Ex heeft meerdere malen seks gehad in “uit periode”

17-09-2018 03:49 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen !

Ik zit er door heen.. ik had 5 jaar geleden een mooi en leuk meisje leren kennen waar ik erg snel verliefd op werd (ben geen player maar ook geen “snel verliefd persoon” zegmaar. Ik leerde haar dus kennen en we kwamen vaak samen en hadden na n maand of 2 pas seks. Ik geloofde haar op haar woord dat ze altijd t alleen met haar ex gedaan heeft en daarna 5 jaar lang alleen met mij was tot nu de illusie. Echter was het in die 5 jaar meerdere malen n paar maanden uit waarvan 3x 6 maanden minimaal. Ik ben er nu achter gekomen dat ze toen ze mij leerde kennen een week daarvoor seks had met een jonge die ze pas n week kende.. even grof; geneukt in t zwembad binnen een week.. normaal geen type voor mij om een serieuse relatie aan te gaan al wil ik niemand judgen maar hier wist ik dus niets van af. Dat is pas het begin want ik weet dus ook allemaal met haar bevestiging na jaren liegen dat ze ook met oudere donkere man van 40 zij 22 een seks relatie onderhield toen het uit was. Mensen zeg mij please of ik geen hart heb dat ik het niet meer kan met haar. Ik wou het zo graag en zij nu ook maar het kan niet meer! Ook kwam ik er achter dat die afspraakjes niet t enige was ze had halve relaties met andere gaste ook. Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Lang verhaal kort. Ze claimt dus nu echt klaar te zijn met alles en dingen te hebben ingezien terwijl t in december januari tot maard goed kwam en t was toen vanaf maart weer door haar beindigd. Weer die ouwe vent op gebeld en zich uit elkaar laten trekken in een hotel.

Ik wil jullie ongezoute mening !!!

WAT MOET IK HIERMEE AAN?!

alvast oprecht hartelijk dank voor de moeite dit te lezen en te reageren !!

Groetjes

Alejandro300

Doorgaan en geloven dat t nooit meer gebeurd?

Totaal aantal stemmen: 106

Ja (10%)
Nee (90%)
Lillybit schreef:
17-09-2018 20:24
Don't wanna kiss, don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
Don't call my name
Don't call my name, Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro

Alejandro
Alejandro
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro

Stop, please,
Just let me go Alejandro,
Just let me go

Als het een echt topic was zou ik nog steeds dit liedje mee zingen denk ik B-)
Afbeelding
Als je uit elkaar bent mag je doen wat je wil toch? Als zij zich uit elkaar wil laten trekken door iemand anders dan mag dat gewoon. Wat ik niet zo goed begrijp is waarom je haar uberhaupt nog terug wil. Zij maakt het steeds uit en weet niet hoe snel ze met een ander kan n**ken. Waarom wil je nog een relatie met haar?
Alejandro300 schreef:
18-09-2018 00:43
We zijn dus een dag verder en gepraat vandaag.. alles is er eerlijk uitgekomen de vieste dingen. Ik hou van haar en had een heel ander beeld ervan.. Als je elke keer dat ik weer voor je ging en t goed kwam je loog dat je alleen dates heb gehad.. maar nu blijkt dat je zelfs letterlijk van de straat na een week in n “neefs huis” heb laten doen en daarna nog 20x in hotels heb late doen. Deze gedachte maakt me gek en dit nog maar een van de 5 waarvan ik weet..
Waarom wil je dit allemaal weten? :facepalm:
Waarom vertelt ze je zoveel details?

Als het uit is mag ze doen en laten wat ze wil.
Het probleem is dat ze liegt en het constant met je uitmaakt.

Verbreek het contact, blokkeer haar en ga door met je leven. Op deze manier doet ze je nog veel meer pijn.
Alle reacties Link kopieren
Yoooooo die had ik allang de deur uit gedaan. Sorry dat ik het zo zeg want ik weet niet precies wat er allemaal af heeft gespeeld maar ik kan je wel vertellen; zo’n knipperlicht had ik allang de stroom van uitgedaan.

Kan nooit goed zijn zo’n relatie. Ik ben van mening: Eens je ex, altijd je ex. Hoe graag je ook met diegene een relatie wilt. Voor je eigen gezondheid is het wss beter om er helemaal mee te kappen. Je zal echt wel iemand beter vinden die NIET tegen je zal liegen of bedriegen en waar je een standvaste relatie mee kan hebben, zonder enige tussenpauzes.
Ik zou al gestopt zijn als ik erachter kwam dat de loog, maargoed.
Ken je deze motto al: ‘Fool me once, shame on you. Fool me twice, can’t put the blame on you”

oftewel; als je 2x in dezelfde “grap” trapt, is het je eigen schuld. Laat dat NOOIT gebeuren asjeblieft. Laat iemand je nooit 2x belazeren.

Kortom; ik zeg compleet afkappen die handel, neem de rust en pleaassee ga opzoek naar wat beters na een tijdje. Je komt er wel. Echt waar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom waren jullie eigenlijk steeds uit elkaar? Want je kan niet echt meer spreken van een knipperlichtrelatie als het steeds zes maanden uit is...
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
18-09-2018 00:43
We zijn dus een dag verder en gepraat vandaag.. alles is er eerlijk uitgekomen de vieste dingen. Ik hou van haar en had een heel ander beeld ervan.. Als je elke keer dat ik weer voor je ging en t goed kwam je loog dat je alleen dates heb gehad.. maar nu blijkt dat je zelfs letterlijk van de straat na een week in n “neefs huis” heb laten doen en daarna nog 20x in hotels heb late doen. Deze gedachte maakt me gek en dit nog maar een van de 5 waarvan ik weet..
je kan er duidelijk niet mee leven wat zij in de periodes toen het uit was tussen jullie heeft gedaan

ik kan dat best begrijpen hoor, maar ik weet dan van mezelf dat ik niet meer in dezelfde fout trap

jij moet dat ook eens beseffen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
18-09-2018 00:43
We zijn dus een dag verder en gepraat vandaag.. alles is er eerlijk uitgekomen de vieste dingen. Ik hou van haar en had een heel ander beeld ervan.. Als je elke keer dat ik weer voor je ging en t goed kwam je loog dat je alleen dates heb gehad.. maar nu blijkt dat je zelfs letterlijk van de straat na een week in n “neefs huis” heb laten doen en daarna nog 20x in hotels heb late doen. Deze gedachte maakt me gek en dit nog maar een van de 5 waarvan ik weet..
Alejandro, waar ben je mee bezig? Wat zij doet als het uit is, gaat jou NIETS aan. Dat ze daarover liegt, begin ik zelfs een beetje te begrijpen n.a.v hoe jij nu hier op het forum overkomt. Je doet alsof het 'liegen' de boosdoener is. Dat is het niet, je vindt het gewoon vies dat ze seks heeft met anderen (wat haar goed recht is). Sorry maar dan is zij het niet voor jou, en jij ook niet voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
18-09-2018 00:43
We zijn dus een dag verder en gepraat vandaag.. alles is er eerlijk uitgekomen de vieste dingen. Ik hou van haar en had een heel ander beeld ervan.. Als je elke keer dat ik weer voor je ging en t goed kwam je loog dat je alleen dates heb gehad.. maar nu blijkt dat je zelfs letterlijk van de straat na een week in n “neefs huis” heb laten doen en daarna nog 20x in hotels heb late doen. Deze gedachte maakt me gek en dit nog maar een van de 5 waarvan ik weet..
bedankt voor de update
Pergamon schreef:
17-09-2018 08:48
+1!

TO: vrouwen hebben ook seks. Deal with it. Dat gezeik dat vrouwen maar netjes moeten blijven en met slechts een beperkt aantal mannen mogen neuken is natuurlijk totale onzin. Het was uit, zij hoeft jou op geen enkele manier verantwoording af te leggen met wie en hoe ze seks heeft gehad in die periode.
Precies. En ze is jouw bezit niet!
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
18-09-2018 00:43
We zijn dus een dag verder en gepraat vandaag..
alles is er eerlijk uitgekomen de vieste dingen.

Ik hou van haar.

Had een heel ander beeld ervan..
Als je elke keer dat ik weer voor je ging en t goed kwam.
Je loog dat je alleen dates heb gehad.
Nu blijkt dat je zelfs letterlijk na een week in “neef's huis” je hebt laten neuken en daarna nog 20x in hotels .!!!!! Deze gedachte maakt me gek.
dit nog maar een van de 5 verhalen , waarvan ik weet..
Hmmmmmmmmmm Beetje onsamenhangend dit verhaal.

Jouw fout is dat je DENKT van haar te houden. Jouw fout is , dat het idee dat zij zich LAAT neuken door jan en alleman , Jou helemaal gek maakt.

Je nog gekker laat maken door de in details vertelde seks, die jij omschrijft als VIEZE DINGEN. Seks is niet vies.
Naar mijn idee is je EX een nymphomane .

Jij blijft er zelf elke keer weer in trappen.

Het zou fijn zijn, als je eens alle reacties op je gemak leest en ze eventueel beantwoord.

De meeste zeggen; Kappen , blokkeren , een vrijgezelle dame mag neuken /seks hebben met iedereen, die zij wilt.
Al neukt ze er tg op 1 dag, haar keuze. niet de jouwe.

Dus wat doe je ? neem je haar weer terug voor de zoveelste keer, omdat je denkt van haar te houden?? totdat mevrouw er weer een half jaar vandoor gaat. ?? en uiteraard weer de hele straat neukt.

Laat je als de sodemieter TESTEN op soa's !!!!!!!!!!!!

wat je keuze ook mag zijn
succes er mee.
Alle reacties Link kopieren
Alle serieuze reacties bedankt! Laat me veel inzien.

Ik heb deze post erg emotioneel getypt dus excuses voor de femministen en anti slut schamers..

Uiteindelijk zijn feiten feiten. Zij maakte het steeds uit omdat we ruzie kregen.. ook vaak omdat ik haar wantrouwde en naar dingen vroeg ik merkte dat dingen niet klopte en hetzelfde waren. Ze was dat steeds zat en zei dat het niet werkte maakte t uit. Ik bleef moeite doen maar waarom?? Dat zal ik uitleggen.. ik vroeg haar keer op keer heb je ists of iemand zeg t me dan laat ik je. Waar op ze steeds claimde van school naar huis te gaan. En dus niemand te hebben. Vaak ook boos alsof ik iets raars vroeg. Ik vroeg haar WAAROM ZEI JE NIET GEWOON HEB IETS OF IEMAND? Daar kon ze geen concreet antw op geven. Ze had ook al toegegeven dat ze echt dacht dat t nooit meer goed zou komen elke keer. Maar toch hield ze me in de illusie dat ze alleen van mij was. Ik bedoel had gewoon gezegd dat je iemand had dan was ik allang klaar ermee? Waarom zou je iemand 5 jaar lang met allerlei tussenpauzes laten denken elke keer dat jje niks gedaan hebt met iemand en mij t gevoel te geven dat ik dus moet strijden voor je ????????????
Alle reacties Link kopieren
Ze had ook niet iets met iemand, ze had casual seks geen relatie.
Pfffff man echt ik snap niet dat jullie elkaar steeds weer terug wilden. Jullie klinken beiden dodelijk vermoeiend.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
19-09-2018 06:40
Ze had ook niet iets met iemand, ze had casual seks geen relatie.
Pfffff man echt ik snap niet dat jullie elkaar steeds weer terug wilden. Jullie klinken beiden dodelijk vermoeiend.
Eens.

Eerlijk gezegd zou ik het ook steeds uitmaken als ik haar was, als jij zo als een opgefokte en wantrouwende hyena in de relatie staat.
Wat je nu doet is alles op haar bordje schuiven, maar je hebt zelf dit voor een deel aangericht door haar steeds zo onder druk te zetten.
Jouw vraag: waarom zegt ze niet dat er een ander is?
Antwoord: Omdat die er tijdens jullie relatie ook niet was en jij verder je als een hysterisch wijf aan het gedragen bent.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 00:55
Alle serieuze reacties bedankt! Laat me veel inzien.

Ik heb deze post erg emotioneel getypt dus excuses voor de femministen en anti slut schamers..

Uiteindelijk zijn feiten feiten. Zij maakte het steeds uit omdat we ruzie kregen.. ook vaak omdat ik haar wantrouwde en naar dingen vroeg ik merkte dat dingen niet klopte en hetzelfde waren. Ze was dat steeds zat en zei dat het niet werkte maakte t uit. Ik bleef moeite doen maar waarom?? Dat zal ik uitleggen.. ik vroeg haar keer op keer heb je ists of iemand zeg t me dan laat ik je. Waar op ze steeds claimde van school naar huis te gaan. En dus niemand te hebben. Vaak ook boos alsof ik iets raars vroeg. Ik vroeg haar WAAROM ZEI JE NIET GEWOON HEB IETS OF IEMAND? Daar kon ze geen concreet antw op geven. Ze had ook al toegegeven dat ze echt dacht dat t nooit meer goed zou komen elke keer. Maar toch hield ze me in de illusie dat ze alleen van mij was. Ik bedoel had gewoon gezegd dat je iemand had dan was ik allang klaar ermee? Waarom zou je iemand 5 jaar lang met allerlei tussenpauzes laten denken elke keer dat jje niks gedaan hebt met iemand en mij t gevoel te geven dat ik dus moet strijden voor je ????????????
Je beschuldigt haar van liegen, maar kijk wat je hier nou zelf doet.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 00:55
Alle serieuze reacties bedankt! Laat me veel inzien.

Ik heb deze post erg emotioneel getypt dus excuses voor de femministen en anti slut schamers..

Uiteindelijk zijn feiten feiten. Zij maakte het steeds uit omdat we ruzie kregen.. ook vaak omdat ik haar wantrouwde en naar dingen vroeg ik merkte dat dingen niet klopte en hetzelfde waren. Ze was dat steeds zat en zei dat het niet werkte maakte t uit. Ik bleef moeite doen maar waarom?? Dat zal ik uitleggen.. ik vroeg haar keer op keer heb je ists of iemand zeg t me dan laat ik je. Waar op ze steeds claimde van school naar huis te gaan. En dus niemand te hebben. Vaak ook boos alsof ik iets raars vroeg. Ik vroeg haar WAAROM ZEI JE NIET GEWOON HEB IETS OF IEMAND? Daar kon ze geen concreet antw op geven. Ze had ook al toegegeven dat ze echt dacht dat t nooit meer goed zou komen elke keer. Maar toch hield ze me in de illusie dat ze alleen van mij was. Ik bedoel had gewoon gezegd dat je iemand had dan was ik allang klaar ermee? Waarom zou je iemand 5 jaar lang met allerlei tussenpauzes laten denken elke keer dat jje niks gedaan hebt met iemand en mij t gevoel te geven dat ik dus moet strijden voor je ????????????
Slut shamen is gewoon not-done, óók niet als je dronken of emotioneel bent.

Daarbij; je vriendin is geen slet. Ze is je ex en die heeft, toen ze NIET in een relatie met jou zat, seks gehad met andere heren. Dat kan, dat mag, dat is niet strafbaar (tenzij onder dwang), en dat maakt haar ook geen slet.

Dat JIJ er niet mee kan leven is een persoonlijke keuze. Dat mag natuurlijk. Belangrijk om te benadrukken dat JIJ niet met haar verder wil, ipv haar neer te zetten als een vreemdgaande slet - want dat is ze dus niet.

Die excuses die je hier nu neer zet, die moet je dus aan je ex maken. Niet aan ons.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 00:55
Alle serieuze reacties bedankt! Laat me veel inzien.

Ik heb deze post erg emotioneel getypt dus excuses voor de femministen en anti slut schamers..

Uiteindelijk zijn feiten feiten. Zij maakte het steeds uit omdat we ruzie kregen.. ook vaak omdat ik haar wantrouwde en naar dingen vroeg ik merkte dat dingen niet klopte en hetzelfde waren. Ze was dat steeds zat en zei dat het niet werkte maakte t uit. Ik bleef moeite doen maar waarom?? Dat zal ik uitleggen.. ik vroeg haar keer op keer heb je ists of iemand zeg t me dan laat ik je. Waar op ze steeds claimde van school naar huis te gaan. En dus niemand te hebben. Vaak ook boos alsof ik iets raars vroeg. Ik vroeg haar WAAROM ZEI JE NIET GEWOON HEB IETS OF IEMAND? Daar kon ze geen concreet antw op geven. Ze had ook al toegegeven dat ze echt dacht dat t nooit meer goed zou komen elke keer. Maar toch hield ze me in de illusie dat ze alleen van mij was. Ik bedoel had gewoon gezegd dat je iemand had dan was ik allang klaar ermee? Waarom zou je iemand 5 jaar lang met allerlei tussenpauzes laten denken elke keer dat jje niks gedaan hebt met iemand en mij t gevoel te geven dat ik dus moet strijden voor je ????????????
Ze had niemand. En denken dat iemand van jou is h heeft sowieso niets met liefde te maken, hoe je haar bekijkt heeft niets met liefde te maken, je ziet haar als jouw bezit, jouw speeltje, je behandelt haar niet als volwassen vrouw, maar als puppy die zich aan jouw regels moet houden.

Laat haar los en begin niet meer aan een vrouw tot je ze ziet als zelfstandige wezens met verleden die liefde mogen ontvangen om wie ze zijn.
Ik denk dat je je eens goed moet nadenken waarom je hier na 5 jaar nog zo met haar bezig bent. Zelfs als ze in de periodes dat het uit was niemand had moet je je afvragen waarom je dit 5 jaar lang laat gebeuren.

Een relatie van5 jaar waarbij ze het steeds uit maakt en jij weer aan als je aan haar trekt is geen relatie. Laat haar om deze reden los.

Wat zij in de tussenliggende periodes heeft gedaan, daar heb jij niks mee te maken. Ik vind het dan ook heel bizar dat zij daarvoor verantwoording bij jou moet afleggen. Nog bizarder vind ik dat ze het nog doet ook.

Ze doet niks fout, ze heeft niks fout gedaan, laat haar los jullie gaan elkaar niet gelukkig maken.
Alle reacties Link kopieren
Ze is je helemaal geen verantwoording verschuldigd over wat zij doet in de uit periode.

Het is een wispelturige vrouw met een twijfelachtige seksuele moraal die veel drama en problemen maakt...waarom blijf je haar maar terug nemen? Wat is er mis met jou dat je denkt dat je met zo een type een stabiele relatie kunt opbouwen?

Haar avontuurlijke seksleven is maar 1 probleem. Haar gedrag naar jou in de 5 jaar zegt toch eigenlijk al meer dan genoeg. Het is vooral een hoop theater...waarom blijf je daar maar in mee gaan?

Laat die dame los. Wens haar veel succes met haar avontuurlijke leven een zoek een normale vrouw/meisje met een stabiel karakter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2018 09:19
Ze is je helemaal geen verantwoording verschuldigd over wat zij doet in de uit periode.

Het is een wispelturige vrouw met een twijfelachtige seksuele moraal die veel drama en problemen maakt...waarom blijf je haar maar terug nemen? Wat is er mis met jou dat je denkt dat je met zo een type een stabiele relatie kunt opbouwen?

Haar avontuurlijke seksleven is maar 1 probleem. Haar gedrag naar jou in de 5 jaar zegt toch eigenlijk al meer dan genoeg. Het is vooral een hoop theater...waarom blijf je daar maar in mee gaan?

Laat die dame los. Wens haar veel succes met haar avontuurlijke leven een zoek een normale vrouw/meisje met een stabiel karakter.
Nou nou. Hoezo een “twijfelachtige seksuele moraal”. Omdat Alejandro zo over haar praat? Ze heeft met een paar mannen seks gehad. So what? Dat maakt haar seksuele moraal toch niet meteen twijfelachtig? Dikke kans dat Alejandro eea veel heftiger ervaart en het hier daarom ook heftiger neerzet dan het daadwerkelijk is.

Niks mis met een dame die op seksueel vlak doet wat ze wil. Dat heeft niks met moraal te maken.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2018 09:19
Ze is je helemaal geen verantwoording verschuldigd over wat zij doet in de uit periode.

Het is een wispelturige vrouw met een twijfelachtige seksuele moraal die veel drama en problemen maakt...waarom blijf je haar maar terug nemen? Wat is er mis met jou dat je denkt dat je met zo een type een stabiele relatie kunt opbouwen?

Haar avontuurlijke seksleven is maar 1 probleem. Haar gedrag naar jou in de 5 jaar zegt toch eigenlijk al meer dan genoeg. Het is vooral een hoop theater...waarom blijf je daar maar in mee gaan?

Laat die dame los. Wens haar veel succes met haar avontuurlijke leven een zoek een normale vrouw/meisje met een stabiel karakter.
Wat is er twijfelachtig aan niet vreemd gaan?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-09-2018 09:19
Ze is je helemaal geen verantwoording verschuldigd over wat zij doet in de uit periode.

Het is een wispelturige vrouw met een twijfelachtige seksuele moraal die veel drama en problemen maakt...waarom blijf je haar maar terug nemen? Wat is er mis met jou dat je denkt dat je met zo een type een stabiele relatie kunt opbouwen?

Haar avontuurlijke seksleven is maar 1 probleem. Haar gedrag naar jou in de 5 jaar zegt toch eigenlijk al meer dan genoeg. Het is vooral een hoop theater...waarom blijf je daar maar in mee gaan?

Laat die dame los. Wens haar veel succes met haar avontuurlijke leven een zoek een normale vrouw/meisje met een stabiel karakter.
Eh.. wat dacht je van ZIJN gedrag naar HAAR? Ik denk namelijk dat dát een belangrijk aspect is van het hele probleem van TO. Een avontuurlijk seksleven hebben als single dame is absoluut geen probleem. TO moet eens meer naar zichzelf kijken.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals alle serieuze reacties bedankt !


Het komt nog steeds verkeerd over en ik snap dat aan de ene kant. Aan de andere kant moet je bedenken dat ik haar seksleven naast mij niet overdrijf.. En het punt is zij claimde steeds verder te zijn gegaan en ik vroeg haar is er iemand anders in je leven.. ze bleef mij in de illusie houden dat ze niet eens gedate zou hebben??? Is dit dan echt correct mensen?? Ben ik echt een rare man?? Als iemand het uit maakt en de ander doet alleen maar moeite elke keer opnieuw en hoort “nee heb niks en niemand” en wetende dat ik dan 100x harder me best doe om t goed te maken.. nogmaals mijn “ding” is ook meer van; had het de eerste keer gezegd ik heb iemand.. niet in 5 jaar 20 keer uitmaken soms 2 weken dn dan elke keer tussedoor andere hebben.. voor de vrouwen hoe zoude jullie het vinden als een man dit jullie flikt.. en ik ben zeker geen homo maar van de 5 jaar heb ik zowiesso 4 jaar alleen met haar gesekst en had dus gewoon maanden soms geen seks omdat voor mij loyaliteit erg hoog in het vaandel staat.. toch mij in de illusie houden dat je je nu op jezelf richt en totaal geen andere mensen in je leven zijn.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 10:09
Nogmaals alle serieuze reacties bedankt !


Het komt nog steeds verkeerd over en ik snap dat aan de ene kant. Aan de andere kant moet je bedenken dat ik haar seksleven naast mij niet overdrijf.. En het punt is zij claimde steeds verder te zijn gegaan en ik vroeg haar is er iemand anders in je leven.. ze bleef mij in de illusie houden dat ze niet eens gedate zou hebben??? Is dit dan echt correct mensen?? Ben ik echt een rare man?? Als iemand het uit maakt en de ander doet alleen maar moeite elke keer opnieuw en hoort “nee heb niks en niemand” en wetende dat ik dan 100x harder me best doe om t goed te maken.. nogmaals mijn “ding” is ook meer van; had het de eerste keer gezegd ik heb iemand.. niet in 5 jaar 20 keer uitmaken soms 2 weken dn dan elke keer tussedoor andere hebben.. voor de vrouwen hoe zoude jullie het vinden als een man dit jullie flikt.. en ik ben zeker geen homo maar van de 5 jaar heb ik zowiesso 4 jaar alleen met haar gesekst en had dus gewoon maanden soms geen seks omdat voor mij loyaliteit erg hoog in het vaandel staat.. toch mij in de illusie houden dat je je nu op jezelf richt en totaal geen andere mensen in je leven zijn.
Er zit nogal verschil tussen iemand hebben en seks hebben met iemand. En best groot verschil zelfs.

Dat jij loyaal bent aan iemand waar je geen relatie me hebt slaat natuurlijk nergens op. En dat van iemand verwachten is ook heel raar.
anoniem_310897 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 10:12
4.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven