Ex date ( pas getrouwd)neemt contact op na jaren. (geen OP)

05-10-2019 10:23 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-10-2019 12:10
Reden: OP verwijderd
99.67% gewijzigd
zwartdropje schreef:
05-10-2019 17:16
Ik heb even naar je reacties gekeken in het algemeen. Je reageert vooral op OP’s dat ze psychisch hulp nodig hebben en je hebt een obsessie met moeders die blijkbaar als ze een topic openen slechte moeders zijn

Bitch please

ga ergens anders janken. Jij hebt duidelijk degene met haat en dat loopt over. Je hebt hulp nodig , veel succes en sterkte

WoW!!

Terecht een staf waard ja. Denk je ook goed advies te geven.
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 17:16
ga ergens anders janken. Jij hebt duidelijk degene met haat en dat loopt over. Je hebt hulp nodig , veel succes en sterkte
Oh oh dropjesvrouw, één vinger naar de ander is drie naar jezelf.
Je weet tog... :nope:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
05-10-2019 16:57
Je gaat je haast afvragen of TO uberhaubt wel een mail heeft gehad of dat ze zo enorm onstabiel is dat ze het enkel zou willen.
Als je geen leven hebt, kan ik me wel voorstellen dat zo'n nikserig mailtje wereldschokkend is.
Iemand die z'n leven goed en zinvol gevuld heeft zou bij zoiets een wenkbrauw optrekken, z'n hoofd schudden en over gaan tot de orde van de dag. :byee:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Eeehm zoek hulp is niet een belediging... das een goedbedoeld advies. Iedereen kan af en toe hulp gebruiken en goede psychische hulp is heerlijk. Je voelt je daarna echt beter...

Ik zie jouw afhankelijkheid en manier van reageren zonder zelfinzicht en ik vermoed echt wel een stoornis. Ga kijken of je een diagnose kan krijgen... dan is je lever daarna echt een stuk makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Ironisch topic dit. :rofl:
¡Apagando las luces!
lolapaloeza schreef:
05-10-2019 13:03
Deze man lijkt mij nou bij uitstek een verzamelaar.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Daar is zwartdropje weer. Teleurgesteld in de reacties op je zoveelste topic. Ik zie wel degelijk heel veel goed bedoelde reacties. Jammer dat je dat niet oppikt.
Mensch durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Ee van uitgaande dat je serieus bent, maak ik me zorgen over je.
Mensch durf te leven
Dat je je depressief voelt en geen baan (en partner) hebt, vind ik oprecht vervelend voor je.
Maar het is natuurlijk onzin om je hier op te gaan stellen als iemand waar wij allemaal jaloers op zouden moeten zijn.

Sorry meid.

Begin eens een leuke hobby, zoek eens een baan, mijn part vrijwilligerswerk.

Dit is een doodlopende weg op deze manier.
Alleen JIJ kan jouw leven veranderen.
Een keertje verliefd op iemand zijn, dat kan en soms is dat nog wel leuk.
Maar als je een laag zelfbeeld hebt (waar je volgens mij last van hebt door je omstandigheden), is het iets waar je toch een beetje afstand van moet nemen.
Deze man wil waarschijnlijk alleen maar seks en als je een sterke vrouw met een baan was en een eigen partner, was het waarschijnlijk veel minder beladen om erover te fantaseren.
We kunnen allemaal weleens iets verliezen in het leven, probeer er weer iets voor terug te vinden.
En ga het vooral niet zoeken in destructieve connecties zoals een man die je jaren geleden geblokkeerd heeft.

Verder moet je het zelf maar weten.
Ik zie het volgende topic wel weer tegemoet.
Alle reacties Link kopieren
zwartdropje schreef:
05-10-2019 15:29
Ik heb hem nooit een e-mail gestuurd. Dus zijn vrouw zou niks kunnen vinden.

We hebben een jaar geleden voor het laatst geappt, lijkt me sterk dat ze na een jaar appjes heeft gelezen.

Daarbij weet ik dat hij het was, door de afkortingen die hij gebruikt.

Blijkbaar wil hij wel iets van me, anders besluit hij niet om een mailtje te sturen.

Jullie wilde huisvrouwen moeten eens stoppen met je eigen onzekerheden en haat te projecteren op anderen.

Toedels en dikke kus
Je mag toch hopen dat zijn vrouw, en de moeder van zijn kind ook weet wat voor afkortingen hij gebruikt.
Zij zal dat beter weten dan jij dat weet.
zwartdropje schreef:
05-10-2019 15:29
Ik heb hem nooit een e-mail gestuurd. Dus zijn vrouw zou niks kunnen vinden.

We hebben een jaar geleden voor het laatst geappt, lijkt me sterk dat ze na een jaar appjes heeft gelezen.

Daarbij weet ik dat hij het was, door de afkortingen die hij gebruikt.

Blijkbaar wil hij wel iets van me, anders besluit hij niet om een mailtje te sturen.

Jullie wilde huisvrouwen moeten eens stoppen met je eigen onzekerheden en haat te projecteren op anderen.


Toedels en dikke kus
Mwah, hij hoeft niet per se iets van je te willen. Wellicht hoogstens weten hoe het met je gaat.

En vanwaar die haat naar huisvrouwen? Je bent er volgens mij zelf ook eentje. Op zich overigens niets mis mee, al is een beetje dagbesteding buiten huis ook niet verkeerd.
stomwijnglas schreef:
06-10-2019 01:32
Je mag toch hopen dat zijn vrouw, en de moeder van zijn kind ook weet wat voor afkortingen hij gebruikt.
Zij zal dat beter weten dan jij dat weet.
Zullen wel afkortingen van bepaalde namen zijn.
https://forum.fok.nl/topic/2519882/1/25

:-[
Alle reacties Link kopieren
Ach, en hier een perma vanwege trollen.
¡Apagando las luces!
:fortune:

Ik zie dat TO graag dingen 'bedenkt'.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
09-10-2019 16:36
:fortune:

Ik zie dat TO graag dingen 'bedenkt'.
En ik zie daar een heleboel oude nicks bij.... :sherlock:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven