Ex heeft meerdere malen seks gehad in “uit periode”

17-09-2018 03:49 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen !

Ik zit er door heen.. ik had 5 jaar geleden een mooi en leuk meisje leren kennen waar ik erg snel verliefd op werd (ben geen player maar ook geen “snel verliefd persoon” zegmaar. Ik leerde haar dus kennen en we kwamen vaak samen en hadden na n maand of 2 pas seks. Ik geloofde haar op haar woord dat ze altijd t alleen met haar ex gedaan heeft en daarna 5 jaar lang alleen met mij was tot nu de illusie. Echter was het in die 5 jaar meerdere malen n paar maanden uit waarvan 3x 6 maanden minimaal. Ik ben er nu achter gekomen dat ze toen ze mij leerde kennen een week daarvoor seks had met een jonge die ze pas n week kende.. even grof; geneukt in t zwembad binnen een week.. normaal geen type voor mij om een serieuse relatie aan te gaan al wil ik niemand judgen maar hier wist ik dus niets van af. Dat is pas het begin want ik weet dus ook allemaal met haar bevestiging na jaren liegen dat ze ook met oudere donkere man van 40 zij 22 een seks relatie onderhield toen het uit was. Mensen zeg mij please of ik geen hart heb dat ik het niet meer kan met haar. Ik wou het zo graag en zij nu ook maar het kan niet meer! Ook kwam ik er achter dat die afspraakjes niet t enige was ze had halve relaties met andere gaste ook. Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Lang verhaal kort. Ze claimt dus nu echt klaar te zijn met alles en dingen te hebben ingezien terwijl t in december januari tot maard goed kwam en t was toen vanaf maart weer door haar beindigd. Weer die ouwe vent op gebeld en zich uit elkaar laten trekken in een hotel.

Ik wil jullie ongezoute mening !!!

WAT MOET IK HIERMEE AAN?!

alvast oprecht hartelijk dank voor de moeite dit te lezen en te reageren !!

Groetjes

Alejandro300

Doorgaan en geloven dat t nooit meer gebeurd?

Totaal aantal stemmen: 106

Ja (10%)
Nee (90%)
Ik verbaas me er weer eens over hoeveel mannen nog steeds vinden dat een vrouw geen relatiemateriaal is als ze van haar seksualiteit geniet terwijl ze zelf meestal ook niet een heel braaf verleden hebben. Hypocriet. Ze verdient een meer open minded man dan jij. Misschien moet je eens at aan je wereldbeeld doen of inderdaad op zoek gaan naar een maagd (die zichzelf dan maar gelukkig moet prijzen met dat jij dat bepaald niet bent). Bah.
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
20-09-2018 08:32
‘The best predictor of future behavior is past behavior.’

Maw grote kans dat jij haar terug neemt, dat zij het weer uitmaakt en sex heeft met anderen en je weer terug wil daarna. Het gaat niet om goed of fout. Het gaat erom waar je wel/niet mee kan leven. Ben je het zat, neem haar dan niet terug. Kan je het nog wel een (of 2 of 20) keer aan allemaal, dan neem je haar net zo lang terug tot je het zat bent.

Of heeft ze een hele goede reden gegeven waarom het nu anders zou gaan dan alle andere keren?

Als ik dit topic zo lees, heeft ex best een goede reden het steeds weer uit te maken. Dat gezeur over wat ze wel en niet gedaan heeft en met wie en hoe vaak.

Dus.. geeft A een goede reden om het deze keer te laten slagen en laat hij haar leven in de tijd dat ze geen relatie hadden rusten? Kan A dat?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-09-2018 09:10
Als ik dit topic zo lees, heeft ex best een goede reden het steeds weer uit te maken. Dat gezeur over wat ze wel en niet gedaan heeft en met wie en hoe vaak.

Dus.. geeft A een goede reden om het deze keer te laten slagen en laat hij haar leven in de tijd dat ze geen relatie hadden rusten? Kan A dat?
Ik dacht dat hij nu pas in 1x achter al die keren van de afgelopen jaren was gekomen.. maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Mogelijk had ze gewoon steeds zin om wat anders uit te proberen en wilde ze niet vreemdgaan, who knows. Het is ook niet heel relevant meer nu, snap het drama eromheen niet. De twee vrij simpele keuzes zijn al eerder genoemd.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
20-09-2018 00:36
Mamsvan heeft gelijk.. en ja ik wil haar ook graag ik hield zoveel van dit meisje en ik ben van mening als ik je leer kennen en we hebben een relatie dan ben je voor mij “maagd” ja.. Haar verleden boeide me niet. Maar vanaf de dag dat ik haar leerde kennen in 2013 “loog” ze al want ze probeerde heel aseksueel over te komen terwijl ik er dus nu achter ben dat ze een week daarvoor door n gozer op de eerste “chilling” gedaan is. Kijk dat vergeef ik haar nog dat was voor mij. Maar al die gasten erna. En begrijp me niet verkeerd ze is niet een of andere levenloze slet. Ze is een super knappe vrouw (yolanthe/kim k look a like van nature!) en dat krijgt nou eenmaal veeel aandacht dat begrijp ik ook. Het is zelfs zo dat ik het wil proberen maar het doet me teveel pijn om voor me te zien dat ze 7 weken geleden nog met n ander t bed deelde. En de feiten zijn in princiepe dat ze het dus verspreid over 5 jaar dat ik dr ken langere periodes seks heeft gehad met anderen en tussendoor met mij. Die verbintenis is er niet meer ofzo voor mij? Ik vind seks iets heel speciaals als gevoelens een rol spelen. Denkt iemand oprecht dat hier mee te leven is? vrouwen denk na in de omgekeerde wereld en geef eerlijk antwoord..
Voor de 100ste keer: wat zij doet als jullie GEEN RELATIE hebben, gaat jou niks aan. Sterker nog, als jij zo loopt te drammen tegenover haar als dat je hier nu op het forum doet, zou ik ook glashard liegen.
Wat jij ervan vindt wat zij in de tussenperiodes deed, ligt enkel en alleen bij jou. Daar moet je haar niet mee lastig vallen. Je moet voor jezelf bedenken of je dat achter je kan laten of niet. Kan je dat niet, dan is er werk aan de winkel. Voor jou. Voor haar niet. Dit alles is JOUW probleem, en niet die van haar. Jij maakt hier nu haar probleem van en doet alsof het haar schuld is. Dat is het niet. Houd het bij jezelf, dan zal zij ook minder snel een reden hebben om het weer uit te maken. Want zoals je doet en nu overkomt, begrijp ik heel goed dat zij het steeds uitmaakt. Ik zou gek van je worden.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro, het enige werk aan de winkel dat ik voor jou zie.. is het radicaal afstand nemen van dit meisje.
Ze is overduidelijk van het aantrekken, en weer afstoten... aantrekken, en weer afstoten...
Is het wel eens bij je opgekomen dat ze jou als een hondje behandeld?
Ze stuurt je de hoek in, waar jij met de staart tussen de benen mag afwachten totdat ze uitgeneukt is met anderen, en jou weer terugfluit?
Denk jij zelf nooit dat dit meisje gewoon kickt op, en geniet van het 'mindfucken' dat ze bij je doet?
Jij gaat op handen en knieen voor haar door het stof, de gedachte aan haar met een ander drijft jou haast tot waanzin...
Zij weet dit donders goed.. , ze kent het van jou.. ze ziet het.. maar jou laten gaan doet ze niet!
Denk hier eens over na!!!
Is dat omdat jij haar geliefde bent??
Of omdat jij gewoon haar speeltje, haar uitvalbasis of haar onderdaan bent??
Als de ander niet volledig voor jou wilt kiezen.. doe dit dan zelf wel.
Kies voor jezelf, ontdoe jezelf van dit soort ballast.
Ze is het echt niet waard!
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 20-09-2018 12:45
1.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
20-09-2018 08:28
Omdat het topic anders doodbloedt.
jammer dat er zo weinig mensen happen
Alejandro300 schreef:
20-09-2018 00:36
Mamsvan heeft gelijk.. en ja ik wil haar ook graag ik hield zoveel van dit meisje en ik ben van mening als ik je leer kennen en we hebben een relatie dan ben je voor mij “maagd” ja.. Haar verleden boeide me niet. Maar vanaf de dag dat ik haar leerde kennen in 2013 “loog” ze al want ze probeerde heel aseksueel over te komen terwijl ik er dus nu achter ben dat ze een week daarvoor door n gozer op de eerste “chilling” gedaan is. Kijk dat vergeef ik haar nog dat was voor mij. Maar al die gasten erna. En begrijp me niet verkeerd ze is niet een of andere levenloze slet. Ze is een super knappe vrouw (yolanthe/kim k look a like van nature!) en dat krijgt nou eenmaal veeel aandacht dat begrijp ik ook. Het is zelfs zo dat ik het wil proberen maar het doet me teveel pijn om voor me te zien dat ze 7 weken geleden nog met n ander t bed deelde. En de feiten zijn in princiepe dat ze het dus verspreid over 5 jaar dat ik dr ken langere periodes seks heeft gehad met anderen en tussendoor met mij. Die verbintenis is er niet meer ofzo voor mij? Ik vind seks iets heel speciaals als gevoelens een rol spelen. Denkt iemand oprecht dat hier mee te leven is? vrouwen denk na in de omgekeerde wereld en geef eerlijk antwoord..
Je hebt echt hulp nodig, het lijkt wel of je aan het doordraaien bent. Ik snap wel dat ze tegen je gelogen heeft. Je dramt zo door...

Echt hoor laat haar los jij kan hier niet overheen stappen.

Nogmaals zij heeft niks fout gedaan. Ze heeft sex met anderen gehad toen het uit was met jou En dat is haar goed recht!
Tess1981 schreef:
20-09-2018 13:18
Ik snap wel dat ze tegen je gelogen heeft.

Nogmaals zij heeft niks fout gedaan. Ze heeft sex met anderen gehad toen het uit was met jou En dat is haar goed recht!
Zeer vreemd hoe sommige vrouwen hier met veel nadruk het "recht op seks met anderen" lopen te verdedigen en vinden dat liegen hierover niks fout doen is...

In die logica mag ik dus mijn jarenlange vriendin af en toe zeggen dat ik even "een break" wil, dan uiteraard zonder haar hier iets over te zeggen gauw wat andere chicks scoor, en dan terug bij haar kom zeggen dat ik haar zo hard mis en dat zij mijn enige ware liefde is... En zij gaat er dan vanuit dat ik eenzaam en alleen zat te snikken over haar... Hahaha!

Fijn dat sommige vrouwen op het Viva-forum vinden dat dit "niks fout" is!


Alejandro: grow a pair en knikker die griet uit je leven! Zo laat je je toch niet behandelen?
Alle reacties Link kopieren
Tess1981 schreef:
20-09-2018 13:18
Je hebt echt hulp nodig, het lijkt wel of je aan het doordraaien bent. Ik snap wel dat ze tegen je gelogen heeft. Je dramt zo door...

Echt hoor laat haar los jij kan hier niet overheen stappen.

Nogmaals zij heeft niks fout gedaan. Ze heeft sex met anderen gehad toen het uit was met jou En dat is haar goed recht!

Ik houd ook van seks, maar ik heb me nog nooit suf laten neuken door Jan en alleman omdat ik dat lekker vind en het nu eenmaal mijn goed recht is!!
Het ex vriendinnetje van TO lijkt mij een sletje voor elk pretje..
TO is er niet voor niets zo van over de zeik!
Niet omdat hij liever een onbevlekte maagd had gehad, maar omdat zijn aandacht vragende ex zich als een lopende neukgleuf gedraagt..
Hij houd van haar als de persoon die ze is.. maar verfoeid haar gedrag!
Is dat zo raar?
TO wordt door sommige haast als een idioot hier afgeschilderd.. en waarom??
Omdat hij houd van iemand die hem aan het lijntje houd, hem bespeeld en gebruikt.
Dat denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Lieveranoniem123456 schreef:
20-09-2018 14:13
Zeer vreemd hoe sommige vrouwen hier met veel nadruk het "recht op seks met anderen" lopen te verdedigen en vinden dat liegen hierover niks fout doen is...

In die logica mag ik dus mijn jarenlange vriendin af en toe zeggen dat ik even "een break" wil, dan uiteraard zonder haar hier iets over te zeggen gauw wat andere chicks scoor, en dan terug bij haar kom zeggen dat ik haar zo hard mis en dat zij mijn enige ware liefde is... En zij gaat er dan vanuit dat ik eenzaam en alleen zat te snikken over haar... Hahaha!

Fijn dat sommige vrouwen op het Viva-forum vinden dat dit "niks fout" is!


Alejandro: grow a pair en knikker die griet uit je leven! Zo laat je je toch niet behandelen?

Als je met niemand een relatie hebt, is het geen probleem met anderen seks te hebben. Als je dit tijdens een 'break' doet (wat je vaak achteraf pas weet) dan heeft degene die jou terugnam nog steeds weinig te zeggen over wat je deed tijdens de break. Óf diegene je terugneemt, is aan hem/haar.

Lijkt me simpel
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
20-09-2018 14:32
Ik houd ook van seks, maar ik heb me nog nooit suf laten neuken door Jan en alleman omdat ik dat lekker vind en het nu eenmaal mijn goed recht is!!
Het ex vriendinnetje van TO lijkt mij een sletje voor elk pretje..
TO is er niet voor niets zo van over de zeik!
Niet omdat hij liever een onbevlekte maagd had gehad, maar omdat zijn aandacht vragende ex zich als een lopende neukgleuf gedraagt..
Hij houd van haar als de persoon die ze is.. maar verfoeid haar gedrag!
Is dat zo raar?
TO wordt door sommige haast als een idioot hier afgeschilderd.. en waarom??
Omdat hij houd van iemand die hem aan het lijntje houd, hem bespeeld en gebruikt.
Dat denk ik...
Genieten van seks maakt je geen slet.
Of geldt dit ook voor mannen?

Bovendien heeft ze misschien ook wel heel vaak 'nee' verkocht voor pretjes.

En hij moet misschien eens bij zichzelf nagaan of hij van haar houdt en waarom. Maar haar geen gedrag gaan verwijten, anders dan het liegen tegen hem.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-09-2018 14:50
Genieten van seks maakt je geen slet.
Of geldt dit ook voor mannen?

Bovendien heeft ze misschien ook wel heel vaak 'nee' verkocht voor pretjes.

En hij moet misschien eens bij zichzelf nagaan of hij van haar houdt en waarom. Maar haar geen gedrag gaan verwijten, anders dan het liegen tegen hem.
Je verdraaid mijn woorden...
Ik heb nergens beweerd dat genieten van seks je een slet maakt..

Hoe dan ook hoop ik dat TO zijn zelfrespect kan hervinden en een lieve, leuke vrouw zoekt die wel genoeg heeft aan 1 man en 1 piemel.
Dreamer schreef:
20-09-2018 14:49
Als je met niemand een relatie hebt, is het geen probleem met anderen seks te hebben. Als je dit tijdens een 'break' doet (wat je vaak achteraf pas weet) dan heeft degene die jou terugnam nog steeds weinig te zeggen over wat je deed tijdens de break. Óf diegene je terugneemt, is aan hem/haar.

Lijkt me simpel
Als iemand niet vertelt wat er gebeurd is tijdens de break, dan heb je onvolledige informatie om te beslissen of je hem/haar terugneemt. Als je dan terug samen bent en het pas achteraf wel te weten komt, zou ik me ook serieus belazerd voelen.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
20-09-2018 14:59
Je verdraaid mijn woorden...
Ik heb nergens beweerd dat genieten van seks je een slet maakt..

Hoe dan ook hoop ik dat TO zijn zelfrespect kan hervinden en een lieve, leuke vrouw zoekt die wel genoeg heeft aan 1 man en 1 piemel.

OH.. dat las ik hier dan in
Misschien eens nadenken over je formulering?
Het ex vriendinnetje van TO lijkt mij een sletje voor elk pretje..
En ik ken genoeg mensen, die in hun vrijgezellentijd los gingen met seks maar vervolgens een monogame relatie jarenlang vol konden houden. Maar dan wel met een collega, die hun respecteert om wie ze zijn en niet moeilijk gaan doen om wie ze waren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lieveranoniem123456 schreef:
20-09-2018 15:03
Als iemand niet vertelt wat er gebeurd is tijdens de break, dan heb je onvolledige informatie om te beslissen of je hem/haar terugneemt. Als je dan terug samen bent en het pas achteraf wel te weten komt, zou ik me ook serieus belazerd voelen.

TO weet het nu toch?
Kan hij toch gewoon NEE zeggen en verder gaan met z'n leven?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-09-2018 15:09
OH.. dat las ik hier dan in
Misschien eens nadenken over je formulering?



En ik ken genoeg mensen, die in hun vrijgezellentijd los gingen met seks maar vervolgens een monogame relatie jarenlang vol konden houden. Maar dan wel met een collega, die hun respecteert om wie ze zijn en niet moeilijk gaan doen om wie ze waren.

Precies. Maar de ex van TO kon een jarenlange, monogame relatie kennelijk dus niet volhouden.
Het steeds weer uitmaken, dan van bil met wie je wil... en daarna je ouwe, getrouwe vriendje weer terug willen?? Is dat eerlijk?
En dit niet 1x, maar meerdere malen binnen 5 jaar op deze manier?
Dat heeft meer te maken met het willen spelen en sollen met de gevoelens van TO, dan dat ik er iets van oprechte liefde uit kan opmaken?
Het lijkt mij wel zo fair van deze ex-vriendin als ze TO zou laten gaan. Dan heeft ze de vrijheid en hoeft ze TO niet zo'n pijn meer te doen.
Hard,, maar beter dan hem op deze manier aan het lijntje te houden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat? Omdat ze toevallig nu een aantal jaren zo leeft?
Wat schrijf ik nou? Dat ik mensen ken, die zo leefden en nu wel monogaam zijn.

Lees je wel?

En TO kan ook gewoon zeggen "nee, 2x uitmaken is genoeg, ik hoef je niet meer" ongeacht wat zij deed die tussentijd, maar hij doet dat niet. Is niet haar schuld, natuurlijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-09-2018 15:43
Hoe weet je dat? Omdat ze toevallig nu een aantal jaren zo leeft?
Wat schrijf ik nou? Dat ik mensen ken, die zo leefden en nu wel monogaam zijn.

Lees je wel?

En TO kan ook gewoon zeggen "nee, 2x uitmaken is genoeg, ik hoef je niet meer" ongeacht wat zij deed die tussentijd, maar hij doet dat niet. Is niet haar schuld, natuurlijk.


Lees je wel??
Houd eens op zeg!
Je bent mijn schooljuf niet.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
20-09-2018 15:29
Precies. Maar de ex van TO kon een jarenlange, monogame relatie kennelijk dus niet volhouden.
Het steeds weer uitmaken, dan van bil met wie je wil... en daarna je ouwe, getrouwe vriendje weer terug willen?? Is dat eerlijk?
En dit niet 1x, maar meerdere malen binnen 5 jaar op deze manier?
Dat heeft meer te maken met het willen spelen en sollen met de gevoelens van TO, dan dat ik er iets van oprechte liefde uit kan opmaken?
Het lijkt mij wel zo fair van deze ex-vriendin als ze TO zou laten gaan. Dan heeft ze de vrijheid en hoeft ze TO niet zo'n pijn meer te doen.
Hard,, maar beter dan hem op deze manier aan het lijntje te houden.
Eh, ze was gewoon monogaam hoor. En to is niks aangedaan, hij koos er zelf voor.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
20-09-2018 15:50
Lees je wel??
Houd eens op zeg!
Je bent mijn schooljuf niet.
Nou, ik vond het anders een goede vraag.
Alle reacties Link kopieren
Lieveranoniem123456 schreef:
20-09-2018 15:03
Als iemand niet vertelt wat er gebeurd is tijdens de break, dan heb je onvolledige informatie om te beslissen of je hem/haar terugneemt. Als je dan terug samen bent en het pas achteraf wel te weten komt, zou ik me ook serieus belazerd voelen.
Het was uit. Het gaat hem niks aan wat ze in de breuk deed. Als jij je belazerd voelt omdat je partner een seksleven voor jou had ben je niet geschikt voor een relatie met iemand anders dan een Maagd.

Je hebt niet recht op meer info op wat er voor jou is gebeurd alleen omdat je ooit eerder ook al iemands partner was.
Alle reacties Link kopieren
Lieveranoniem123456 schreef:
20-09-2018 15:03
Als iemand niet vertelt wat er gebeurd is tijdens de break, dan heb je onvolledige informatie om te beslissen of je hem/haar terugneemt. Als je dan terug samen bent en het pas achteraf wel te weten komt, zou ik me ook serieus belazerd voelen.
Deze onzin heb ik echt nog nooit gehoord. Om na een break weer te gaan voor een relatie heeft niets te maken met het gedrag dat plaatsvond tijdens die break. Dat gaat TO gewoon niks aan en dat moet hij niet eens willen weten.
Maar dat wil hij wel, want al die tijd dat ze wel een relatie hadden, liep hij wantrouwend te doen en te zeiken als een wijf. Een goede reden voor haar om het steeds weer uit te maken.

Wij krijgen hier alleen maar het emotionele verhaal van TO te horen, waarin zijn ex als rondneukende slet wordt afgeschilderd en alles haar fout is.

Ik denk dat we hier te maken hebben met een stelletje pubers/jongvolwassenen. Zij die zichzelf op seksueel vlak ook nog moet ontdekken; hij die 0,0 zelfreflecterend vermogen heeft.
Alle reacties Link kopieren
'zeiken als een wijf'
Zeg, wil je vrouwen niet zo negatief neerzetten? Zoals je hier kunt lezen zijn het niet alleen vrouwen, die zo kunnen zeiken ;-)

En TO moet gewoon z'n ballen bij elkaar zoeken, stoppen met huilie doen, uit de slachtofferrol stappen en ervoor kiezen de regie over z'n leven in eigen handen te nemen. Met of zonder ex cq vriendin, maar wel beseffen dat het zijn éigen keuze is wat hij doet. Ongeacht wat de ex/vriendin zegt of doet, zei of gedaan heeft.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nou heel simpel als ik in een relatie zou zitten waar het al al meerdere keren uit is en ik weet dat de betreffende partner in de tussentijd met meerdere heeft aangelegd zou ik daar ook problemen mee hebben
(Ondanks dat die persoon vrij is omdat te doen)

In zou alleen naar de de 2* het volledig gestopt hebben


Ik heb nog nooit zo,n relatie gehad en ik kan met zekerheid zeggen dat ik soweiso niet snel weer met een ex een herkansing van de relatie geef het was niks voor niks uit


TO heeft kennelijk die (HO STOP nu is het echt over niet) omdat die waarschijnlijk verliefd op een droom illusie van zijn ex vriendin
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Je kan het niet algemeen stellen. To heeft blijkbaar ideeën over wat wel en niet kan en die liggen zo ver verwijderd van wat dit meisje doet dat het dus nooit meer wat zal worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven