Ex heeft meerdere malen seks gehad in “uit periode”

17-09-2018 03:49 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen !

Ik zit er door heen.. ik had 5 jaar geleden een mooi en leuk meisje leren kennen waar ik erg snel verliefd op werd (ben geen player maar ook geen “snel verliefd persoon” zegmaar. Ik leerde haar dus kennen en we kwamen vaak samen en hadden na n maand of 2 pas seks. Ik geloofde haar op haar woord dat ze altijd t alleen met haar ex gedaan heeft en daarna 5 jaar lang alleen met mij was tot nu de illusie. Echter was het in die 5 jaar meerdere malen n paar maanden uit waarvan 3x 6 maanden minimaal. Ik ben er nu achter gekomen dat ze toen ze mij leerde kennen een week daarvoor seks had met een jonge die ze pas n week kende.. even grof; geneukt in t zwembad binnen een week.. normaal geen type voor mij om een serieuse relatie aan te gaan al wil ik niemand judgen maar hier wist ik dus niets van af. Dat is pas het begin want ik weet dus ook allemaal met haar bevestiging na jaren liegen dat ze ook met oudere donkere man van 40 zij 22 een seks relatie onderhield toen het uit was. Mensen zeg mij please of ik geen hart heb dat ik het niet meer kan met haar. Ik wou het zo graag en zij nu ook maar het kan niet meer! Ook kwam ik er achter dat die afspraakjes niet t enige was ze had halve relaties met andere gaste ook. Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Lang verhaal kort. Ze claimt dus nu echt klaar te zijn met alles en dingen te hebben ingezien terwijl t in december januari tot maard goed kwam en t was toen vanaf maart weer door haar beindigd. Weer die ouwe vent op gebeld en zich uit elkaar laten trekken in een hotel.

Ik wil jullie ongezoute mening !!!

WAT MOET IK HIERMEE AAN?!

alvast oprecht hartelijk dank voor de moeite dit te lezen en te reageren !!

Groetjes

Alejandro300

Doorgaan en geloven dat t nooit meer gebeurd?

Totaal aantal stemmen: 106

Ja (10%)
Nee (90%)
Alle reacties Link kopieren
ben nou toch wel benieuwd hoe dit afloopt? Krijgt de Wispelturige Vrouw nog een kans? Wint hart of hoofd het bij TO?
Alle reacties Link kopieren
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.

Met alle respect femministen maar zouden jullie dat wel fijn vinden als een man het zelfde zou doen????

Daarbij JA ze weet hoe erg ik er mee zit en ze wilt me terug omdat ze nu echt beseft hoeveel ze van me houd (zegt ze)

Ik snap niet waarom ik hier word neergezet als een of andere labiele gast die obsessief is. Sorry ben altijd loyaal geweest aan deze vrouw. Als wij in al die brakes nog half contact hadden en je vroeg mij “heb je geen vriendin” en ik zeg nee en ik vraag “ en jij “ en ik kom hier nu pas achter. gelukkig zijn er een paar mensen met begrip en de rest succes met jullie ideale gedachte over dat een vrouw maar van bil kan gaan die nog emotioneel met iemand zn gevoelens speelt

Fijne dag verder allemaal
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 12:21
Zou ik haar moeten geloven dat het dit keer echt anders is ? Zo komt ze wel over?
90% van het forum vindt van niet, het is je al 5 overkomen ... ik zou gewoon fijn voor de 6e keer gaan joh! Deze keer is het echt vast héél anders.
Alle reacties Link kopieren
Als het uit gaat met een man/vrouw met wie ik een relatie heb, en die neukt vervolgens de halve aardkloot, waarna het waar aangaat. Nee, daar heb ik geen problemen mee. Het was namelijk UIT.

Maar het verschil is wel dat ik als het nog een keer uitgaat ik hem/haar daarna niet weer (dus ook geen 20x) terug neem. Niet om wat die persoon doet, terwijl het uit is, maar omdat ik werkelijk niet zou geloven dat het gaat werken als het al 2x uit is geweest.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Dat gejank begint inmiddels echt een beetje sneu te worden.

Is dit de laatste vrouw op aarde ofzo?
viva-amber wijzigde dit bericht op 21-09-2018 19:07
2.04% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
21-09-2018 17:18
Zeker als je dat zo voelt, dan stoppen met de relatie.
Eens
Dat probeer ik ook duidelijk te maken want ik weet van mijzelf ondanks (vrijgezel is vrijgezel) dat ik er niet mee zou kunnen dealen als het meerdere zijn,

Je kan het gevoel niet laten verdwijnen of negeren zoals Alejandro lijkt te doen of te willen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 18:10
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.

Met alle respect femministen maar zouden jullie dat wel fijn vinden als een man het zelfde zou doen????

Daarbij JA ze weet hoe erg ik er mee zit en ze wilt me terug omdat ze nu echt beseft hoeveel ze van me houd (zegt ze)

Ik snap niet waarom ik hier word neergezet als een of andere labiele gast die obsessief is. Sorry ben altijd loyaal geweest aan deze vrouw. Als wij in al die brakes nog half contact hadden en je vroeg mij “heb je geen vriendin” en ik zeg nee en ik vraag “ en jij “ en ik kom hier nu pas achter. gelukkig zijn er een paar mensen met begrip en de rest succes met jullie ideale gedachte over dat een vrouw maar van bil kan gaan die nog emotioneel met iemand zn gevoelens speelt

Fijne dag verder allemaal
Als zij van bil gaat houd ze rekening met haar behoefte en die van sekspartner
Niet met jou gevoelens
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Mamsvan ben je dankbaar
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 15:10
Ik vind bepaalde reacties erg vervelend. Ik ben van mening als je iemand leert kennen mag je niet naar het verleden kijken. Maar als ik jou al 5 jaar ken en we hebben alles gedeelt.. sorry dan is dat voor mij toch echt anders. NATUURLIJK mogen vrouwen doen wat ze willen niemand zegt dat ik vind dat je als vrouw niet van bil mag gaan ofzo maar als je metkt dat tijdens de seks dingen anders zijn omdat het al zovaak is uitgeweest en dr maanden lang andere waren. Kan het dan nog echt wat worden? Aan houden van licht het niet we houden van elkaar en we hebben buiten een relatie band ook wel echt een vriendschappelijke band opgebouwt in al die jaren ondanks alle struggles. Maar dan nog blijft het voor mij gewoon echt super moeilijk om te beseffen elke keer dat ze echt veel andere in haar leven heeft gehad. Niet slleen perse seks maar ook gwn gevoel had bij somige okal zegt ze nu dat dat was om mii te vergeten maar als een gozer die ik sprak haar een ex van n paar maanden noemde is t toch wel wat dieper en als ze opeens n gast zn huissleutels had. Maarja ik denk dat ik gewoon goed moet nadenken mn hart zegt ja de persoon die ik ben zegt nee.
Het wordt niks meer, en dat heeft met jou en jouw houding te maken. Werk aan jezelf, laat elkaar los en wie weet werkt het ooit in de verre toekomst dan wel. Nu in ieder geval niet.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 18:10
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.

Met alle respect femministen maar zouden jullie dat wel fijn vinden als een man het zelfde zou doen????

Daarbij JA ze weet hoe erg ik er mee zit en ze wilt me terug omdat ze nu echt beseft hoeveel ze van me houd (zegt ze)

Ik snap niet waarom ik hier word neergezet als een of andere labiele gast die obsessief is. Sorry ben altijd loyaal geweest aan deze vrouw. Als wij in al die brakes nog half contact hadden en je vroeg mij “heb je geen vriendin” en ik zeg nee en ik vraag “ en jij “ en ik kom hier nu pas achter. gelukkig zijn er een paar mensen met begrip en de rest succes met jullie ideale gedachte over dat een vrouw maar van bil kan gaan die nog emotioneel met iemand zn gevoelens speelt

Fijne dag verder allemaal
Feministen?
Poe wat begin ik jou vervelend te vinden zeg.

Maar goed, ik zal je wat vertellen. Ik heb nu al enkele jaren een fijne relatie met iemand die eens mijn ex was. Met iemand waar het vroeger niet mee werkte en die in de tussenperiodes ook rondneukte. Het was toen gewoon niet het moment.
5 jaar uit elkaars leven geweest en nu gelukkiger als ooit tevoren. Maar ook alleen maar omdat we in het nu leven en niet steeds het verleden erbij halen. Ik heb namelijk in die tussentijd ook anderen gehad en ook hij heeft relaties met anderen gehad. Dat kan namelijk als je niet samen bent. Maar het ligt 100% bij jou of je dat verleden achter je wil laten of er lekker in wil blijven hangen. Als je voor dat laatste kiest dan: nee, dit komt niet meer goed.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 18:10
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.
Ik ben geen feminist, maar uit is uit. Vrouw hoeft geen 'rouwperiode' te ondergaan om iemand anders te zoeken. Jij trouwens ook niet.
Hoelang moet zij nog wachten vooraleer zij seks mag hebben? Twee maanden? Twee jaar? Zij weet niet vooraf of je ooit zal terugkeren.

Het probleem hier is dat jij in die periode niemand hebt gevonden en moest weer naar haar terugkeren.

Ik weet waarover ik praat. Mijn ex'en hebben ook makkelijker en sneller nieuwe kerel gevonden dan ik, ik ben toch introvert en ik ga niet vaak uit.
Ik kan jaloers zijn, maar mijn introversie is hun probleem niet. In één geval heeft ze geprobeerd om de relatie te herstarten. Dat is altijd verleidelijk als je nog steeds alleen bent, maar ik wist vooraf dat dat niet zou slagen.
Alle reacties Link kopieren
Lielalie schreef:
21-09-2018 19:48
Het wordt niks meer, en dat heeft met jou en jouw houding te maken. Werk aan jezelf, laat elkaar los en wie weet werkt het ooit in de verre toekomst dan wel. Nu in ieder geval niet.
Ik denk dat het aan beide ligt

Ze nemen elkaar steeds terug hoor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
21-09-2018 20:05
Ik denk dat het aan beide ligt

Ze nemen elkaar steeds terug hoor
Maar zij maakt het steeds weer uit omdat hij in het verleden blijft hangen, wantrouwend doet en zeurt. Dat werkt gewoon enorm verstikkend.
Als hij er luchtiger in zou staan zou zij misschien niet eens de nood voelen om de relatie te verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 18:10
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.

Met alle respect femministen maar zouden jullie dat wel fijn vinden als een man het zelfde zou doen????

Daarbij JA ze weet hoe erg ik er mee zit en ze wilt me terug omdat ze nu echt beseft hoeveel ze van me houd (zegt ze)

Ik snap niet waarom ik hier word neergezet als een of andere labiele gast die obsessief is. Sorry ben altijd loyaal geweest aan deze vrouw. Als wij in al die brakes nog half contact hadden en je vroeg mij “heb je geen vriendin” en ik zeg nee en ik vraag “ en jij “ en ik kom hier nu pas achter. gelukkig zijn er een paar mensen met begrip en de rest succes met jullie ideale gedachte over dat een vrouw maar van bil kan gaan die nog emotioneel met iemand zn gevoelens speelt

Fijne dag verder allemaal

Punt is, Alejandro, ik zou GEEN RELATIE MEER WILLEN. En daar kun jij ook voor kiezen. Gewoon. Antwoord NEE.
Dus nee, ik zou het mogelijk niet fijn vinden, maar dan zou ik dus ook geen relatie meer willen en is het klaar.

Dat heeft níets met feministen te maken. Dat heeft te maken met een antwoord op ál je vragen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 18:10
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.

Met alle respect femministen maar zouden jullie dat wel fijn vinden als een man het zelfde zou doen????

Daarbij JA ze weet hoe erg ik er mee zit en ze wilt me terug omdat ze nu echt beseft hoeveel ze van me houd (zegt ze)

Ik snap niet waarom ik hier word neergezet als een of andere labiele gast die obsessief is. Sorry ben altijd loyaal geweest aan deze vrouw. Als wij in al die brakes nog half contact hadden en je vroeg mij “heb je geen vriendin” en ik zeg nee en ik vraag “ en jij “ en ik kom hier nu pas achter. gelukkig zijn er een paar mensen met begrip en de rest succes met jullie ideale gedachte over dat een vrouw maar van bil kan gaan die nog emotioneel met iemand zn gevoelens speelt

Fijne dag verder allemaal
Waarom moeten we stoppen met de waarheid zeggen? Niet alleen is het het verleden, het is een verleden waar je niks mee te maken hebt.

Je kunt niet seksueel loyaal zijn aan een ex, je bent dan hoogstens obsessief of nog niet over haar heen, maar loyaal is het niet. Je kunt ook geen seksuele en emotionele loyaliteit verwachten van een ex, ze is namelijk een ex.

Ik snap niet waarom je haar nog wil. Je wordt hier duidelijk gestoord van. Je wordt niet weggezet als een labiele obsessieve gast, zo zet jij jezelf neer.

Iemand: het was uit
Jij: MAAR ZE WAS MET IEMAND ANDERS
Persoon: ja, maar het was uit
Jij: MAAR ZE WAS MET IEMAND ANDERS
Persoon: ja, het is uit, jullie matchen niet
Jij: MAAR ZE WAS MET IEMAND ANDERS. X ZEGT HET OOK, EN ER ZIJN SLEUTELS!!
persoon: Ja, maar het was dus uit.
MAAR ZE WAS MET IEMAND ANDERS, EN UIT TELT NIET ALS HET AL EERDER AAN EN UIT IS GEWEEST WANT IK HEB 'M OOK NERGENS IN GESTOPT

Etc etc etc.

Zo kom je op mij over.

Doe jezelf een plezier en laat haar gaan. Je weet zelf ook dat dat het beste is. Jullie hebben elkaar nooit gelukkig gemaakt en gaan elkaar ook nooit gelukkig maken. Jullie wereldbeelden verschillen te veel. Zij vindt dat uit uit is. Jij vindt dat uit half aan is.
Alle reacties Link kopieren
100% eens met Annelleke.

Ik begrijp dat het pijn doet dat ze met anderen bezig is tijdens de uit-periodes.
Maar ze speelt dan niet met jouw gevoelens hoor. Ze doet je niet bewust pijn en ze hoeft op dat moment ook geen rekening met jou te houden (want uit is uit).
Het feit dat jij dat anders ziet is de reden dat je pijn voelt. Jij doet het dus jezelf aan. Niemand anders.
Wat jij doet (loyaliteit naar haar) kan je absoluut niet van een ander verwachten. Zeker niet als deze ander jouw ex is. Dan mag ze doen en laten wat ze wil. Wat jij van haar gedrag dan vindt, is jouw probleem en ligt dus bij jou, niet bij haar.
Dat heeft trouwens niets met feminisme te maken. Dat je nu ook zo enorm stijgert op dit forum zegt heel veel over jou en je onvermogen tot zelfreflectie.
Alejandro300 schreef:
21-09-2018 18:10
STOP MET ZEGGEN VERLEDEN.

Met alle respect femministen maar zouden jullie dat wel fijn vinden als een man het zelfde zou doen????

Daarbij JA ze weet hoe erg ik er mee zit en ze wilt me terug omdat ze nu echt beseft hoeveel ze van me houd (zegt ze)

Ik snap niet waarom ik hier word neergezet als een of andere labiele gast die obsessief is. Sorry ben altijd loyaal geweest aan deze vrouw. Als wij in al die brakes nog half contact hadden en je vroeg mij “heb je geen vriendin” en ik zeg nee en ik vraag “ en jij “ en ik kom hier nu pas achter. gelukkig zijn er een paar mensen met begrip en de rest succes met jullie ideale gedachte over dat een vrouw maar van bil kan gaan die nog emotioneel met iemand zn gevoelens speelt

Fijne dag verder allemaal
Joh doe normaal.....
labiel en obsessief.... vind je dat je sterk in je schoenen staat dan? Als dat zo geweest was had je allang gezegd dat je het niet nog een keer wilde proberen. Had je haar niet steeds teruggenomen. Je hebt moeite met het feit dat ze sex heeft gehad met anderen. De relaties is nooit stabiel geweest. Waarom denk je dan dat het nog kan gaan werken dan?

En obsessief....je blijft maar je eigen mening maar herhalen. Staat niet open voor de andere meningen en ondanks dat je weet dat dit niet meer kan gaan werken blijf je vast houden aan het feit dat je haar eigenlijk ondanks alles weer terug wil.

Je hebt twee keuzes. Of je stapt over alles heen en begint opnieuw zonder nog achterom te kijken in de hoop dat het gaat slagen. Of je kiest voor jezelf, verbreekt het contact en stopt ermee.
Het was ooit langgeleden je weet wel in het Verlenden, je vriendin maar nu in het Heden is het je Ex die lekker vrijt met anderen die haar sexuelebehoeftes bevredigd met anderen dan jou. Jij bent haar Verleden.
Alle reacties Link kopieren
Lielalie schreef:
21-09-2018 21:18
Maar zij maakt het steeds weer uit omdat hij in het verleden blijft hangen, wantrouwend doet en zeurt. Dat werkt gewoon enorm verstikkend.
Als hij er luchtiger in zou staan zou zij misschien niet eens de nood voelen om de relatie te verbreken.
Wij weten niet waarom ze het steeds uit maakt
Grote kans is dat je gelijk hebt gezien die al in deze topic obsessief bezig is

Maar hoe dan ook dan neemt zij hem steeds weer terug
En niet niet 1 of 2 keer maar 5 a 20 keer ofzo

Dan doen ze het toch beide hoor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Lielalie schreef:
22-09-2018 14:45
100% eens met Annelleke.

Ik begrijp dat het pijn doet dat ze met anderen bezig is tijdens de uit-periodes.
Maar ze speelt dan niet met jouw gevoelens hoor. Ze doet je niet bewust pijn en ze hoeft op dat moment ook geen rekening met jou te houden (want uit is uit).
Het feit dat jij dat anders ziet is de reden dat je pijn voelt. Jij doet het dus jezelf aan. Niemand anders.
Wat jij doet (loyaliteit naar haar) kan je absoluut niet van een ander verwachten. Zeker niet als deze ander jouw ex is. Dan mag ze doen en laten wat ze wil. Wat jij van haar gedrag dan vindt, is jouw probleem en ligt dus bij jou, niet bij haar.
Dat heeft trouwens niets met feminisme te maken. Dat je nu ook zo enorm stijgert op dit forum zegt heel veel over jou en je onvermogen tot zelfreflectie.
Helemaal eens
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Dag vriend

Mij zou het van binnen opvreten. Ik denk dat je al weet hoe je je voelt en dat je alleen maar bevestiging zoekt. Wij kunnen echter niet voor je beslissen of jij er mee kan leven of niet. Leugens en misleiding, tsja daar ga ik geen goed woord over vuil maken. Is ze het waard? Jij beslist.
Wat je moet bedenken is dat als het uit is, ze zich waarschijnlijk gewoon weer zal laten gaan. Niet onterecht, ieder leeft zijn eigen leven als er geen afspraak of relatie is. Zal het weer uit gaan? En kan je er dan mee leven? Denk daar over na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven