moeten eens ophouden met ongevraagd hun piemels uit hun broek halen.
Meesterkees schreef:
23-06-2022 10:18
Nee ze heeft niets verkeerd gedaan, maar door vanaf het begin open en eerlijk te zijn en haar grenzen aan te geven, had ze hem in zijn waarde kunnen laten. Dat is nu niet gebeurd en zijn houding is dan ook begrijpelijk integenstelling tot de houding van haar. Ze heeft achteraf onbedoeld met zijn gevoelens gespeeld.
Huh? Ben jij de bepiemelde hobbit in kwestie of zo?

Echt zo veel onzin in vier regels, ik vind het haast knap.
meisje22 schreef:
23-06-2022 10:28
:rofl:

Mannen moeten eens ophouden met ongevraagd hun piemels uit hun broek halen.
Dat krijg je ervan als die vuige vrouwen met je gevoelens gaan spelen. Dan zit er helaas niets anders meer op dan je lul te ontbloten en er een foto van te sturen. Eigen schuld, dikke bult.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een gemiste kans, mag ik je telefoon even, ik heb geen moeite met vieze mannetjes afmaken :mrgreen:
Lijkt me heerlijk om deze smeerlap aan te pakken. :hamer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
23-06-2022 10:33
Dat krijg je ervan als die vuige vrouwen met je gevoelens gaan spelen. Dan zit er helaas niets anders meer op dan je lul te ontbloten en er een foto van te sturen. Eigen schuld, dikke bult.
Ik moest hier om grinnikken, maar het erge is dat er veel mannen zijn die inderdaad zo denken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meesterkees schreef:
23-06-2022 10:18
Nee ze heeft niets verkeerd gedaan, maar door vanaf het begin open en eerlijk te zijn en haar grenzen aan te geven, had ze hem in zijn waarde kunnen laten. Dat is nu niet gebeurd en zijn houding is dan ook begrijpelijk integenstelling tot de houding van haar. Ze heeft achteraf onbedoeld met zijn gevoelens gespeeld.
Ik geef ook eerlijk toe dat ik het meteen heb moeten afkappen. Toen ik zijn foto zag vond ik hem niet knap. Smaken verschillen toch? Maar al met al dacht ik van boeiend die foto, hij was echt leuk om mee te praten dus uiterlijk deed er niet zoveel toe. We hadden een klik en dat was belangrijk.

Bij het zien van die dickpick schrok ik echt en gaf ik ook duidelijk aan dat ik dat niet ok vond. Dus hoezo speel ik hierin met zijn gevoelens? Ik ben toch eerlijk geweest hierover? Hij nam het goed op en we gingen verder. Bij hem werd het alleen meer vunziger qua gesprekken. Hij verwachtte van mij een blote borst, een foto van me billen etc etc. Ik stuurde dit niet maar hij werd daar wel boos om. Hij gaf aan dat hij toch ook zijn dick liet zien, dus waarom was ik zo preuts? (Zijn eigen woorden) ik kreeg het gevoel alsof hij me iets wilde laten doen wat ik totaal niet wilde omdat hij dat wel deed.

Waarom bleef ik in het verhaal hangen? Omdat ik oprecht gevoelens voor de andere kan van deze man had. De kant dat we die leuke gesprekken hadden met elkaar zonder een dickpick te laten zien of het over standjes te hebben, daar waar hij het echt te vaak over had. Er zijn ook een aantal dingen gezegd en gedaan (zijn kant) waar ik echt over mijn nek ging. Dit terwijl ik vaak aangaf dit niet ok te vinden.

Had ik het meteen moeten afkappen? Jazeker maar het was meer de verliefde kant van mij die daarin meeging. Nu weet ik wel beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rozekoek schreef:
23-06-2022 11:43
Ik geef ook eerlijk toe dat ik het meteen heb moeten afkappen. Toen ik zijn foto zag vond ik hem niet knap. Smaken verschillen toch? Maar al met al dacht ik van boeiend die foto, hij was echt leuk om mee te praten dus uiterlijk deed er niet zoveel toe. We hadden een klik en dat was belangrijk.

Bij het zien van die dickpick schrok ik echt en gaf ik ook duidelijk aan dat ik dat niet ok vond. Dus hoezo speel ik hierin met zijn gevoelens? Ik ben toch eerlijk geweest hierover? Hij nam het goed op en we gingen verder. Bij hem werd het alleen meer vunziger qua gesprekken. Hij verwachtte van mij een blote borst, een foto van me billen etc etc. Ik stuurde dit niet maar hij werd daar wel boos om. Hij gaf aan dat hij toch ook zijn dick liet zien, dus waarom was ik zo preuts? (Zijn eigen woorden) ik kreeg het gevoel alsof hij me iets wilde laten doen wat ik totaal niet wilde omdat hij dat wel deed.

Waarom bleef ik in het verhaal hangen? Omdat ik oprecht gevoelens voor de andere kan van deze man had. De kant dat we die leuke gesprekken hadden met elkaar zonder een dickpick te laten zien of het over standjes te hebben, daar waar hij het echt te vaak over had. Er zijn ook een aantal dingen gezegd en gedaan (zijn kant) waar ik echt over mijn nek ging. Dit terwijl ik vaak aangaf dit niet ok te vinden.

Had ik het meteen moeten afkappen? Jazeker maar het was meer de verliefde kant van mij die daarin meeging. Nu weet ik wel beter.
je werd verliefd op jouw (droom)beeld van hem. Dat is ook het gevaar van te lang geen foto's zien/niet ontmoeten. Je creeert een ideaal plaatje. En dan vind je het lullig om hem te dumpen, direct na dat je hem een keer gezien hebt.

Leer ervan, zorg dat je iemand altijd snel echt ziet, spreek af, stuur foto's etc.
En dickpics sturen is een nog-go (voor jou, anderen mogen het lekker vinden), dus zodra iemand een dickpic stuurt. Wees heel duidelijk
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
23-06-2022 12:43
je werd verliefd op jouw (droom)beeld van hem. Dat is ook het gevaar van te lang geen foto's zien/niet ontmoeten. Je creeert een ideaal plaatje. En dan vind je het lullig om hem te dumpen, direct na dat je hem een keer gezien hebt.

Leer ervan, zorg dat je iemand altijd snel echt ziet, spreek af, stuur foto's etc.
En dickpics sturen is een nog-go (voor jou, anderen mogen het lekker vinden), dus zodra iemand een dickpic stuurt. Wees heel duidelijk
Daar ben ik als man zijnde dus echt oprecht nieuwsgierig aan.

Wat vinden vrouwen geil aan een dickpic?

Een mooie naaktfoto kan ik begrijpen, maar een van bovenaf genomen foto van een piemel, daar word je toch niet geil van?

Ik heb wel eens een flamoesfoto doorgestuurd gekregen, dat wind niet direct op ofzo.. Een naaktfoto van een compleet lichaam daarentegen wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Adam_020 schreef:
23-06-2022 12:54
Daar ben ik als man zijnde dus echt oprecht nieuwsgierig aan.

Wat vinden vrouwen geil aan een dickpic?

Een mooie naaktfoto kan ik begrijpen, maar een van bovenaf genomen foto van een piemel, daar word je toch niet geil van?

Ik heb wel eens een flamoesfoto doorgestuurd gekregen, dat wind niet direct op ofzo.. Een naaktfoto van een compleet lichaam daarentegen wel.
Niks, tenminste ik ken geen vrouw die er warm van wordt
Maar open een eigen topic en zoek het eens uit
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is niets opwindends aan. Dit zijn de dickpics die Stella Bergsma had ontvangen en op insta had gezet

[...]

(Ik kan nog geen plastjes plakken)

Ik vind ze echt erg lelijk.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2022 15:25
Reden: Ongepast
18.41% gewijzigd
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Adam_020 schreef:
23-06-2022 12:54
Daar ben ik als man zijnde dus echt oprecht nieuwsgierig aan.

Wat vinden vrouwen geil aan een dickpic?

Ik vind het een enorme afknapper. Gelijk over en uit dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Adam_020 schreef:
23-06-2022 12:54
Daar ben ik als man zijnde dus echt oprecht nieuwsgierig aan.

Wat vinden vrouwen geil aan een dickpic?

Een mooie naaktfoto kan ik begrijpen, maar een van bovenaf genomen foto van een piemel, daar word je toch niet geil van?

Ik heb wel eens een flamoesfoto doorgestuurd gekregen, dat wind niet direct op ofzo.. Een naaktfoto van een compleet lichaam daarentegen wel.
Nee. Maar for some reason blijven mannen denken dat we bij bosjes neervallen als we nietsvermoedend zo'n foto openen terwijl we de dagelijkse dingen aan het doen zijn...
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaasschnitzel schreef:
23-06-2022 13:12
Nee. Maar for some reason blijven mannen denken dat we bij bosjes neervallen als we nietsvermoedend zo'n foto openen terwijl we de dagelijkse dingen aan het doen zijn...
We gaan OT

maar er is wel onderzoek gedaan naar piemelfotostuurders
vaak sturen die de foto's naar heeeel veel vrouwen, beetje als schieten met hagel, wie er ook hapt, is mooi meegenomen
Alle reacties Link kopieren Quote
Beetje een raar topic. Die dickpic lijkt me toch de essentie. Waarom zou je dan nog zo ingaan op dat hij lelijk is?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
23-06-2022 13:40
Beetje een raar topic. Die dickpic lijkt me toch de essentie. Waarom zou je dan nog zo ingaan op dat hij lelijk is?
omdat we verder wel uitgeluld zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
23-06-2022 13:43
omdat we verder wel uitgeluld zijn
Nee ik bedoel in de OP.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Meesterkees schreef:
23-06-2022 10:18
Nee ze heeft niets verkeerd gedaan, maar door vanaf het begin open en eerlijk te zijn en haar grenzen aan te geven, had ze hem in zijn waarde kunnen laten. Dat is nu niet gebeurd en zijn houding is dan ook begrijpelijk integenstelling tot de houding van haar. Ze heeft achteraf onbedoeld met zijn gevoelens gespeeld.
Door vooraf te zeggen dat ze geen dickpic wil? Ik vind dat je er vanuit mag gaan dat die niet ongevraagd gestuurd gaat worden.
Uiteindelijk dacht die "kanjer" alleen nog maar met zijn lul door die seksuele getinte berichten.
Ze heeft helemaal niet gespeeld met zijn gevoelens. Hij heeft zichzelf bespeeld.
.
anoniem_363058 wijzigde dit bericht op 04-07-2022 13:14
99.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Meesterkees schreef:
23-06-2022 10:18
Nee ze heeft niets verkeerd gedaan, maar door vanaf het begin open en eerlijk te zijn en haar grenzen aan te geven, had ze hem in zijn waarde kunnen laten. Dat is nu niet gebeurd en zijn houding is dan ook begrijpelijk integenstelling tot de houding van haar. Ze heeft achteraf onbedoeld met zijn gevoelens gespeeld.
Uhm nee. Zelfs al had ze met zijn gevoelens gespeeld of iets anders niet zo fraais gedaan rechtvaardigt het absoluut niet om haar te intimideren.

Als je je in dateland begeeft behoor je mans genoeg te zijn om met dat soort tegenslagen om te gaan en dat geldt voor zowel mannen als vrouwen
Alle reacties Link kopieren Quote
Mannen hebben duidelijkheid nodig. Geef je ze een vinger, dan nemen ze je hele hand. Die grenzen, maar ook je gevoelens zijn dan heel belangrijk. Uit je verhaal blijkt dat je dit niet hebt gedaan. Hij wordt dus niet afgeremd en ziet dat eigenlijk als bevestiging. De "Wie zwijgt stemt toe" redenering van veel mannen. Waarop dickpics volgen en andere wensen en uitspraken. Ik begrijp dus het verloop, goedkeuren doe ik het zeker niet. Ik kan me voorstellen dat als ik een dickpic zou krijgen, me ook helemaal rot zou schrikken. Mocht je dit meer willen tegengaan dan is je gevoel uitspreken heel belangrijk, ook al is dat geen 100% garantie. In dit geval denk ik niet dat het veel verschil zou hebben gemaakt.

@Meesterkees Wat is dit nou? Omdat mannen zich niet weten te gedragen, moeten wij vrouwtjes gewoon wat duidelijker onze grenzen aangeven? Wij moeten die mannen afremmen?!?!!?!?!?!

Als wij een man niet afremmen is het onze eigen schuld? Dat is wat je hier zegt.
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Alle reacties Link kopieren Quote
Rozekoek schreef:
23-06-2022 09:56
Je hebt gelijk, ik had toen moeten afhaken. Voel me ook best stupid. Maar omdat hij zei dat hij in het verleden vaak is gekwetst (sorry nu snap ik wel waarom..) wilde ik dat dus niet doen. Ik had ook schuld, absoluut
Ik vind dat je helemaal geen schuld hebt. Ongewenste dickpics sturen is het moderne potloodventen . Een kerel staat in de bosjes met zijn broek omlaag en wordt ook nog boos omdat jij niet hetzelfde doet. Hoezo is dat jouw schuld?
Alle reacties Link kopieren Quote
M3LL0N4 schreef:
23-06-2022 13:07
Er is niets opwindends aan. Dit zijn de dickpics die Stella Bergsma had ontvangen en op insta had gezet
[...]

(Ik kan nog geen plastjes plakken)

Ik vind ze echt erg lelijk.
Ik zie liever een paar leuke paddestoelen of zo

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven