even wachten

01-05-2018 23:02 51 berichten
Hallo dames,

Ik weet niet of er meer vrouwen in hetzelfde schuitje zitten, maar zo ja leek het mij leuk een gezamenlijk topic te hebben. Ik moet nog een paar maandjes wachten tot ik echt stappen kan zetten in wat een mooie relatie kan worden. Wie moet zich nog meer even inhouden? Of het nu wachten op een eerste date is, wachten tot je man terug komt van vakantie/zakenreis, of iets anders: maakt niet uit. Hier kunnen we hopelijk samen klagen, kletsen en de dagen iets sneller laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tvt
Waarom moet je een paar maanden wachten op een relatie of eerste date zelfs? Moet hij eerst nog van z’n vrouw scheiden ofzo :facepalm:
stellar schreef:
01-05-2018 23:03
Waarom moet je een paar maanden wachten op een relatie of eerste date zelfs? Moet hij eerst nog van z’n vrouw scheiden ofzo :facepalm:
Import verkering uit gambia
stellar schreef:
01-05-2018 23:03
Omdat het in zijn huidige functie niet gepast is. Dus even geduld. Maar het kunnen zoveel dingen zijn waarom je even moet wachten, dat ik dacht goh, misschien zitten er meer met iets soortgelijks. Af en toe topics langs zien komen van daten met iemand en die kan kort daarna op reis gaat en ze die periode moet overbruggen.
S-Meds schreef:
01-05-2018 23:08
Import verkering uit gambia
Klinkt spannend, maar heb het dichter bij huis gehouden ;-D
Maar een relatie is toch gewoon meteen aan?
Een wachtperiode bestaat toch helemaal niet?
dumbledot schreef:
01-05-2018 23:10
Omdat het in zijn huidige functie niet gepast is. Dus even geduld. Maar het kunnen zoveel dingen zijn waarom je even moet wachten, dat ik dacht goh, misschien zitten er meer met iets soortgelijks. Af en toe topics langs zien komen van daten met iemand en die kan kort daarna op reis gaat en ze die periode moet overbruggen.
Hij is je baas, leraar, huisarts.
dumbledot schreef:
Omdat het in zijn huidige functie niet gepast is. Dus even geduld.

Hij is stagiair en jij bent zijn begeleider?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dumbledot schreef:
Het is dus al aan, maar jullie mogen het nog niet vertellen?
Ow 't is niet gepast? Is dat niet een zelfde smoesje als dat ze écht gaan scheiden áls?
lilalinda schreef:
01-05-2018 23:13
Het is dus al aan, maar jullie mogen het nog niet vertellen?
Het is lastig het een naam te geven maar zoiets? We weten dat de aantrekking er is en dat we het willen verkennen, maar we wachten met afspreken tot dat.
dumbledot schreef:
01-05-2018 23:20
Het is lastig het een naam te geven maar zoiets? We weten dat de aantrekking er is en dat we het willen verkennen, maar we wachten met afspreken tot dat.
Weet hij ook, dat jij denkt dat jullie een soort van relatie hebben?

Klinkt me vooral erg vaag, onzeker en kwetsbaar
Waarom spreken jullie het dan niet gewoon uit, en is het vanaf nu officieel?
Je wacht totdat hij gescheiden is?
lilalinda schreef:
01-05-2018 23:22
Weet hij ook, dat jij denkt dat jullie een soort van relatie hebben?

Klinkt me vooral erg vaag, onzeker en kwetsbaar
Waarom spreken jullie het dan niet gewoon uit, en is het vanaf nu officieel?
Ja dat weet hij ook. En meteen "officieel" vind ik ook zo wat, eerst maar een paar keer echt samen op stap en dan kijken we wel verder, maar we willen daar wel allebei op wachten. Het gaat dan wel om zijn functie maar het wachten is vooral door mij aangestuurd, hij wilde het risico wel nemen. Maar ik ken mezelf en als het hek echt van de dam is is het voor mij lastig het niet te laten blijken haha.
Nee, het is geen scheiding, maar als iemand wel op een scheiding wacht: praat ook gerust mee.
Het klinkt niet zo positief. Als je nu geen relatie kunt beginnen, dan kan het nooit.
Waarom ga jij wachten op iets dat wellicht nooit kan?
dumbledot schreef:
01-05-2018 23:27
Ja dat weet hij ook. En meteen "officieel" vind ik ook zo wat, eerst maar een paar keer echt samen op stap en dan kijken we wel verder, maar we willen daar wel allebei op wachten. Het gaat dan wel om zijn functie maar het wachten is vooral door mij aangestuurd, hij wilde het risico wel nemen. Maar ik ken mezelf en als het hek echt van de dam is is het voor mij lastig het niet te laten blijken haha.
Maar jullie flirten alleen maar een beetje? Je hebt nog geen idee of het überhaupt wel klikt?
Snap de hele situatie niet.
lilalinda schreef:
01-05-2018 23:30
Maar jullie flirten alleen maar een beetje? Je hebt nog geen idee of het überhaupt wel klikt?
Snap de hele situatie niet.
Hij is nu nog mijn docent (allebei ruim volwassen), vanaf het begin een goede klik gehad en vond ik hem al wel aantrekkelijk. Kwam hem later buiten de lessen tegen, aantrekking bleek wederzijds. Om geen risico te nemen dus even wachten tot dat hij mij geen les meer hoeft te geven.
Je gaat dus braaf zitten wachten tot het gepast is (volgens hem) om op date te gaan en dan moet nog maar blijken of het een relatie wordt.
Het is maar waar je zin in hebt...
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden.
Of moet jij nog 18 worden?
.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 01-05-2018 23:42
Reden: fout
98.21% gewijzigd
Maar, blijkbaar is al uitgesproken, dat jullie elkaar leuk vinden? Gezoend misschien zelfs?
Jullie zijn de grens van wat heurt dan toch al voorbij?
Kun je toch gewoon gaan daten??
stellar schreef:
01-05-2018 23:37
Je gaat dus braaf zitten wachten tot het gepast is (volgens hem) om op date te gaan en dan moet nog maar blijken of het een relatie wordt.
Het is maar waar je zin in hebt...
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden.
Of moet jij nog 18 worden?
Ik ben de 30 al gepasseerd en degene op wiens initiatief we besloten hebben te wachten is die van mij.
lise1985 schreef:
01-05-2018 23:39
En intussen heb jij nog seks met je ex. Vind je dat normaal? En wat vind je toekomstige lover/ex/date daar van?
Dat heb ik dus niet.
dumbledot schreef:
01-05-2018 23:42
Dat heb ik dus niet.
Post aangepast. Had het zelf al door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven