Ex date ( pas getrouwd)neemt contact op na jaren. (geen OP)

05-10-2019 10:23 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-10-2019 12:10
Reden: OP verwijderd
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
05-10-2019 10:42
Precies: als ik hem niet kan hebben, dan maak het het geluk van anderen graag kapot. Lekker puh!
Wat valt er kapot te maken, ik ben niet eens van plan iets met hem te doen dus waar slaat dat op?

Jij wil mij nu iets in de schoenen schuiven terwijl hij mij mailt en niet andersom.

En als deze man niet monogaam is, dan vind hij het wel bij een anders als ik niet hap( wat ik niet ga doen).

Blijkbaar is het normaal dat als een man pasgetrouwd is, hij contact zoekt met dates uit het verleden.
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:33
Ik ga ook gegarandeerd reageren

Jij bent lang verliefd op hem geweest en hebt zo te lezen nu nog (onbewust) een zwak voor hem. Ik denk echt dat contact met hem je niet gelukkig gaat maken. Wat zou hier nou uit kunnen komen dat jou helpt? Ik kan niks bedenken. Of je voelt je meteen rot, of je voelt je na een tijdje rot als je pas door hebt hoe de situatie is.

Dit vind ik echt zo'n situatie dat buitenstaanders zien dat het geen slimme keus is, maar waarin de persoon in kwestie blind is voor de gevolgen omdat die toch nog iets zoekt. Meid, doe het niet.
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:44
Wat valt er kapot te maken, ik ben niet eens van plan iets met hem te doen dus waar slaat dat op?

Jij wil mij nu iets in de schoenen schuiven terwijl hij mij mailt en niet andersom.

En als deze man niet monogaam is, dan vind hij het wel bij een anders als ik niet hap( wat ik niet ga doen).

Blijkbaar is het normaal dat als een man pasgetrouwd is, hij contact zoekt met dates uit het verleden.
je hebt allang gezegd dat je gaat reageren en het is allang duidelijk dat je ego flink gestreeld is door van alles wat je in je hoofd haalt.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zouden dus niet reageren?

Er word nu al de conclusie getrokken dat hij seks wil.

Wat als ik reageer en hij zegt iets heel anders ofzo.

Ik denk dat ik gewoon ga reageren met. Alles prima, met jou ook? Vanwaar opeens contact na jaren?
Alle reacties Link kopieren
Net of hij even wil laten zien kijk me nu staan getrouwd en een kind.
Nou super veel geluk daggg.
Ben je nou echt onder de indruk dat je een bericht van hem kreeg? Je had het allang moeten afsluiten voor jezelf.
anoniem_386734 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 10:48
36.77% gewijzigd
Jeetje, wat heftig, een email! Ik zou ook compleet in shock zijn, dit verzin je gewoon niet. En dan die boodschap, hoe gaat het met je, dat hakt erin!

Soms hè, heel soms, als iemand zegt 'hoe gaat het met je', willen ze gewoon weten hoe het gaat en doen ze (zeer minimale) moeite om interesse te tonen. Misschien had hij de avond ervoor een goed gesprek met zijn nieuwe liefde over eerdere romances, en bedacht hij dat hij hoopte dat het met jou ook goedgekomen zou zijn en dat het aardig zou zijn om nog iets te laten horen. Misschien was dat wel het idee van zijn vriendin, weet jij veel. Ik snap niet waarom iedereen direct van "email" naar "neuken" gaat. Als ik met alle bezette mannen die me wel eens een mailtje of appje sturen naar bed moest dan kon ik niet meer lopen.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 10:48
0.13% gewijzigd
in je topic hebt je het over jaren geleden. Uit je verhaal wordt duidelijk dat hij je pas een jaar geleden heeft geblokkeerd toen je hem met je zatte kop steeds op wilde bellen
Alle reacties Link kopieren
Jij bent by far de TO op dit moment binnen het viva forum met een hilarische hoeveelheid drama.
Iets teveel als je het mij vraagt...
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet uitzonderlijk hoor.
Hij heeft te weinig seks thuis, weet dat hij dat zonder veel moeite bij jou gaat krijgen.
Niet op reageren en verwijderen zou ik zeggen.
Wat een klootzak.
Neem jezelf in bescherming en negeer zijn berichtje. Hier kan niets goeds uit komen.
En ja, wat anderen zeggen: hij wil seks. Maar gaat dat natuurlijk niet zomaar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:47
Jullie zouden dus niet reageren?

Er word nu al de conclusie getrokken dat hij seks wil.

Wat als ik reageer en hij zegt iets heel anders ofzo.

Ik denk dat ik gewoon ga reageren met. Alles prima, met jou ook? Vanwaar opeens contact na jaren?
Wat zou hij anders kunnen zeggen? Hij heeft niks met jou, er is niks, behalve een gedeeld seksueel verleden. Of hij gooit een lijntje uit of hij wil je vertellen dat hij een SOA heeft. Maar dat had hij ook al in het mailtje kunnen doen
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:47
Jullie zouden dus niet reageren?

Er word nu al de conclusie getrokken dat hij seks wil.

Wat als ik reageer en hij zegt iets heel anders ofzo.

Ik denk dat ik gewoon ga reageren met. Alles prima, met jou ook? Vanwaar opeens contact na jaren?
Tuurlijk gaat hij iets anders zeggen. Wat ben jij naïef zeg.
Doe wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:44
En als deze man niet monogaam is, dan vind hij het wel bij een anders als ik niet hap( wat ik niet ga doen).

Blijkbaar is het normaal dat als een man pasgetrouwd is, hij contact zoekt met dates uit het verleden.
Je hapt wel, want 'Je gaat gegarandeert reageren.' Je hebt eegens die naieve hoop dat hij jou specialer vindt dan al die anderen en helemaal dan zijn vrouw die notabene de moeder is van zijn kind, terwijl hij met jou niet eens een relatie wilde.

En je opmerking dat het blijkbaar normaal is dat pasgetrouwde mannen contact zoeken met exen is erg onvolwassen.
Neem je verlies. Je was toen niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben en hij wil je nu alleen voor een wip.
Laat het gaan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-10-2019 10:47
Jeetje, wat heftig, een email! Ik zou ook compleet in shock zijn, dit verzin je gewoon niet. En dan die boodschap, hoe gaat het met je, dat hakt erin!

Soms hè, heel soms, als iemand zegt 'hoe gaat het met je', willen ze gewoon weten hoe het gaat en doen ze (zeer minimale) moeite om interesse te tonen. Misschien had hij de avond ervoor een goed gesprek met zijn nieuwe liefde over eerdere romances, en bedacht hij dat hij hoopte dat het met jou ook goedgekomen zou zijn en dat het aardig zou zijn om nog iets te laten horen. Misschien was dat wel het idee van zijn vriendin, weet jij veel. Ik snap niet waarom iedereen direct van "email" naar "neuken" gaat. Als ik met alle bezette mannen die me wel eens een mailtje of appje sturen naar bed moest dan kon ik niet meer lopen.
Zou kunnen. Maar wat boeit het hem? Het is een jaar geleden.

Het zou ook zeer zeker kunnen dat hij wil vals wil natrappen en vertellen dat hij getrouwd is en een baby heeft.

Waarom überhaupt iemand willen natrappen, blijkbaar zit het hem dan toch dwars. Als iemand mij niet boeit denk ik er niet eens aan.
Alle reacties Link kopieren
Zo een ex heb ik ook.
Ik besteed er geen tijd of energie meer aan.
Je ex is nu getrouwd en heeft een kind. dus ik zou de eer aan mezelf houden.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
05-10-2019 10:52
Zo een ex heb ik ook.
Ik besteed er geen tijd of energie meer aan.
Je ex is nu getrouwd en heeft een kind. dus ik zou de eer aan mezelf houden.
Zou hij zijn ego willen strelen ?
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:50
Zou kunnen. Maar wat boeit het hem? Het is een jaar geleden.

Het zou ook zeer zeker kunnen dat hij wil vals wil natrappen en vertellen dat hij getrouwd is en een baby heeft.

Waarom überhaupt iemand willen natrappen, blijkbaar zit het hem dan toch dwars. Als iemand mij niet boeit denk ik er niet eens aan.
Wat er is met jouw leven zo verschrikkelijk mis dat je uberhaupt wil reageren?
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:23
Waarom mailt een man die van de zomer getrouwd is, zielsgelukkig is en een pasgeboren baby heeft. Al die jaren heeft hij mij nooit zien staan en nu mailt hij tijdens zijn gelukkigste periode ?
Gelukkigste periode met een kleine baby in huis?? :rofl:
anoniem_359830 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 10:54
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
05-10-2019 10:53
Wat er is met jouw leven zo verschrikkelijk mis dat je uberhaupt wil reageren?
Ik ben gewoon puur benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:53
Zou hij zijn ego willen strelen ?
Weet ik niet, maar de vraag is wat boeit het jou?
een man die getrouwd is , net een kind en die wil wat met jou misshcien?Wat zegt dat over die man zelf?
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:33
Bedankt voor je reactie.

Ik ga ook gegarandeerd reageren, ik wil eerst nog even nadenken. Ik ben gewoon echt nieuwsgierig over wat hij wil, hem kennende ga ik een reactie geven en daarna hoor ik niks meer.

deze man is niet van de mooie praatjes en dingen beloven. Hij is vanaf dag 1 eerlijk geweest dat hij geen relatie wil met mij. Hij zei ik sluit niks uit in de toekomst maar dan moeten er wel dingen veranderen , maar goed hij heeft dus voor haar gekozen.

Hij kan overal seks krijgen, daar heeft hij mij echt niet voor nodig. Misschien ben ik wel naïef. Hem kennende zit hier meer achter en ik begrijp niet wat.
Waarom? Wat maakt het uit wat hij van je wil en waarom? Wat voor invloed heeft dit op jouw leven? Niets toch? Houd de eer aan jezelf en negeer de mail.
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:53
Zou hij zijn ego willen strelen ?
nee jij moet zijn geslacht strelen. Hij bereikt dat door jou ego te strelen
Alle reacties Link kopieren
Peritau schreef:
05-10-2019 10:53
Gelukkigste periode met een kleine baby in huis?? :rofl:
Als ik een aantal maanden geleden getrouwd ben en ik heb een baby dan is dat mijn gelukkigste periode. Zou alleen mijn man en kind zien staan, en niet eens in me opkomen exen te mailen. Maar goed dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 10:47


Wat als ik reageer en hij zegt iets heel anders ofzo.
Wat dan? Hé dropje ik heb indertijd een sok bij je laten liggen, kan ik die nu komen ophalen?

Wat delen jullie anders dan seks? Want hij mailt over iets wat jullie verbindt. Misschien delen jullie een hobby of vakgebied waar het over kan gaan, dat weten wij niet, maar ik krijg niet die indruk.

Heeft hij een dochter gekregen? Misschien wil hij alleen even weten dat het nu goed met je gaat omdat hij je lullig heeft behandeld, dat kan ook nog, Is hij in een soort 'boetefase' om een beter mens te worden.

Of zijn ego heeft een zetje nodig om te voelen dat hij meer is dan alleen een brave huisvader.

Geen van deze dingen zou mij inspireren om terug te mailen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven