Even lekker zeuren :-)

02-08-2009 18:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik ben een echt mee lezer en open niet zo snel een topic, een poosje geleden ben ik zo enorm verliefd geworden dat ik het van de daken kon schreeuwen... Erg leuk natuurlijk maar ben inmiddels 28 en heb ook mijn bagage, zo ben ik best een leuke meid maar heb al 6 jaar geen relatie kunnen hebben simpel niet omdat ik bang was weer gekwetst te worden, gelukkig heeft mijn huidige vriend een enorme muur af kunnen breken en ben ik enorm blij met hem.

Ik weet dat hij best een charmeur is en het leuk vind om te versieren en versierd te worden. Zo stonden we laatst in de kroeg en was er een vrouwtje met wie mijn vriend één keer intiem is geweest. Zij zag dat hij een nieuwe vriendin heeft ikke dus en heeft de hele avond staan huilen... Ik had niks in de gaten maar mijn vriend voelde zijn ego behoorlijk groeien en vond het nog wel grappig... Persoonlijk kan ik daar de lol niet van inzien... Maar het geeft wel aan hoe mijn vriend tegen een vrouw aankijkt... Hij was best een player en zag vrouwen als een voorwerp om er intiem mee te zijn.

Voor mij is het een scheet, draagt me op handen en gaat door het vuur voor me..

Onze relatie is best snel gegaan, zo ben ik in korte tijd mee gegaan naar zijn ouders en familie, ook hoor ik gewoon al bij zijn vrienden, volgens zijn zusje heeft mijn vriend nog eigenlijk nooit zo over een vrouw gepraat als over mij... Behalve over zijn aller eerste vriendinnetje...

Nu is hij op vakantie met vrienden om bier te drinken, voor mij hoeven dat soort vakantie's niet en ik zie liever wat van het land en maak de cultuur mee...

Had hem net aan de telefoon en vertelde ook dood leuk dat hij zich door een paar hoeren heeft laten betasten en had zijn spullen aan zijn beste vriendin gegeven... Hij was wel eens benieuwd wat dat met hem zou doen..,

Het deed niks met hem en ben blij dat hij er zo eerlijk en open over is maar dan denk ik waar ligt de grens...

Kan er zo vredelijk onzeker over worden en bang zijn dat hij wat met een ander uitspookt... Heb het er best moeilijk mee... Dat terwijl ik een sterke persoonlijkheid heb en normaal nooit zo onzeker ben... Ik wil dit ook niet aan hem laten merken maar weet het gewoon allemaal even niet meer...

Groet van een verliefde maar ook onzekere jonge vrouw
DMN ik had het niet beter kunnen zeggen. Dat was mijn gevoel vanaf de eerste posts van verliefd......
..
.. .. ..
quote:domnaiefmutsje schreef op 05 augustus 2009 @ 21:22:

[...]

Hij verteld je net genoeg zodat hij zijn ass heeft gecovered. Net genoeg om te zeggen "maar daar ben ik toch eerlijk over geweest? "

Mijn mening, dit is alles behalve een eerlijke jongen. En daar ga je, als je niet uitkijkt, op een hele nare manier achter komen.

Dit soort, als ik het correct heb (hopelijk voor jou niet), liegt heel subtiel en LIJKT heel erg oprecht.

Waarschijnlijk heeft hij ook van die "eerlijke" blikken in zijn ogen?

Op het moment dat je teveel gevoel uit iemands ogen kan lezen heb je met een acteur te maken. Let daar op.

De zogenaamde lieve blik, de bambi onschuldige blik, de gekwetste blik, de verontwaardigde blik.

Beoordeel zo iemand sec op wat hij doet en niet zozeer wat hij zegt en blijf heel erg dicht bij jezelf.

same thoughts here....

het kwam er bij mij alleen ff wat harder uit
Hallo meiden,

Wederom bedankt voor jullie reacties... Ik word nog steeds heen en weer geslingerd door gevoelens...

Gisteren vanuit mijn werk ben ik naar hem toe gegaan, hij zat nog even bij zijn ouders en vroeg of ik daar ook nog naar toe kwam.. Uiteindelijk ben ik eerst daar naartoe gegaan en kreeg een hele warme tedere knuffel van hem... en heb ik het idee dat hij me duidelijk gemist heeft

Ook heb ik hem aangesproken op zijn gedrag. hij snapte het wel maar ziet er nog steeds de onschuld in.. Wel heb ik heel duidelijk aangegeven dat het een grens van mij was...

Ik blijf zeker allert op signalen en wil dicht bij mezelf blijven... Nog een keer zo'n geintje en ik ben weg...

Vooral de opmerking van domnaiefmutsje kan en wil ik niet naast me neer leggen.. en ja het heeft me aan het denken gezet.

Ik vind hem echt een hele leuke vent en wil hem niet aan de kant zetten...

Maar ik wil ook opnieuw gekwetst gaan worden..

Hoe ik er achter ga komen dat hij de wel de juiste intentie's heeft en wel eerlijk is...

Er voor gaan en keihard op mijn bek gaan vind ik ook geen optie... Maar hem aan de kant zetten ook niet
Ik heb trouwens nog een kleine aanvulling...

Het is niet zo dat hij dingen veel dingen onderneemt zonder mij, Als hij het weekend de kroeg in gaat vind hij het gezellig en leuk als ik er ook bij ben...
Hoi meid,

Fijn dat je hem weer gezien hebt! Ik kan me de alarmbellen van de anderen hier heel goed voorstellen.

Wellicht zijn ze terecht, misschien niet, daar ga je zelf wel achter komen.

Als je wil dat het echt wat wordt, dan zul je hem moeten vertrouwen. Als je achterdochtig blijft en alles gaat analyseren, dan gaat het sowieso mis.

Je loopt inderdaad het risico om gigantisch op je bek te gaan, om pijn te gaan voelen, om met een gebroken hart achter te blijven.

Maar waarom al gaan liggen voordat je valt? Echte alarmbellen moet je niet negeren, maar ik heb het gevoel dat je nu onzeker wordt door wat iedereen zegt, niet door wat je zelf voelt. Ik ga zelf liever tien keer op mijn gezicht, dan dat ik iets moois misloop uit angst om gekwetst te worden.

Pijn en verdriet zijn voor mij onderdeel van het leven. Net zoals liefde, blijdschap en geluk. Als je dat accepteert wordt de angst om gekwetst te worden kleiner.

Je hebt ineens niet meer zoveel te verliezen, omdat je beseft dat je niks bezit.
Gelukkig verliefd, want zelfs je aanvulling dat hij alles met jou onderneemt past heel erg in mijn beschreven plaatje.

Heel veel sterkte en blijf allert!

Innerchild heeft ook gelijk. Je kunt alleen een succesvolle relatie hebben uit ver'trouwen. Maar ik denk zelf dat je het eigenlijk niet kan. En dat je daar ooit je conclusies zal trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven