even wachten

01-05-2018 23:02 51 berichten
Hallo dames,

Ik weet niet of er meer vrouwen in hetzelfde schuitje zitten, maar zo ja leek het mij leuk een gezamenlijk topic te hebben. Ik moet nog een paar maandjes wachten tot ik echt stappen kan zetten in wat een mooie relatie kan worden. Wie moet zich nog meer even inhouden? Of het nu wachten op een eerste date is, wachten tot je man terug komt van vakantie/zakenreis, of iets anders: maakt niet uit. Hier kunnen we hopelijk samen klagen, kletsen en de dagen iets sneller laten gaan.
Nav. de reacties heb ik hem gebeld en maar gewoon direct de vraag gesteld of hij het niet stom/kinderachtig/vervelend/raar of wat dan ook vond dat ik nog even wilde wachten (in plaats van dat we het er eerder alleen wat in het algemeen over hadden gehad). Hij zei gelukkig van niet, dat hij het wel een beetje jammer vind, maar het ook een fijne eigenschap is dat ik me niet zomaar laat meeslepen (en niet altijd eerst doe en dan denk haha) en dat hij er erg uitkijkt naar samen het jaar af te sluiten (komen drukke weken aan met de examens). Meteen samen ook een datum vast gezet en gekozen wat we zullen gaan doen.

Er optimistisch van uit gaande dat hij het meent en er straks ook nog achter staat heeft het me meer vertrouwen gegeven dus ik ben erg blij met de feedback! Zonder dat had ik het niet zo direct gevraagd. Natuurlijk kunnen er nog dingen veranderen enzo, maar voor nu ben ik er blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven